Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo ei ole minullekaan todellakaan tyypillistä tämä, yleensä voisin aamuisin nukkua kuin tukki, ja nyt ei uni tule millään.Toi uniajan muuttuminen on kyllä ihan käsittämätöntä. Normaalisti voisin nukkua kellon ympäri heittämällä, riippumatta monelta on mennyt nukkumaan. Nyt automaattisesti herää ensin aamuyöstä ihmetteleen, lopulta saa unta vain muutamaksi tunniksi ja sitten on pakko nousta.
Mää näin esikoisesta häiritsevän todentuntunisia seksiunia kaikista muista paitsi miehestäni koko raskauden. Alusta asti. Nyt jo nähnyt pari häiritsevää unta muista miehistä.Mä oon nyt kanssa nähny hämmentäviä unia exästä. Ei suoranaisesti mitään seksiunia, mutta vähän sen sävytteisiä. Ahdistavaa.
Etova olo aaltoilee, välillä ei niin mitään ja välillä todella paha olo. Ja pikkuhiljaa alkaa tissit kipeytymään, paljon myöhemmin kuin viimeksi. Toivottavasti hyvä merkki. Muutoin henkisellä puolella on tosi epätodellinen ja pelokas olo. Voispa tän alun vain skipata
Mä mainitsin tuosta ex:in/muiden miesten uniin tulemisesta neuvolapsykologille. Pohdittiin sen ehkä olevan joku primitiivinen jäänne joltain luolamies ajoilta... Silloin naisen on ollut hyvä tietää mistä apua tarvittaessa saa jos vaikkapa söisi oman miehen. Raskausaika kun nostaa kaikki aistit hereille...Mä oon nyt kanssa nähny hämmentäviä unia exästä. Ei suoranaisesti mitään seksiunia, mutta vähän sen sävytteisiä. Ahdistavaa.