sufi
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mulla on pahoinvointi ja kuvotus olleet vähän vähäisempiä viime päivinä - väsymys ja voimattomuus sen sijaan on vallannut päivät. Olen pyöräillyt kohtuupaljon keväällä töihin ja lisäksi kävellyt ja touhunnut esikoisen kanssa. Nyt en jaksa kävellä juuri mitään ja pidemmän matkan pyöräily on ihan tuskaa.
Mulla myös herkistyy allergiat taas. Olen siis mm. kissoille allerginen ja normaalisti reagoin esim kissakodissa käymiseen. No nyt reagoin pahimmillaan siihen että kissanomistaja on samassa huoneessa (työpaikalla). Aikas kiusallista.
Mulla myös herkistyy allergiat taas. Olen siis mm. kissoille allerginen ja normaalisti reagoin esim kissakodissa käymiseen. No nyt reagoin pahimmillaan siihen että kissanomistaja on samassa huoneessa (työpaikalla). Aikas kiusallista.
Ja kohdunsuu kiinteä, suljettu ja melko korkealla (Joo, ei sais ite mennä härkkimään, mutta oli pakko testata).
Mulla tänään vähän parempi päivä pahoinvoinnin kanssa, ei ole tarvinnut oksentaa vaikka merisairas olo onkin. Ihan kiva, kun illalla olis yhdet vaatekutsut jonne lupaudun mennä auttamaan tarjoilujen kanssa jo viikkoja sitten.