Oireet

Mulla alkoi myös viime viikolla pohjaton jano. Laitan osittain flunssan piikkiin, mutta on aiheuttanut myös turvotusta jonkun verran.

Täällä kans yks, joka kärsii jatkuvasta janosta... tuntuu et koko ajan pitäis olla kittaas vettä! :-D ja varsinkin iltaa kohden ei viittis, kun sit saa taas yöllä ravata pissalla.. :-O

Mulla myös jano on kova.. iltaisin ja öisin en halua kauhean paljon juoda, koska muutenkin öisin rahaan wessassa. Aamulla juonkin sitten litratolkulla.

Yksi hassu oire mulla on huono muisti.. baby brains.. Unohtelen mitä milloinkin. Tänään menin kauppaan, kun maito alkoi olla lopussa. Juuri maidon takia menin, muuten ois voinut jättää huomisellekin. Kassalla, kun nostelin ostoksia hinnalle, tajusin, että maito unohtui kokonaan :p Viikonloppuna juttelin yhden tutun kanssa.. ja jälkeenpäin piti sitten lapsilta kysyä, että mikä sen naisen nimi onkaan.. En siis siinä jutellessakaan saanut sitä päähäni millään.

Muutenkin huomaan, että aivotoiminta on hieman tahmeaa.. onko se sitten hormonit, väsymys vai se, että ajatukset vaan on niin vauvassa.

Viime yönä oli pitkä putki harjoitussupistuksia. Jännä, että nekin voi tulla ihan levossa. Kivuttomia olivat kyllä, mutta säännöllisiä.

Täälläki muisti pätkii...puhuttiin miehen kanssa ruokapöydässä lahjojen paketoimisesta ruoan jälkeen, kun oltiin syöty niin mies nousi ja sanoi että kai ne on sitte paketoitava. Minä ihmettelin, että mitä nyt pitää paketoida!! :joyful: Samanlaisia juttuja päivittäin ja mies saa selittää mulle samat asiat monta kertaa...onneks sillä on pitkät ja melkii kaiken kestävät rautahermot! :grin En myöskään älyä mihin nää päivät tuhraantuu, ku tuntuu että koko ajan taukoamatta tekee vaikka mitä ja illalla ihmettelee kun mitään ei oo saanu taas aikaseks!! o_O Hassua!

Mulla sama - mitään ei muista. Ajatus pätkii esim siten ku miettii jotai asiaa sanovansa, ei muista sanoiko jo vai ajatteliko vaan. Ja tuntuu että vaikka mitä yrittäs päivän mittaan tehdä, ei mitään illalla oo saanu aikaseks :grin Hirvee väsy myös vaivaa, ni hyvin monen asian kans tulee ajateltua että mä sit huomenna..

Potkiiko muilla vähän väliä ihan tosi kipeästi tuonne alapäähän? En muista, että esikoisen kanssa ois tämmöstä ollut. Eli liitoskipujen kaltaisia kipuja (sukkapuikolla tökkimistä ja vihlontaa), kun tulee monoa tuonne nivusiin/häpyalueelle (ilmeisesti siis on edelleen perätilassa).

Mulla potki silloin kivuliaasti, kun oli vielä perätilassa aina viikkoon 32 asti. Sitten kääntyi ja nyt runnoo päätään alaspäin ja olikin jo hyvin sinne painunut.

Mä epäilen, että mulla tuo muksu olis ihan raivotarjonnassa, mut sen sijaan että potkis kivuliaasti, niin varmaankin antaa nyrkkiä sen verran kovaa, et niistä aiheutuu viiltävät tuntemukset tuolla alaosastossa. Tai no katotaan nyt mitä lääkäri sanoo huomenna tarjonnasta. Eipä tuota kukaan oo kuuteen viikkoon katsonut.

