Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään ollu sukkapuikko vihlasuja? On meinaan tuntunu tollasia jo viime viikolla.. Eli 12+.. Muutakin vihlontaa on kyllä ollut just esim navan vieressä, nivusissa ja alavatsalla yleensäkin.

Mulla aikaisemmisaa ollut sitä ihan kun navasta vedettäis jollain narulla sisältä päin, kivuton outo tunne. Sitä odotellessa :) ihme kun napaoireita ei vielä, ainoastaan alavatsan sivut vihloo.

Lonkkakipu saanut bursiittimaiaset piirteet... huoh... ehkä hautajaispäivän korkokenkäkävely sai jotain aikaan. Pitänee seurata jos vaikka olisi kortisonipiikkiä vailla taas...

Fuji, sukkapuikot muistan esikon raskaudesta, mutta tulivat vasta rv35+. Tuntui kun sukkapuikko työnnetään nopeasti kohdunsuusta sisään. Kiva julkisissa paikoilla kun meni aina jalat alta...

Joo siks se tulee niin yllättäen että tekee mieli kiljua kun yhtäkkiä tommonen kipu.. Ja tosiaan noi on alkanu jo varmaan viikko sitten.. Luin kans että yleensä tulee loppupuolella vasta noita.

Aamulla heräsin siihe, että alaselkä ihan jumissa. Ei ollut missään asennossa hyvä olla.. oli pakko siirtyä sängyltä sohvalle (ihan ku olis parempi vaihtoehto) mut sain jatkettuu mun unia, kun olin kyljellä ja sain nojattua selkänojaan :-D

Heräsin tänään 8 aikaan ihan omituiseen oloon. Koitin siinä sit ensin kääntää kylkeä ja jatkaa nukkumista mutta ei siitä mitään tullut kun rupesi tärisyttämään ja oksettamaan. Yli 2 viikkoa sitten viimeksi oksentanut. :( en tiedä mikä ihme iski mutta tuon jälkeen söin vähän palasta ja menin takaisin nukkumaan.

Rintalihasjum. Ja yläselkä jumissa myös. Oikealla puolella, ikäänkuin tissin alla. Kipeä on.

Mulla kans lähtee sikana hiuksia jatkuvasti. Tosin aiemmin mun mielestä oli hiukset kauheen ohuet ja nyt onkin paksummat ihan selvästi. Mut ei oo mun mielestä myöskään vähentynyt tai lisääntynyt toi hiustenlähtö.

Onko kellään ollu sukkapuikko vihlasuja? On meinaan tuntunu tollasia jo viime viikolla.. Eli 12+.. Muutakin vihlontaa on kyllä ollut just esim navan vieressä, nivusissa ja alavatsalla yleensäkin.

Mulla on ollu nyt viikon ajan päivittäin tuntunut noita sukkapuikkokipuja. Ne on tosi iljettäviä ja kipeitä..

Huh, mulla on vakava oire - ei tee herkkuja mieli! Mä oon niin uskomaton herkkujen mussuttaja ettei toista, mutta nyt tekee mieli syödä ruokaa. :wideyed:
Muita oireita on vihlaisut vatsassa, jos nousee nopeasti, pari kertaa supistanut ja tullut vihlaisuja. Ne sukkapuikkovihlaisut on tuttuja viime raskaudesta ja vissiin vauva silloin potki kohdunsuulle. Liitoskipuja en odota, mutta nekin tulee aivan varmasti o_O

Mulla kans tuli yhdessä vaiheessa ihan järkyttävä nälkä siis ruokaa olis pitäny saada ja vieläkään ei oikein herkut maistu.

Mulla närästää lähes joka ilta ja se alkaa täsmällisesti n. Klo 21 :rolleyes: lisäksi nenä on koko ajan tukossa ja ilmeisesti korvien lukkiutumisenkin voi pistää raskauden piikkiin.

Pyöräily on alkanut tuntuu ihan aavistuksen epämiellyttävälle, jokin pienikin kuoppa tai vastaava niin tuntuu alavatsaan/alapäähän asti painetta :/ ei siis kipua, epämiellyttävä tunne vain.

Mulla on meneillään 12 + 5, pahoinvointi on pienentynyt lähes olemattomaksi mutta viime perjantaista asti vihlovia/pistäviä kipupiikkejä vasemmalle puolelle mahaa sekä vessassa sain juosta toistakymmentä kertaa päivässä.. Tänään sitten ollut sama mutta oikealla puolella, välillä pistää niin pahasti että rupee ihan heikottamaan! Työssäni joudun jatkuvasti käyttämään trukkia, ja tänään ekaa kertaa se kamala tärinä ja kolina tuntui erittäin epämukavalta, toivottavasti on ohimenevää. Soitin neuvolaan ja selitin oireet mutta hänen mukaan ei ole syytä huoleen niin kauaa kun ei ole tiputtelua/jatkuvaa kovaa kipua tai supistuksia...

Kipupiikkejä, repivää kipua ja menkkamaista jomotusta täälläkin melkein päivittäin. Jos oon istunut pitkään en voi nousta nopeasti koska sattuu. Mutta tyyppi kasvaa niin onko ihmekään :D

Närästys on ihan hirveä edelleen ja se väsymys zzZZzzz
Paha olo sai väistyä ja nyt on nälkä kokoajan!

15+5

Mun pahoinvointi kasvaa vaan uusiin mittoihin. Nyt ei enää Primperankaan auta :( Sain sairauslomaa tämän viikon. Eilen oksensin kaiken mitä suuhuni laitoin aamusta iltaan. Ei jotenkaan enää jaksaisi...

Rv 14+6

Takaisin