Oireet

No pääsin neuvolaan miehen 46 kokosissa reinoissa :) mut nyt takasin kotona, syötän tytön ja yritän saada sen ajoissa päikkäreille ku täytyy mennä lääkäriin 13.25 et toi oikee jalka ultrataan ettei siä vaa oo mitään tukosta ku turvotus on toispuolista...
 
Anteeks kielenkäyttöni mut...

Että mua vituttaa noi lääkärit ku ei kuuntele!! Neuvola lähetti mut lääkärille ultraan ku mun oikee jalkapöytä on turvoksissa.
No tää lääkärityttö mittaili ja tutki vaa mun pohkeita ja varsinkin vasenta pohjetta... Eikä kuunnellut yhtää ku sanoin et ei mun pohkeissa oo mitää ku se on toi VITUN OIKEE JALKAPÖYTÄ!!! No vast ku oli kengät jalassa jo ni se tajus et se oliki oikee jalkapöytä eikä vitun vasen pohje mikä oli turvoksissa... Ihan sama... En ainakaa sinne takas mee...
Nii.. Mitään ei ultrattu eikä se sit ees koskenu/kattonu sitä jalkapöytää...
 
Anteeks kielenkäyttöni mut...

Että mua vituttaa noi lääkärit ku ei kuuntele!! Neuvola lähetti mut lääkärille ultraan ku mun oikee jalkapöytä on turvoksissa.
No tää lääkärityttö mittaili ja tutki vaa mun pohkeita ja varsinkin vasenta pohjetta... Eikä kuunnellut yhtää ku sanoin et ei mun pohkeissa oo mitää ku se on toi VITUN OIKEE JALKAPÖYTÄ!!! No vast ku oli kengät jalassa jo ni se tajus et se oliki oikee jalkapöytä eikä vitun vasen pohje mikä oli turvoksissa... Ihan sama... En ainakaa sinne takas mee...
Nii.. Mitään ei ultrattu eikä se sit ees koskenu/kattonu sitä jalkapöytää...

Voi ei mitä törttöilyä :mad:
 
Anteeks kielenkäyttöni mut...

Että mua vituttaa noi lääkärit ku ei kuuntele!! Neuvola lähetti mut lääkärille ultraan ku mun oikee jalkapöytä on turvoksissa.
No tää lääkärityttö mittaili ja tutki vaa mun pohkeita ja varsinkin vasenta pohjetta... Eikä kuunnellut yhtää ku sanoin et ei mun pohkeissa oo mitää ku se on toi VITUN OIKEE JALKAPÖYTÄ!!! No vast ku oli kengät jalassa jo ni se tajus et se oliki oikee jalkapöytä eikä vitun vasen pohje mikä oli turvoksissa... Ihan sama... En ainakaa sinne takas mee...
Nii.. Mitään ei ultrattu eikä se sit ees koskenu/kattonu sitä jalkapöytää...

Hirveetä!! Nyt on kyllä ollu liikaa liikkeellä näitä omituisia lääkäreitä taas :/ alkaa usko mennä itelläkin :sad001
 
Ihan kamalaksi äityi tämä räkätauti :sour: En tiedä pitäisikö tässä nyt sitten toivoa että vauva viipyilisi siihen asti että olen tervehtynyt. Googlailin tuossa muiden kokemuksia niin kummasti se flunssa on siellä synnytyssalissa unohtunut mutta sitten taas moni kertoi että yskiminen tuntui aika häijyltä synnytyksen jälkeen :rolleyes: Tauti tai ei, tule vaan jo vauva!
 
Mullakin on Avvi kauhee nuha ja yskä. Silti toivon että kun ens lauantaina poksuu 38+0 ni vauva alkais ilmotella tulostaan. Taitaa kyllä olla turhaan toivomista mut ainahan sitä saa haaveilla :D
 
Viime yönä oli jo ihan tuntuvia harkkasupistuksia. Oma keho vissiin muistuttelee että tää täytyy myös synnyttää. Mahakin tyhjeni illalla. Alkuyö menikin sitten sängyssä pyörimiseen. Vaikka nuo harkkasuparit ei varsinaisesti vielä lupaa mitään niin mukava kuitenkin ajatella se niin että keho alkaa pikkuhiljaa valmistautumaan :)
 
Mä oon koko raskauden ollu varma että ei tää ainakaan yli mee lasketusta ajasta kun esikoinenkin synty ennen laskettua. Mut niin vaan tänään olis 40+0 ja viime yönä tasan nolla supistusta. Toisaalta nukuin paremmin kun moneen kuukauteen kun tulin yöksi vierashuoneeseen. Vaan yksi herääminen vessaan ja muuten en sitten heräillytkään.
 
