LilyOfTheValley
Piirimestaruustason postaaja
Tsemppiä Akropolia [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea Akropolia!Toivottavasti saat vielä nukuttua! :)
Anteeks kielenkäyttöni mut...
Että mua vituttaa noi lääkärit ku ei kuuntele!! Neuvola lähetti mut lääkärille ultraan ku mun oikee jalkapöytä on turvoksissa.
No tää lääkärityttö mittaili ja tutki vaa mun pohkeita ja varsinkin vasenta pohjetta... Eikä kuunnellut yhtää ku sanoin et ei mun pohkeissa oo mitää ku se on toi VITUN OIKEE JALKAPÖYTÄ!!! No vast ku oli kengät jalassa jo ni se tajus et se oliki oikee jalkapöytä eikä vitun vasen pohje mikä oli turvoksissa... Ihan sama... En ainakaa sinne takas mee...
Nii.. Mitään ei ultrattu eikä se sit ees koskenu/kattonu sitä jalkapöytää...
Anteeks kielenkäyttöni mut...
Että mua vituttaa noi lääkärit ku ei kuuntele!! Neuvola lähetti mut lääkärille ultraan ku mun oikee jalkapöytä on turvoksissa.
No tää lääkärityttö mittaili ja tutki vaa mun pohkeita ja varsinkin vasenta pohjetta... Eikä kuunnellut yhtää ku sanoin et ei mun pohkeissa oo mitää ku se on toi VITUN OIKEE JALKAPÖYTÄ!!! No vast ku oli kengät jalassa jo ni se tajus et se oliki oikee jalkapöytä eikä vitun vasen pohje mikä oli turvoksissa... Ihan sama... En ainakaa sinne takas mee...
Nii.. Mitään ei ultrattu eikä se sit ees koskenu/kattonu sitä jalkapöytää...
Alan kyllä olemaan tosi kypsä tähän selkäsärkyyn. Vähänkin kun yrittää jotain tehdä niin kauhea särky. Ja alkaa ärsyttää kun kaikki kyselee että joko vauva on syntynyt. Saa vastata sata kertaa päivässä että ilmoitetaan kyllä sitten