Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selällään vois kyllä olla mukavempaa. Moni on kirjoittanut, ettei nyt "saa" nukkua selällään. Miksi ei? Muuten kuin, että on epämukavaa.Mä kans täälä joskus ihmettelin mun pulssia. Itellä kans se siellä 95-105 kaiken aikaa! Verenpaineet kuulemma hyvät (lähtötilanne, eli normaali mulle on 90-100/60-65 ja nyt ne on pysytelly n. 125/80). Eli omasta mielestä koholla, mutta ilmeisesti ei mitään syytä huolestua. Kuulemma ihan normaalia että pulssiki korkeella ku on niin painolastia ja lisää verta elimistössä ym.Oletteko muuten seuranneet verenpainetta kotona? Mä olen aina sillointällöin ja nyt päätin mitata kun tuntuu olo erityisen turvonneelta ja väsyneeltä, vähän kun yrittää jotain ihan normi kotiaskareita tehdä niin ei pysty kun alka puuskuttamaan ihan mahottomasti ja on pakko istua. Mulla oli paineet ihan hyvät 122/67 mutta lepopulssi huiteli 102 ja olin jo tosiaan istunu sohvalla jo hyvän aikaa....
ainakin omalla kohdallani sekä käsien puutuminen myös ottaa aikansa, ennenkuin häviää.
Muistaako joku jo aiemmin synnyttäneistä, että loppuuko jotkut oireet kuin seinään, kun vauva on ulkona? Mä en muista kuin, et valvominen jatkuuainakin omalla kohdallani sekä käsien puutuminen myös ottaa aikansa, ennenkuin häviää.
Siihen päälle tulee sitten ne mukavat jälkisupistukset:arghh: ja kohdun painelu varsinkin sektion jälkeen mikä on varsin "mukavaa". Ehkä kahden viikon päästä ollaan oireiden paremmalla puolella![]()