Mulla tuntuvia jomottavia harkkasuppareita eilen ja toissapäivänä koko päivän ja hirveä paine. Yöt menee kuitenkin kivasti. Kipeästi supistaa vaan kun nousen vessaan. Aiemmin tätä loppuharjoittelua on aina kestänyt viikkotolkulla. Sitten on ollut yksi hiljainen päivä ja seuraavana yönä muutaman tunnin synnytys. Uumoilen nyt samaa, ja siksi jokainen hiljaisempi päivä saa mut ihan hermoksi.
 
Yöllä joskus neljän aikaan alko kivuliaat supistukset, käytiin sitten aamulla sairaalassa mutta mitään muutosta ei ollut tapahtunut :-\

Sattuu meinaan ihan vietävästi!
 
Jospa teillä asteria ja kaisamaria alkais kuitenki h-hetki olla lähellä!

Mulla on tässä kaks päivää ollu maha välillä tosi kipeenä. Saa välillä melkee juosta vessaan. Vois nyt samalla vaivalla sit tulla niitä supistuksiaki mutta ku ei...
 
Viime yön saldo oli peräti kolme sellaista supistusta että ne jopa tuntui. Pitäisi varmaan osata lopettaa synnytyksen odottaminen. Yö oli kyllä muutenkin niin levoton ettei montaa tuntia saanut nukuttua.
 
Alan kyllä olemaan tosi kypsä tähän selkäsärkyyn. Vähänkin kun yrittää jotain tehdä niin kauhea särky. Ja alkaa ärsyttää kun kaikki kyselee että joko vauva on syntynyt. Saa vastata sata kertaa päivässä että ilmoitetaan kyllä sitten
 
Eilen tuli viisi tuntia kipeitä supistuksia jotka ei sitten ottaneetkaan tuulta vaan hävisivät yöksi. Tänään olen ollut liikkeellä ja levännyt, molempia. Syönyt wasabia ja imuroinut, torkkunut sohvalla. Ei mitään tuntemuksia, ei sitten mitään. Ei edes painetta mitä oli monta päivää. Huomasin jo miettiväni että tuntuu kuin en olisi raskaana ollenkaan. Piti oikein kädellä koskea mahaan jotta sai varmistuksen että siinä se vielä on. Huomenna olisi sitten se kuuluisa laskettu aika. Päivä jona harva lapsi oikeasti syntyy. Tuskinpa tämäkään. Niin on hiljaista. :oops:
 
Alan kyllä olemaan tosi kypsä tähän selkäsärkyyn. Vähänkin kun yrittää jotain tehdä niin kauhea särky. Ja alkaa ärsyttää kun kaikki kyselee että joko vauva on syntynyt. Saa vastata sata kertaa päivässä että ilmoitetaan kyllä sitten

Sama meininki, 41+1, selkä paskana, pää ei kestä kasassa ja ei oo kiva enää vastailla kyselyihin että milloin ja onko mitään oireita. No kun ei ole. Ei mitään. Nada. Tää ei nyt vaan halua ulos.
 
Mietin just että onkohan liikkeiden vähyys merkki siitä että vauva lepää ja että syntyisikin pian? Vai pitäisikö huolestua? Onko muilla ollut mahassa hiljaista ennen synnytystä vai onko myllänneet loppuun saakka?
 
Meilläkin tänään kaikki ässät käytössä ja kävin lenkilläkin lyllertämässä. Muutama supistus on kyllä tullu mutta ku niitä ei oikeen voi sanoa edes tuntuviks, saati sitte kipeiks. Välillä tuntuu painetta mutta kun sitä on tuntunu jo monta viikkoa niin eipä siitä taida kamalasti iloa olla. Kun saisi oman pään pysymään kasassa niin olisi hyvä. Olen huomannut että kun eilen oli laskettu ja nyt on menty sen ohi niin olen ollut tosi äkäinen vaikka eihän tälle kukaan mitään voi.
 
Takaisin
Top