Oireet

Mami'

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Huhtimammat 2016
Tammimammat 2017
Kesäkuiset 2021
Tänne voi laittaa oireita jos joku mietityttää tai muutenvaan haluu purkaa oloa
 
Mulla on iltapäivisin iha järkky kuvotus.. nytkin.. mutta myös tollasta tuhruvuotoa nii nyt en tiiä et onko kkm vai vaan jtn tiputtelua
 
Mulla on iltapäivisin iha järkky kuvotus.. nytkin.. mutta myös tollasta tuhruvuotoa nii nyt en tiiä et onko kkm vai vaan jtn tiputtelua

Toivottavasti on harmitonta. Vuodot taitaa olla aika yleisiä alkuraskaudessa.
 
Toivottavasti on harmitonta. Vuodot taitaa olla aika yleisiä alkuraskaudessa.
Kyl se tän kasvavan määrän perusteella tais olla siinä
 
Maha aivan sekaisin aamuisin. Mitähän tää nyt on? Tänään nyt aamusta myös ihan järkyttävä turvotus koko mahalla. Ihmeellinen aika, kun tyhjällä mahalla, ennen syömistä.

Oireet loistaa edelleen poissaolollaan, jollei tuota lasketa (4+6).
 
Muokattu viimeksi:
Nyt 6+0 ja olo on aivan kamala. Voi olla että aikainen herätys pahensi tilannetta. Note to self: älä lähde mihinkään ilman aamupalaa.
 
Mulla myös pahoinvointi yltyy jos ehtii tulla kova nälkä. Ole siinä sitten salaa jatkuvasti syömässä :oops:
 
Tänään ja eile ollut aamusta sellane heikko olo ja aamukahvi ei maistu, muutoin aamupala mennyt alas vähän takkuillen ja kun on syönyt olokin on helpottanut.
 
Mulla alkoi alaselkäkivut jo ennen kuin tajusin edes miettiä koko raskautta. Sama oli edellisessäkin raskaudessa, mutta en silti heti osannut yhdistää. Rinnat aristaa. Väsyttää ja paleltaa. Kohta alkanee taas se järkyttävä pahoinvointi, joka esikoisen kanssa kesti puoleen väliin asti. En odota innolla. Raskaus ei sovi mulle kyllä yhtään. :hungover:
 
Mulla alkoi alaselkäkivut jo ennen kuin tajusin edes miettiä koko raskautta. Sama oli edellisessäkin raskaudessa, mutta en silti heti osannut yhdistää. Rinnat aristaa. Väsyttää ja paleltaa. Kohta alkanee taas se järkyttävä pahoinvointi, joka esikoisen kanssa kesti puoleen väliin asti. En odota innolla. Raskaus ei sovi mulle kyllä yhtään. :hungover:

Tää on kyllä jännä, miten toisilla on tosi voimakasta pahoinvointia ja toisilla ei taas ole kuin kerta pari oksentelua jos sitäkään :confused:

Mulla ei vielä pahoinvointia, kahvikin maistuu ihan hyvin :hilarious: väsyttää vaan aivan hulluna, että tuntuu, ettei mikään määrä lepoa riitä :stop:
Tosin mä en ole vielä huolissani oireettomuudesta, raskaudet kun voi olla niin erilaisia :)
 
Toi pahoinvointi on kyllä jännä, miten se vaihtelee. Mulla se kesti viimeks pitkään, mutta pystyin käymään töissä, ehkä vähän sinnittelin liikaakin välillä, mutta kuitenkin. Varsinaista hyperemeesiä ei onneksi ollut, toisethan joutuu tiputukseen useitakin kertoja ja oksentaa vielä synnytyssalissakin.

Tänään tuntui illalla ekan kerran, että o-ou, nytkö tää taas alkaa, mutta ei tullu vielä oksennus. Jospa se ei tällä kertaa olis ihan niin paha, yritän olla optimistinen.
 
Esikoisen kanssa olisin jo viikon verran ellostellut ja huomenna (6+3) alkaisi oksentaminen, joka jatkuisi viikolle 13+. Nyt olo vastaa lähinnä todella täyttä ja ajoittaisia kuvotuksia on ollut, mutta muuten on ollut rauhallista. Toivon, että kyse on erilaisesta raskaudesta, eikä niinkään siitä että jotain olisi vialla. Väsymystä ja rintojen aristusta nimittäin sitten riittää.
 
Esikoisen kanssa olisin jo viikon verran ellostellut ja huomenna (6+3) alkaisi oksentaminen, joka jatkuisi viikolle 13+. Nyt olo vastaa lähinnä todella täyttä ja ajoittaisia kuvotuksia on ollut, mutta muuten on ollut rauhallista. Toivon, että kyse on erilaisesta raskaudesta, eikä niinkään siitä että jotain olisi vialla. Väsymystä ja rintojen aristusta nimittäin sitten riittää.

Toivottavasti vain erilainen kokemus. Muista olla sit innoissaan jos oksentelua alkaa.. :woot::hilarious: ei vaan :Heartred kamalaa olla huolissaan oireista, varmasti ihan normaalia ettei raskaudet oo keskenään samanlaiset :)
 
Oireet, voi huh! Pahoinvointi alko heti menkkojen jäätyä ällötyksenä, muutaman yön valvoinkin kun en tienny pitäiskö oksentaa vai ei. Nyt öklötys vaivaa pitkin päivää, mutta oksentanu en oo vieläkään.

Sitäkin pahempaa on tää väsymys! Nukun minkä ehdin, päiväunia ja 11h yöunia, mutta väsymys on jatkuvaa. En tiiä miten töissä enää selviää asiakastyöstä, jotain hyötyä maskeista kun voi vähän salassa haukotella...

Rinnat on myös arat, ja tuntuu ettei mitkään muut kun löysät urheilurintsikat sovi päälle..
 
Ei jestas mikä olo tänään... Heti herättyä vatsa sekaisin, olevinaan nälkä mut kaikki ällöttää, turvonnu olo, väsymys ja maha kipeä. Ylipäätää olo tympeä. Mutta tässä yrittäny töissä olla, en kehtaa pikkuasiasta poiskaa lähtee :D
Viikonloppuna olo oli muutoi hyvä mutta olin vaa väsyny.. nää oireet vaihtelee näköjää melkii päivittäin.
 
En tiiä onko tää eilen alkanu flunssa pelastus vai pahennus tällä hetkellä. Kuume ja tukkoisuus tekee olosta kauheen, ja kun ei lääkeitäkään nyt oikein sais ottaa. :meh: mutta jos tän pahoinvoinnin kanssa olis pitäny olla töissä, ei tulis mitää! Voin kertoo että koronatesti + pahoinvointi ei ole hyvä yhdistelmä..... :dead:

Ärsyttävintä tässä kaikessa pahoinvoinnissa ja valituksessa on se, että tätä raskautumista oon oottanu viimeiset 8 vuotta enemmän ku mitään, ja nyt vaan valitan :sour:
 
Takaisin
Top