Mulla alkoi myös viime viikolla pohjaton jano. Laitan osittain flunssan piikkiin, mutta on aiheuttanut myös turvotusta jonkun verran.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samanlaisia juttuja päivittäin ja mies saa selittää mulle samat asiat monta kertaa...onneks sillä on pitkät ja melkii kaiken kestävät rautahermot! Huh mitä liitoskipuja! Rv 35+4, koko raskaushan mulla on ollu tosi helppo ilman sen suurempia vaivoja mutta nyyyt... Varmaan pari viikkoa oon nyt kävelly ku pingviini symfyysikipujen takia ja välillä Si-nivel kipuilee myös. Illaksi yleensä pahenee ja nukkumaan meno on sitte aika pyörimistä. Kunhan unen saa niin sitte kyllä pystyn nukkumaan hyvin. Liitoskipuihinkaan ei taida auttaa muu kun synnytys? :D Lepo ei juuri oo auttanu, makuulta kun nousee ylös niin vihloo ihan pirusti. Onneksi ei oo montaa viikkoa jäljellä, menee vaikka päällään seisten!
Huh mitä liitoskipuja! Rv 35+4, koko raskaushan mulla on ollu tosi helppo ilman sen suurempia vaivoja mutta nyyyt... Varmaan pari viikkoa oon nyt kävelly ku pingviini symfyysikipujen takia ja välillä Si-nivel kipuilee myös. Illaksi yleensä pahenee ja nukkumaan meno on sitte aika pyörimistä. Kunhan unen saa niin sitte kyllä pystyn nukkumaan hyvin. Liitoskipuihinkaan ei taida auttaa muu kun synnytys? :D Lepo ei juuri oo auttanu, makuulta kun nousee ylös niin vihloo ihan pirusti. Onneksi ei oo montaa viikkoa jäljellä, menee vaikka päällään seisten!
Nää mä laskisin jo supistuksiksi.. Ei varsin kivuliasta, mutta kummallista tunnetta koko kropassa joka kulminoituu siihen, että hengitys automattisesti syvenee ja hakee selkeetä rytmiä. Ja siis ihan levossa, unta odotellessa*
Mul on koko raskauden tullu ja viimekski alko enne rv20 tulee maitoo jo :D
Mulla kans tissit vuotaa kyljellään maatessa. Oon harkinnu että pitäskö laittaa pyyhe lakanan alle ylä-ja alapäähän.