Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teetä join, mutta ei se virtsaa ole aiemmin värjännyt. Ja tämä oli kyllä ihan sieltä ns oikeasta osoitteesta. Tosin sitä jäi vaan hyvin hentoisesti paperiin, piti vähän tiirailemalla tarkistaa että oliko vaiko eikö. Kipuja ei kummoisemmin tunnu. Eilen kyllä tein aika kovan treenin, en tiiä voisko johtua tuosta kun limakalvot on kuitenkin aika herkät ja onko tullut painetta vatsalle tms.@taenuska Oisitko juonut esim. teetä illalla tai syönyt jotain muuta virtsaa värjäävää?![]()
Kiitos@taenuska No voin vaan kuvitella tuon paniikin.Kamalista kokemuksista huolimatta mitä oon ite joutunut kohtaamaan, koitan aatella niin että siihen asti kunnes toisin todistetaan, kaikki on varmaan ihan hyvin. Ei mun pää kestäisi muuten tätä maratonia. Pidän peukkuja ettei tuo vuoto ala tuosta runsastumaan
![]()
Epäilen kainalokarvojen kasvavan nopeampaa!Onko kellään muulla vielä karvaisuuden lisääntymistä![]()
Onko kellään muulla vielä karvaisuuden lisääntymistä![]()
Mulle on tullut sellaista nukkamaista karvaa vatsalleEpäilen kainalokarvojen kasvavan nopeampaa!

Enpä muuten tullut ajatelleeksi että sekin voisi johtua tästäEi vielä, mutta kynnet kasvaa nopeammin! Joka raskaudessa sama homma, kasvaa niiiin kivat kynnet aina.![]()

Siis just tämä viimeinen lause! Huomaan että esim vesi maistuu pahalta ja moni asia mitä ajattelen et vois tehdä mieli maistuukin sitten pahalta.Viime yönä, varmaan sen kunniaksi että viikko 6 alkoi, heräsin ekaa kertaa huonoon oloon ja oli pakko nousta syömään jotain. Otin riisikakkuja sit sängyn viereen ettei tarvinnut nousta uudestaan. Tekee varmaan hyvää hampaille että on koko ajan syömässä jotainaamulla oli taas tosi vaikee keksiä jotain mitä voisi kuvitella huonolta ololta syövänsä, mut keksin sit että vesi limellä ja mintulla tekee tosi hyvää, varsinkin ihan kylmänä. En oo yhtään nirso ja tykkään lähtökohtaisesti kaikesta, ni ärsyttää kuinka paljon on nyt kaikkea mikä ei uppoa.
Oli se reilusti tummempiKiitostoivotaan että se oli vain tuo yksi kerta. Ainakaan toistaiseksi ei ole enempää tullut, jospa se oli vain jälkimaininkeja tuosta eilisestä rasituksesta.
Ostin muutaman Pregcheckin lisää, aamulla aattelin testata että onhan viiva jo tummempi mitä kontrolliviiva (vielä ei ole ollut).
Kammottavaa!Minä itkeä tihuutin typerästä syystä illalla miehelle. En osaa vielä läpivalaista hautomakoneessa olevia kananmunia, ja mun silmään suurin osa näytti kehittymättömiltä. Toivottavasti en vaan osaa.Toki ne munat tulivat postissa ja osa vieläpä rikki, mikä noin ylipäätään heikentää kehittymismahdollisuuksia.
Jep. Eli huolimatta innokkaasta hautomisesta, ne eivät ole sen kummempia kuin nuo kaupasta ostetutkaan. Joita ei tee mieli myöskään syödä vaikka tiedän ettei siellä alkuja ole (olen tietysti läpivalaissut niitäkin). Eikä tietenkään tee mieli syödä mitään munaruokaa, huolimatta siitä että ne ovat todella hyviä ravitsemuksellisesti.Kammottavaa!![]()