Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli viikko siirrosta nii kunnon veren vuotoa.. viikon päästä ultrassa näkee mikä tilanne.Onko teillä muilla ollut verenvuotoa alussa? Minulla ollut nyt 6 päivän välein pientä vuotoa vessakäynnin yhteydessä. Tänään kolmas kerta, vähän jännittää miten tässä vielä käy![]()
Minullakin oli vielä iltapäivällä testi positiivinen, mutta taisi äsken tulla pois, kun lorahti sen verran paljon verta vessassa. No, ei auta kuin elokuussa uudestaan seuraavaan siirtoon…Mulla oli viikko siirrosta nii kunnon veren vuotoa.. viikon päästä ultrassa näkee mikä tilanne.
Vuotoa kesti viikon ja oli runsaampi kuin menkat ja eilen tehty RT näytti viel plussaa
Tsemppiä sinne! Vatsakivut nyt raskaana on hirveitä. Ei pelkästään se tunne vaan myös tuo pelko.Tänään olikin sit huono olo juuri tuos ennen lounasta..
Ja ihan älytön alavatsa kipu.. mietin vain että onko kakka jumissa juhannuksen jälkeen kun ei oo päässy käymää vieraassa paikassa vaiko meneekö kesken![]()
Mulla on. Mulla edellisessä raskaudessa oli paljon menkkajomottelua alavatsalla. Nyt ei kovinkaan paljon vatsalla, vaan nimenomaan selässä. Mietin et voiko istukan paikka vaikuttaa.Onko muilla taaksepäin kallistunutta kohtua, onko teillä ollu alaselkäjomottelua? Mulla silloin tällöin on, kuten tälläkin hetkellä ja mietin voiko johtua just tosta taaksepäin kallellaan olevasta kohdustamenkkakivutkin aina selässä eikä koskaan mahassa
![]()
Minulla on vahvasti taaksepäin kallistunut kohtu ja selkäjomottelua ollut heti plussasta lähtien muutaman päivän välein. Muistan tämän saman jo ensimmäisestä raskaudesta. Myöskin kuukautiskivut tuntuvat usein selässä. Nyt on kuvioihin tullut kohdun kasvukivut. Onko muilla vielä ollut?Onko muilla taaksepäin kallistunutta kohtua, onko teillä ollu alaselkäjomottelua? Mulla silloin tällöin on, kuten tälläkin hetkellä ja mietin voiko johtua just tosta taaksepäin kallellaan olevasta kohdustamenkkakivutkin aina selässä eikä koskaan mahassa
![]()
Minä olen aina epäillyt, että mulla olisi myös taaksepäin kallistunut kohtu. Menkkakivut on aina tuntuneet selässä, ei ole koskaan tuntuneet mahassa, ja nytkin plussasta lähtien paineen tunne ja kaikki muu venyminen on ollut lähinnä alaselän jomotusta.Minulla on vahvasti taaksepäin kallistunut kohtu ja selkäjomottelua ollut heti plussasta lähtien muutaman päivän välein. Muistan tämän saman jo ensimmäisestä raskaudesta. Myöskin kuukautiskivut tuntuvat usein selässä. Nyt on kuvioihin tullut kohdun kasvukivut. Onko muilla vielä ollut?