Oireet

Minulla väsymys, palelu, etovaa oloa välillä, eniten aamuisin. Rinnat välillä kipeät. Päänsärkyä lähes joka päivä, huimausta. Nyt mennään vk6+1 neuvolan mukaan, itse luulen tikutetun ovulaation perusteella vähemmän o_O

Mä oon kanssa jo ihan raskausdementikko!!! Pää ihan tyhjää helisee!!!

Oksettaa oksettaa.. Viime raskaus oli oireeton, ekana viikkona nännit arat ei muuta. Nyt tuntuu olevan vaikka ja mitä :D

Siis kamala turvotus tullu jo nyt! Luulin että se kuuluu lähinnä loppuraskauteen. Sukista jää nilkkoihin painaumat, sormukset kiristää ja vatsanseutu näyttää siltä että viikkoa oli todella paljon enemmän kasassa kuin onkaan. Paino noussu reilun kilon hetkessä :arghh:

Täällä oksennettiin aamulla :-o esikoisen aikaan tämmöistä ei ollutkaan

Hajuherkkyys ja pahoinvointi tekee esikoisen kakkavaippojen vaihdosta aika jännää puuhaa, yöh. Ja tää vatsan turvotus! Vielä pahempaa kuin esikoisesta, peilikuva näyttää iltaisin siltä kuin olis jo ainakin puolivälissä raskautta! Paino ei ole kyllä muuttunut. Näinköhän tätä salataan edes np-ultraan asti...

Täälläkin tosiaan näyttää et viikkoja ois pikkasen enempi kasassa... Hui!!! Mäkin ootan sitä pahoinvointia ja oksentelua mielenkiinnolla... Nyt on vielä niin lievää

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    754.5 KB · Katsottu: 56
Siis mulla ei oo vielä mitään näkyvissä :D sama nahkaröllykkä, mikä aina muulloinkin :D

Mä oon semmonen laihaläski :rolleyes: Maha on pehmee ku pullataikina, vaikkei mitenkään iso. Peruspömppis sanoisin :p

Tänne iskenyt nyt eilen ja tänään ankara väsymys, meinaan pystyyn nukahtaa. Esikoisen kanssa tuossa kirjaa lukiessa meinasi väkisin uni tulla. Toivottavasti tämä on nopeasti ohimenevää. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa muistelisin että tätä kamalaa väsymystä oli vain ihan alussa. Muistan että alkuraskaudessa esikoista odottaessa tulin töistä ja kaaduin samantien sohvalle ja vedin monen tunnin unet. Toista odottaessa ja nyt ei sama onnistukaan siitä pitävät nämä kaksi huolen. Te, jotka odotatte ensimmäistä nukkukaa ja levätköön kun vielä pystytte :)

Tänään oksensin ekan kerran, pari päivää ollut kutvelo oli. Ja viikkoja niukinnaukin ehkä jotain 3+3 tjsp o_O On mulla aiemminkin pahoinvointi alkanut varmaan sillä sekunnilla kuin munis ja siittiö on sanonut päivää, mutta ei oo oksentaa tarvinnu :yuck: Repäisykipuja on ollut ja menkkamaista särkyä.

Aifoksen kanssa samoilla linjoilla, te jotka voitte, niin NUKKUKAA! Itsekin laitoin juuri kaksi isointa kerhoon ja kahta pienempää yritän tainnuttaa ja sitten meen itsekin pitkäkseen.

Unettomuus vaihtunut viikko sitten sairaaseen unentarpeeseen. Nukun ihan kokoajan kun vaan voin ja väsyttää silti iha hirmusti. Ja tää pahoinvointi! Ja tissit edelleen. Ja pyörryttää...

Tänään jouduin ekaa kertaa töissä skarppaamaan ja puhaltelemaan etten olis rynnänny vessaan oksentamaan. Toivottavasti taas helpottaa eikä suinkaan pahene :yuck:

Täällä kans väsyttäääää! Väsymys on seurana aamusta iltaan, tuntuu että vois simahtaa heti kun sulkee silmät, ihan sama missä on. Nälkä on koko ajan, ja oonkohan joku poikkeus ku mun tekee mieli kaikkea mahdollista jääkaapista :woot: ja tuntuu ettei mikään riitä, syödä täytyy parin tunnin välein tai muuten paha kuvotus iskee.
Tänään huomasin että turvotus /pömpötys on ilmaantunut! Rv 6+, toivottavasti häviää vielä ennenkuin maha alkaa kasvaa, vaikka esikoinenkin alkoi näkymään jo tosi aikasin.

Jahas, tänään myös itkuherkkyyttä ilmassa... Itkin kun söin pastaa, se oli vaan niin hyvää ja harmitti kun mies ei ollut mukana maistamassa :-D

Takaisin