Mitä raskausoireita teillä on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiedä sattuiko vain lievä tauti samaan aikaan vai onko raskausoire, mutta joku muka-nuha alkoi vaivata pari päivää ennen positiivista testiä. Samana päivänä kylässä käväisi myös erittäin tuttu pahoinvointi, ja siitä arvasin, että tässä kierrossa tärppäsi. Onneksi paha olo on sen jälkeen pysynyt vielä poissa. Väsyttää vain.
Mikähän tuossa pärskimisessä on, sitä on ihan rasittavuuteen asti täälläkin. Ja nuha on toispuoleinen, vain toinen sierain tukossa ja vuotaa. En muista vastaavaa olleen aiempien raskauksien alussa.Joo mä aivastelen ja nenä on tukossa
Mikähän tuossa pärskimisessä on, sitä on ihan rasittavuuteen asti täälläkin. Ja nuha on toispuoleinen, vain toinen sierain tukossa ja vuotaa. En muista vastaavaa olleen aiempien raskauksien alussa.
Varmaan kadun tätä vielä mitä sanon, mutta haluan joko pahoinvointia tai tissit kipeeks, että tämä tuntuisi todelta!
Sama! Tai tissit ehkä on todella aavistuksen arat
Täällä on rinnat kipeät aamulla herätessä ja sillon jos on pitänyt rintsikoita hyvän tovin Vähän myös selkää jomottelee. viimeksi oli sama homma keskenmeneessä, mitään muita oireita ei sillon edes tullut/ehtinyt tulla. Toivon kyllä ite oireettomuutta koko ajalle
Mutta ethän oo vielä 6.viikolla? ehtii ne sieltä vielä tulla!Kaikilla virallisilla sivustoilla puhutaan, että oireet alkaa keskimäärin 6.viikolla Eli ehkä mulla sit alkaa vaa myöhemmin. Onhan mulla väsymystä ja kohdun seudun nippailuja, mut se on outoa ku ei rinnat oo kipeät
Mutta ethän oo vielä 6.viikolla? ehtii ne sieltä vielä tulla!