Oireet

Henskuu

Kommentoinnin ninja
Joulukuiset 2024
Tässä oma ketju oireista kun näistä nyt keskustelua muissa ketjuissa.

Omat oireet on tällä hetkellä nenän tukkoisuus, väsymys, päänsärky, tosi kipeät rinnat, alavatsakivut, nyt alkaa olla huono olo, mielialan vaihtelut, itkuherkkyys, syke korkeampi kuin normaalisti, finnejä/näppylöitä ja hiukset rasvoittuu. Pitkä lista ja nää on vakio mulla aina raskaana 😅
Muokkasin kun unohdin väsymyksen listalta 🙈

Muokattu viimeksi:
Väsymys, ärtyneisyys, nälkä kokoajan mutta vain tietyt jutut maistuu, hajuaisti kun vainukoiralla, tukkoisuus ja alavatsa tuntemukset. Muitakin on 🫣
Nyt on ehkä eniten oireita kuin missään aiemmissa raskauksissa!

Mulla oli syyskuussa kemiallisen ja ekan raskauden aikana heti implantaation jälkeen paljon vahvemmat oireet - tissit niin kipeät että suihkussa käynti sattui ja turposivat valtaviksi, ja pissatti kokoajan. Nyt 4+2 eikä vielä kuin vähän herkät rinnat ja vatsatuntemuksia. Eilen ja tänään ehkä ollut vähän huonoa oloa mutta voi olla että vain kuvittelen. Sykkeet oli korkeella viime viikolla niinkuin myös kemiallisen aikana, mutta ajattelin, että oon vaan tulossa kipeeksi :Face With Stuck Out Tongue:

Millon teillä on alkanut pahoinvointi aiemmissa tai nykyisessä raskaudessa?

Mulla on nyt ollu oireina tähän asti vaihtelevasti alavatsa ja -selkätuntemuksia/jomotteluja, herkistyny hajuaisti, pientä etovaa oloa, ummetusta, närästystä, tukkoisuutta, palelee, turvotusta, päänsärkyä, väsymystä, mielialanvaihteluita, itkuisuutta, pissattaa koko ajan ja imettäessä huomaa että nännit on aika herkät/kipeet. Edelliseen raskauteen verrattuna tissien turvotus/herkkyys puuttuu. En tiedä, voiko imettäminen vaikuttaa🤔 Muutenkin tosi vaihtevasti on oireita, välillä tuntuu ettei oo mitään😅

@pickledip Mulla alko esikoisen raskaudessa ns kunnon pahoinvointi 6+2. Sillon oksentelin noin 3 kertaa päivässä ehkä 1,5 viikkoa. Sen jälkeen helpotti. Vielä ei oo pientä etomista lukuunottamatta tässä raskaudessa ollu pahoinvointia, tänään 5+1.

Mulla oli syyskuussa kemiallisen ja ekan raskauden aikana heti implantaation jälkeen paljon vahvemmat oireet - tissit niin kipeät että suihkussa käynti sattui ja turposivat valtaviksi, ja pissatti kokoajan. Nyt 4+2 eikä vielä kuin vähän herkät rinnat ja vatsatuntemuksia. Eilen ja tänään ehkä ollut vähän huonoa oloa mutta voi olla että vain kuvittelen. Sykkeet oli korkeella viime viikolla niinkuin myös kemiallisen aikana, mutta ajattelin, että oon vaan tulossa kipeeksi :Face With Stuck Out Tongue:

Millon teillä on alkanut pahoinvointi aiemmissa tai nykyisessä raskaudessa?
Mulla on nyt alkanut pahoinvointi, rv 4+5 ehkä? Usein alkanut rv 5 ja jossain raskauksissa rv 6. Ekassa kkm alkoi vasta rv 7 lievä pahoinvointi mut tiesin silloin jo plussasta et kaikki ei oo kunnossa.

Takaisin