Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pestiinkin sitä muutama kerta sitruunahapolla että hajut hälvenivät. Asumme vanhassa talossa ja vanhan talon ominaishajut myös ottavat nenään silloin tällöin. Pihalla on mukava olla raittiissa ilmassa. =) Mutta jos isäntä grillaa niin
En siedä käristeiden hajua ollenkaan.Mulla ei yleensä ikinä mitkään eritteet ym tee pahaa, mutta voi apua. Oon lasten kanssa junassa ja piti käydä vessassa..... Mä en varmaan enää ikinä pysty käymään junan vessassa oksentamatta. Tää oli kyllä jotain ihan uutta mulle. Ylipäänsäkin tää, et tekee pahaa jo pelkästään liikkuvassa junassa oleminen..
Mulla oli tänään pikkuisen heikko olo, istuin lattialla ja pakkasin nojaten sänkyyn. Mies tuli hyppyyttäämään esikoista sille sängylle ja mun selkänoja siis liikkui. Pelkästään se liike ja heiluminen sai aikaan paljon huonomman olon. Että ymmärrän tunteen liikkuvasta junasta.

Mulle tulee etenkin hengästyessä, välillä muutenkin. Samaa oli viime odotuksessa, silloin varmuuden vuoksi kävin kaiken maailman labrakokeissakin, mutta ei mitään oikeaa vikaa onneksi ollut.Onko muille ilmaantunu rytmihäiriöitä nyt raskauden aikana?musta tuntuu että vähän väliä sydän ottaa pari extra tykytystä ja sellane jännä tunne rinnassa
Mulla on selkäkivut mennyt niin pahaksi, että aina ei pysty edes liikkumaan kunnolla. Päätin, että jotain on tehtävä ja varasin osteopaatin. Toivottavasti sieltä saisi jotain apua, että pystyn olemaan vielä puoli vuotta...
Oliko Sulla iskias kipuja?
Mä Oon omani saanu hallintaan kun Oon pysynyt liikkeellä.