Huh mitä liitoskipuja! Rv 35+4, koko raskaushan mulla on ollu tosi helppo ilman sen suurempia vaivoja mutta nyyyt... Varmaan pari viikkoa oon nyt kävelly ku pingviini symfyysikipujen takia ja välillä Si-nivel kipuilee myös. Illaksi yleensä pahenee ja nukkumaan meno on sitte aika pyörimistä. Kunhan unen saa niin sitte kyllä pystyn nukkumaan hyvin. Liitoskipuihinkaan ei taida auttaa muu kun synnytys? :D Lepo ei juuri oo auttanu, makuulta kun nousee ylös niin vihloo ihan pirusti. Onneksi ei oo montaa viikkoa jäljellä, menee vaikka päällään seisten!

Huh mitä liitoskipuja! Rv 35+4, koko raskaushan mulla on ollu tosi helppo ilman sen suurempia vaivoja mutta nyyyt... Varmaan pari viikkoa oon nyt kävelly ku pingviini symfyysikipujen takia ja välillä Si-nivel kipuilee myös. Illaksi yleensä pahenee ja nukkumaan meno on sitte aika pyörimistä. Kunhan unen saa niin sitte kyllä pystyn nukkumaan hyvin. Liitoskipuihinkaan ei taida auttaa muu kun synnytys? :D Lepo ei juuri oo auttanu, makuulta kun nousee ylös niin vihloo ihan pirusti. Onneksi ei oo montaa viikkoa jäljellä, menee vaikka päällään seisten!

Joo ei niihin liitoskipuihin auta oikein muu kuin synnytys... ehkä jostain tukivyöstä vois olla hieman apua? :-)

Mulla alkanu tulee maito(?)tippoja. Eikai ny vielä tarviis :eek: Tänää kävin ostamas kahet imetysliivit ku ei enää näihin nykyisiin normiliiveihin mahu. Heti alkuraskaudessa kasvoi kuppikoko b-> c ja viimeaikoina tullu tunne että taitaa tarvita d.

Mul on koko raskauden tullu ja viimekski alko enne rv20 tulee maitoo jo :D

On niihin kipuihin olemassa tukivyö mikä pitää ns.kasassa lantion alueen, ettei niin koske. Kysyppä neuvolasta :)ja mie niin tiiän tunteen! Istuppa vähänkään pitempään paikallaan ni jo on ku joku viiltäs puukolla alapäätä auki joka suunnasta :o

Nää mä laskisin jo supistuksiksi.. Ei varsin kivuliasta, mutta kummallista tunnetta koko kropassa joka kulminoituu siihen, että hengitys automattisesti syvenee ja hakee selkeetä rytmiä. Ja siis ihan levossa, unta odotellessa*

Nää mä laskisin jo supistuksiksi.. Ei varsin kivuliasta, mutta kummallista tunnetta koko kropassa joka kulminoituu siihen, että hengitys automattisesti syvenee ja hakee selkeetä rytmiä. Ja siis ihan levossa, unta odotellessa*

Miustaki on supistuksia tuommoset.

Mul on koko raskauden tullu ja viimekski alko enne rv20 tulee maitoo jo :D

Mullakin alkanut tulla maitoa jo raskauden puolivälissä... Ei paljoa spontaanisti onneks tirise, mut illalla kun oon kyljellään tissit litistyksissä käden ja toistensa välissä, niin jo valuu. Ja ihan kunnolla. On muuten jännä tunne, tulee semmonen viileä, liikkuva olo tissin sisään ennenku alkaa vuotaa.o_O Onneks oppinu vähä hoksaamaan milloin alkaa tulla niin voi rättiä laittaa alle, rintsikoiden kans ku en osaa nukkua. Yöllä tietty menee mihin vaan maidot, mut silloin nukun ni ei haittaa:grin

Mulla kans tissit vuotaa kyljellään maatessa. Oon harkinnu että pitäskö laittaa pyyhe lakanan alle ylä-ja alapäähän.

Pitäisikö itsekin harkita... Tulis ainakin helpommaksi kuin myöhemmin pestä koko petauspatjaa..o_O onneks sitten lapsen kanssa oon ajatellut pitää semmoista muovifroteelakanaa jatkuvasti lakanan alla ni kerää samalla maidotkin.

Mul on jo nyt se äp:n muovialunen lakanan alla jos vedet menee sänkyy ni ei oo koko sänky sit iha siin.. :)

Takaisin