Oireet

Tään lensi oksennus. Aamupalaksi hedelmäsalaattia ja mamavitamiini, varmaan puoltuntia lepäilin sen jälkeen sängyssä ja kun nousin tuli ihan hullun huono olo, just kerkesin vessaan ennenkuin tyhjeni koko vatsa. Sit kaikki oli hyvin, söin jugurtin ja helpotti....oliskohan ollu se vitamiini,joillakin tullut siitä pahaa oloa jos aamulla ottaa

Mä otin jonkun aikaa minisun mama vitamiineja ja jouduin lopettaa niiden käytön, kun tajusin että ne aiheutti mulle just semmosen järkyttävän oksennus olon

Mulla kans minisunit aiheutti pahoinvointia! Joskus löysin siihen ihan järkevän selityksen, muuuuuut enhän mä enää sitä muista :rolleyes:

Taidanpa ottaa taas illalla niinkuin yleensä oon ottanu :-)

Mulla on kans ollu käytössä ne pahoinvointirannekkeet (ostin ihan apteekista) ja mulla ne on auttanu jonkun verran. Suosittelen!

Täällä oksennellaan pitkin päivää.. Melkein kaikki mitä syön tulee takaspäin jossain vaiheessa.. Ostin itsekin minisun mama tabletteja.. En tiedä laittaako oksentamaan kun oksentelen muutenkin..

Mä kans laattaisin edellisessä raskaudessa minisun mama vitamiineista. Nyt ostin Multivitaa.

Tään lensi oksennus. Aamupalaksi hedelmäsalaattia ja mamavitamiini, varmaan puoltuntia lepäilin sen jälkeen sängyssä ja kun nousin tuli ihan hullun huono olo, just kerkesin vessaan ennenkuin tyhjeni koko vatsa. Sit kaikki oli hyvin, söin jugurtin ja helpotti....oliskohan ollu se vitamiini,joillakin tullut siitä pahaa oloa jos aamulla ottaa
Mulla lähes täysin samanlainen aamu. Söin vesimelonia, otin ladyvita vitamiinit+kalaöljy ja rupesin uudelleen nukkuu ja herätessä piti suoraan juosta vessaan. En ole aiemmin vielä oksentanut. Kahvia sain tänään jopa puoli kuppia juotua, tulee hirvee närästys ja ei maistu enää hyvälle. 8+1 mennään!!

Täällä on ihan kamala paineen tunne mahassa! Ihan niinkuin joku yrittäis työntää kohtua napaa kohti. Ei kyllä tunnu kivalta. Ja maha on sekaisin.. :yuck:

Mulla vaihtelee oireet ja "oireet" koko ajan! Ne tulee ja menee ja taas tulee....välillä on ihan oireettomiakin päiviä. Ainoa mikä pysyy ja pahenee, on rintojen arkuus. Yölläkin välillä herää siihen kun vaihtaa asentoa, niin oikein repii rintaa. Nyt uusimpana oireena tai siis "oireena" huomasin, ettei hiukset rasvoitu/likaannu enää millään. Ennen ne oli heti pesusta seuraavana päivänä ihan hirveet! Niin ja finnit....viimeks teininä ollu yks sillon toinen tällön, mut nyt kukkii koko yläruumis!:eek:

Tää väsy, eilen olin pirteempi mut tänää taas. Miks esikoinen ei nukkunu kun 1,5 h?

Löysin pienen helpotuksen oksenteluun gefilus jogurtista. Alon eilen sitä ottaa pieninä annoksina ja velloaminen vatsassa helpotti. Aamulla oksensin kyllä mutta muuten ei ole tarvinnut vaikka ällötystä on edelleen...

Tää väsy, eilen olin pirteempi mut tänää taas. Miks esikoinen ei nukkunu kun 1,5 h?

Meidän neiti nukkuu myös lyhkäset päikkärit ja jo aamukymmenen aikaan, niin iltapäivällä on munsta puhti ihan poissa.

en syönyt vitamiinia ja pahaolo pysynyt poissa :) Otan illalla

Mulla kans käytössä tuo Minisun ja kokeilin jättää aamulla ottamatta van siltikin pää pöntössä useampaan kertaan aamun aikana :( eli ei vaikuttanu mulla

Mulla kans aamulla auttoi oloa juotava maitohappojugurtti. Oli huono-olo, söin banaanin, olo vaan paheni, vedin tällaisen juotavan pikkujugurtin ja olo koheni välittömästi. Pystyin taas jatkamaan töihin lähtöä kun olin sitä ennen vaan makoillut.

Mulla vaihtelee oireet ja "oireet" koko ajan! Ne tulee ja menee ja taas tulee....välillä on ihan oireettomiakin päiviä. Ainoa mikä pysyy ja pahenee, on rintojen arkuus. Yölläkin välillä herää siihen kun vaihtaa asentoa, niin oikein repii rintaa. Nyt uusimpana oireena tai siis "oireena" huomasin, ettei hiukset rasvoitu/likaannu enää millään. Ennen ne oli heti pesusta seuraavana päivänä ihan hirveet! Niin ja finnit....viimeks teininä ollu yks sillon toinen tällön, mut nyt kukkii koko yläruumis!:eek:

Mulla taas on toisin päin hiusten kanssa. Tuntuu, että ovat likaiset heti, kun pesun jälkeen kuivuvat. Onneksi mun kotiäitilookin kuuluu paljon ponnarikampauksia... :D

Mulla on ollu nyt tosi puhtaat hiukset, en edes muista mikä päivä pesin ne! :o Finnejä sen sijaan on ilmestynyt naamaan, ne voisin lahjoittaa jonnekkin rakastavaan kotiin :D

Takaisin