Oireet

Pikaista paranemista Habu! Musta ainakin tuntu, että raskaana ollessa flunssakin tuntuu kurjemmalta ku yleensä. Johtuu varmaan siitä, että limakalvot on jo valmiiks turvoksissa.

Musta kuoriutui kans hirvee valittaja esikoisen raskausaikana, vaikka olin myös pitkään haaveillut vauvasta. Olin myös olevinaan varautunu, että jotai inhottavia oireita voi olla, mut en todellakaan ollu ajatellu, että olo voi koko ajan olla ihan kamala. Kyllä mun mielestä saa valittaa, jos on kurja olo, ei se, että ei nauti raskaana olosta, tarkoita sitä, etteikö olisi iloinen raskaudesta. Hurjasti tsemppiä, kyllä se toukokuussa viimeistään helpottaa! :smiley-ashamed004
 
Mulla ehkä pieni flunssa peritty mieheltä, ja hirrrrveän voimakas pahoinvonti alkoi. Oon saanut pidettyä itseni jotenkin päin syömällä jatkuvasti vähän. Eilisillan grilli-illasta jäi vähän sipsejä, ja nuo suolaiset rasvaiset pelastajat vieneen oksun jo monta kertaa mennessään :dead:
 
Mulla ollut melko vähäoireinen alku toistaiseksi. Esikoisesta en varmaan olisi tiennyt mitään raskaudesta jos en ois testiä tehnyt, sillon ei myöskään ollut juuri mitään, nyt ehkä vähän enempi kuitenkin.. Suurimpana täällä myöskin se järjetön väsymys! Työpäivä menee ok, mut illat on kyllä tosi väsyneitä enkä jaksa yhtään valvoa.. Pahoinvointi on ollut lähinnä etomista mutta sitä saattaa tulla missä tahansa tilanteessa ja vaiheessa päivää aina välillä.. Sit vähän ikävämpi vaiva on ollut ummetus! :sad015 Oon yrittänyt syödä kuitupitoisesti ja juoda paljon vettä, en käsitä miks se on alkanut jo nyt näin varhain :sad010
 
Mulla oli ekassa raskaudessa myös toi ummetus ihan alusta asti, ihan järkkyä, eikä oikein mikään auttanu :hungover: Tuli ainakin ponnistamista harjoteltua etukäteen ihan huolella... :rolleyes:
 
Takaisin
Top