Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henskuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Marraskuunlapsi mul oli kans tossa edellisessä raskaudessa tosi kuiva suu kokoajan.

Joku kyseli, et onks lemmikit huomannut mitään ja ei meillä ainakaan. 😁❤️

Tosi oireetonta on täällä. Tossa keskenmennessä plussasin juurikin "tänään" eli 4+3 ja en muista, et silloinkaan kyllä olisi ollut vielä mitään. Ei tässä auta siis kuin kiltisti vaan odotella. Odottavan aika on kyllä vaan pitkä, huh. 😅

@Round2❤️ Heräiletkö sä niin, että oot aamuyöstä hereillä ennen kuin nukahdat uudestaan, vai heräätkö kokonaan normaalia aikaisemmin ja nouset ylös?

Mulla on jo aiemmin ollut tuota ensimmäisen version aamuyön heräilyä, joten en oo niin kiinnittänyt siihen huomiota. Nyt kun aloin miettimään, niin on se ehkä pahentunut nyt alkuraskauden aikana (vaikeampi saada uudestaan unta) ja osittain myös muuttunut siihen, että tuntuu ihan riittävän aamulta ja valmiilta heräämään. Ainakaan vielä ei toisaalta kyllä väsytäkään niin paljon kuin normaalisti noin lyhyillä unilla.

Nyt iski kyllä hajuherkkyys 😬 Ällöttänyt koko aamun kaikenlaiset hajut. Onko jollain ollut käytössä sellainen haistelupuikko mikä auttaa mm. pahoinvointiinkin? Edit. Googletin eli esim. Aroma Stick Nausea on yks merkki.

Muokattu viimeksi:
Alavatsa- ja selkäkivut, menkkakivut, kuuma ja kylmä vaihtelee, jano, nälkä, iltapäiväväsymys, aamuyön heräily pirteänä, hajuherkkyys, flunssainen olo, turvotus.. 🥲 Pahoinvointi alkanut esikoisesta vasta viikolla 8 ja kuopuksesta vähän aikaisemmin.

Mun epäilys raskaudesta tuli kun ovis oireet ei loppuneet, libido ja vuoto. Siitä sitten päätinkin tehdä aikaisen testin johon tuli maanantaina haamu (3+2).
Myös alavatsalla ollut repäisy kipuja, ja kahtena päivänä oon nyt palellut, tänään 3+5.
Malttamattomana odotan jo muita oireita, vaikka ei se sitten niin kivaa oo jos pahaksi menee 🙈😅 mutta jonkinlainen merkki siitä että raskaus etenee 🙏🏼

@Viheriöi Ehkä vähän sekä että ton heräämisen kanssa.. Yhtenä aamuna jäin sit hereille jo, mut nyt esim. viime yönä pakotin itseni nukkumaan lisää, et saisin riittävästi unta kasaan ennen duunia. :) katsellaan miten ensi yönä. 😅

Muoks. Ollaan ens yössä. Kello on 4.37 ja hereillä. Noh, kohta jos koittaisi taas jatkaa unia..

Muokattu viimeksi:
Takaisin