Oireet

Ite olen viikolla 10, tarkemmin 9+2 ja oireet ovat helpottaneet paljon. Onko muilla vastaavilla viikoilla menijöillä minkälaisia oloja ? Mahan jomottelu on ehkä lisääntynyt, onko muilla? Mulla tosin hematooma vuotelee pois, en tiedä aiheuttaako se kipuja!?

Mulla ei ole yhtään raskaana oleva olo. Ei fyysisesti eikä henkisesti. Jos en tietäisi varmuudella olevani paksuna, niin en sitä kyllä uskoisi jos joku tulisi niin väittämään! Olenko ainoa laatuani vai löytyykö kohtalotovereita?

Ei oo mullakaan raskaana oleva olo:)

Mulla sama kun sulla Bea--- ja niin oli ekastakin aikanaan. Sillon todella pohdin pääni puhki että keksinkö koko raskauden, mutta nyt osaan ottaa rennommin. Ekasta muistan kyllä että lähempänä viikkoa 10 tuli etova olo, mutta syömällä usein pysyi poissa. Nyt ajoittain jopa "unohdan" raskauteni kun esim. alan popsimaan tuorejuustoa niin vasta puolessa välissä muistaa että olikohan tää sitä pästoroitua :)

Olisikin vähän vähemmän raskaana oleva olo... Paha olo tuli takaisin. Ja kaverinsa närästyksen kanssa :depressed: Tähän kun lisätään vakiovieras Väsymys, niin on tosi kiva olla. Ja maha on kuin ilmapallo, kaikki housut puristaa ja aiheuttaa vähän lisää pahaa oloa. Ja kun väsyttää näin paljon, niin ärsytyskynnys on myös hyvin matala. Sunnuntaina pitäs juhlia kolmen pienimmän synttäreitä, mä en millään jaksais siivoo ja leipoo, mutta on vähän edes pakko.

Tsemppiä zeni ja muut, toivotaan et kohta alkais se hehkeä ja virkeä keskiraskaus :)

Mulla on kans välillä olo et oonkohan edes raskaana. Alkuviikosta oli kahtena päivänä etova olo, mut nyt sekin on poissa. Ainoastaan rinnat on kipeät, väsyttää ja alavatsaa nipistelee. Toivottavasti kaikki on hyvin.. nyt siis 9+0 ja np-ultra kolmen viikon päästä.

Pahoinvointiin on ne rannekkeet kyllä auttanu ! Vähän kuitenkin koko ajan velloo semmonen huono olo, mutta ei tosiaan niin pahana, mitä viime viikolla oli :happy: Rinnat on vieläkin kipeät, töissä täytyy käyttää urheiluliivejä, neki kyllä puristaa kauheesti. Vatsa on kyllä turvonnut, farkkuja en paljoo pidä :grin

Mulla ei ole yhtään raskaana oleva olo. Ei fyysisesti eikä henkisesti. Jos en tietäisi varmuudella olevani paksuna, niin en sitä kyllä uskoisi jos joku tulisi niin väittämään! Olenko ainoa laatuani vai löytyykö kohtalotovereita?

Et oo ainut :D Ne vähäisetkin oireet on helpottaneet, mutta ainakin vielä pari päivää sitten oli pikku tirppa todistetusti matkassa!
Esikoisesta oli kans tosi vähän oireita alkuraskaudessa, mutta esim. rinnat oli alussa kipeet, mitä ne ei oo nyt olleet missään vaiheessa.

Kai sitä pitää olla vaan tyytyväinen, ettei tarvi esim. pönttöä halailla!

Mulla on ollut nyt viime viikonlopun jälkeen parempi olo pahoinvoinnin osalta. Toki on lähes jatkuva vellova tunne vatsassa, iilmavaivoja ja röyhtäyttää - mutta ei sentään ole lamauttavan paha olla!

