Sinertävää
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mitä oireita vai onko yhtään mitään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alavatsa tuntuu jotenkin täydeltä, mutta ei minkäänlaisia kipuja. Toisaalta menkatkaan eivät kummitelleet kipuina ennen alkamista, ehkä oon vaan tunnoton
Mitä ihmettä?Mulla edelleen menkkakipuilua joka pvä. Ja nyt huomasin että näkö on jo NYT huonontunut.yleensä vasta myöhemmässä vaiheessa raskautta. Ja varsinkin leposyke paljon korkeammalla kun normisti.
Raskaudessa tapahtuu herkästi näköön muutoksia ja sen aikana ei saisikaan ikinä tilailla pysyviä laseja yms, ellei ole pakottavaa tarvetta ku raskauden jälkeen näkö taas palautuu takaisin normaaliin.Mitä ihmettä?Onko näkö palautunut takaisin? Tosin nyt kun mietin, niin mä taisin raskauden aikana tilata omin päin vahvemmat piilarit ilman reseptiä
![]()
Mulla edelleen menkkakipuilua joka pvä. Ja nyt huomasin että näkö on jo NYT huonontunut.yleensä vasta myöhemmässä vaiheessa raskautta. Ja varsinkin leposyke paljon korkeammalla kun normisti.
Mä en oo ikinä kuullut, että näkö vois parantuaHei tää on hauska tää näköhomma! Mulla on lähtökohtaisesti tosi huono näkö ja silmälasit, mutta esikoisen syntymän jälkeen näin yhtäkkiä seinäkalenterin merkinnät kaukaa! Pitäis varsin tutkia miten raskaus vaikuttaa näköön. Ikävä kyllä supernäkö lähti myös yhtä nopeasti kuin kävikin.![]()
Mullakin tulee ihan kauhea olo jos on pitempään syömättä!Rinnat on turvoksissa ja nännit todella arat. Maha turvoksissa, jomoilee ja juilii kokoajan. Mielialat heittelee, jota mies arvostaa todella paljoaHajuaisti on todella vahva ja kaupassa käynti on ihan kauheeta. Kaks kertaa tullut huonoa oloa ku päässy venähtämään syömisväli. Väsymys iltapäivästä vahvasti läsnä mutta vielä sinnitellyt ilman päiväunia. Onneks on aika pieniä vielä oireet
![]()
Ooh, kiva kuulla että myös parannuksia voi tapahtuaOn kyllä uskomatonta, miten paljon raskaus voi vaikuttaa elimistöön. Mutta onhan se suurenmoinen asia mitä järjellä ei voi täysin ymmärtää.
Mun tutulta hävisi raskauden aikana reikä sydämestä.