Tänään matkataan mökille parin tunnin päähän, saa nähdä miten automatka menee :bored:

Huomaan, että hormonit jyllää ihan hulluna ja käyn kierroksilla ja otan tunteisiin tosi paljon kaikkea. Kivasti töissä on vaikka minkämoisia muutoksia tiedossa - miten sitä sais hillittyä itsensä??

Mulla on nyt 9+0 ja 2 päivää ollu jo parempaa oloo. Viikko 9 oli selvästi pahin. Ei väsytäkään enää ihan 24/7 vaikka monen tunnin päikkärit tuli tänäänkin vedettyä ja kasilta oon jo illasta viittä vaille sippi ja tänää herättiin kasilta. Nyt vaa pitäis ryhdistäytyä kotihommissa...
Ite olen viikolla 10, tarkemmin 9+2 ja oireet ovat helpottaneet paljon. Onko muilla vastaavilla viikoilla menijöillä minkälaisia oloja ? Mahan jomottelu on ehkä lisääntynyt, onko muilla? Mulla tosin hematooma vuotelee pois, en tiedä aiheuttaako se kipuja!?

Mahassa kyllä tuntuu mullakin paino vähän luulen et kasvava kohtu tuntuu painona.
Tää ny jotenkin sekoilee tuli toi lainaus keskelle...

Onko muilla hirveetä turvotusta? Minulla on alusta saakka turvottanut paljon, iltaisin pahin. Nyt 10+2 ja pallomaha, valitettavasti vain turvotuksesta. Muutoin olen suht hoikka eli ei pahemmin mahaa ole ollut. Jotenkin jo oottaa että maha oikeasti kasvaisi! :)

Mulla on ollut suht oireeton raskaus, 5-9 viikolla oksensin ehkä kymmenenä aamuna ja voin muutenkin pahoin.. No nyt on tullut päänsärky joka päiväseksi kaveriksi ja aamulla oksensin kun esikoisen aamupala hais niin pahalle:depressed:

Täällä kans yks oireeton.. Ainut mistä huomaa on kun yrittää sängyssä kierähtää vatsalleen ja tisseihin sattuu.. Hiukset rasvoittuu nopeammin ja joutuu useammin pesemään. Muuten pahoinvointia,pissalla ramppaamista, eikä muutakaan ole ilmaantunut. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta vähän huolettaakin, mutta ehkä se sitten kun maha alkaa kasvamaan. Mulla nyt 8+2.

Täällä alkoi eilen yöllä (jatkunut tähän hetkeen asti) ihan kamalat kasvukivut. :grumpy: Jomottaa ja polttelee niin paljon että itkettää. :sad001

Mulla selkä kipeytyny nyt jo ei viimeks ollu vielä näin aikasilla viikoilla. Pissalla saa juosta koko ajan viimeks ei ollu muistaakseni tämmöistä ollenkaan ja nyt on 9+1 niin nyt on jo 3. Päivän kokemuksella pahin väsy over!!!

Alkaa olot vaihdella päivästä toiseen... Toissapäivänä tosi hyvä olo tuli jopa syötyä kaikenlaista.. Eilen taas ihan järkky, oksensin kaikki, tänään taas parempi, ei edes aamu oksennusta ja on saanut syötyä.. Ehkä tää paha olo alkaa väistymään jojottelemalla...

Mulla on turvotus hävinny ja välillä unohdan koko raskauden mutta sit taas välillä jos en syö tulee tosi huono olo. On alkanu jännittää jatkuuko pienen kasvu vai ei

Mulla nyt 6+5 ja tällä viikolla alko hirvee pahoinvointi. Ei oo ruokahaluu vaan kaikki ällöttää ja pitää pakottaa itsensä syömään. Lisäks kauhee väsymys ja päätä ja selkää särkee... Kai se helpottaa jossain vaiheessa. Mulla tosin selkäsärkyjä on ollu niin kauan ku muistan.

Täällä ei pahoinvointia juurikaan oo ollu. Iltaisin nippailuja ja kauheeta närästystä! Onneks rennie helpottaa oloa. Liian pitkä ruokailuväli tuo ihan hirveän olon tullessaan:(

Takaisin