Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo kyllä ruoan suhteen ollut oikeen mitään ongelmaa misään vaiheessa. Kaikki käy, kunhan on vaan ruokaa :laugh:

Mullakin on ongelmia syömisen kanssa. Tänään kävin ulkona lounaalla ja tilasin ihanan salaatin-virhe, en pystynyt syömään puoliakaan vaikka olisin halunnut. Tuli vaan stoppi :/
Leipä ja liha kelpaa tällähetkellä, samoin kirsikat mutta muu on kyseenalaista :(

Onko kellään tullut vatsa sekaisin ja vetistä ripulia? Mietin onko normaali oire vai noroviirus...?

Mulla on välillä ollut tollasta. Tosin en tiiä johtuuko tosta lääkkeestä (metformiinista on sanottu että voi aiheuttaa löysää vatsaa) vai mistä..

Mulla vatsa toimii joka toinen päivä vaikka ennen oli päivittäin. Luulis et on kovalla, mut sit kun se tulee ni se onkin sellasta löysää. Toissapäivänä tuli ihan ruikulia. Suolistohan toimii kaks kertaa hitaammin raskaana, pitää vaan muistaa juoda paaaaljon vettä ja syödä kuituja, jottei vatsa mee kovalle. Veden juonti auttaa myös jalkojen turvotukseen, mitä tulee sit loppuraskaudesta ja ehkäisee pissatulehduksia.

Mun tarttis oikeasti juoda paaaaaaaaaaljon enemmän mitä saan päivän aikana juotua.. No joku litran pullo mukaan joka paikkaan niin ehkä tää tästä.

Mulla tekee ummetus ripulin. Ensin viikkoon ei toimi suoli ja sitte se yks päivä kun saan "korkin" puserrettua ulos niin loppupäivä menee vatsakrampein ja vessan lähellä....

Yritä tässä nyt nukkua päikkäreitä ku iski ihan jäätävä närästys.. Mua ei siis yleensä närästä ikinä..

Nyt näyttää alkaneen joulukuisten närästysviikot :D eilen alkoi samoiten. Olin juuri lähdössä kauppaan. Nousi niin että poltteli nenässä asti... koko illan vielä maha hullun kipeä. Kerran kävin yökkäämässä pöntöllä. Tänään orastanut mutta vielä pysynyt poissa. Esikoista odottaessa vika kuukaus nukuin muuten istualta sohvalla, kun maatessa närästi.

Pääkipu on myös kakspäivää jatkunut ja laajeni tänään niskaanki.

Uupumus kovaa ja.

Ja tää pissahätä... tunti max ja pissattaa. Ei voi kauas kotoa lähteä.

12+4

Kohta ei voi enää kuunnella radiota autoa ajaessa. Aamulla tuli radiosta se joku Love me like you do-biisi ja siitä ihan hillitön itkukohtaus eikä se meinannut loppua millään. Alko jo hiukan naurattaaki et eihän tässä oo mitään järkee :D

Kiva käydä koiran kans ulkona, se ku kakkas ni mä jouduin oitis puklaan pusikkoon. Yäääk! Vois jo riittää tää iltapahoinvointi..

mulla on kanssa päänsärkyä ollu muutaman päivän !! pissahätä on tavallaan jäänyt, en tunne enää hätää, mutta jos vaan käyn vessassa ni jopas tulee... mistähän se voisi johtua, onko rakko tottunut suurentuneeseen virtsanmäärään? :D väsymystä ja flegmaattisuutta on, toivon menevän kohta ohitse kun kesä kuluu vaan maatessa...

Mulla kestänyt päänsärky jo ainakin kolme viikkoa :( paratabs ei auta, tosi rasitava oire. Esikoisesta oli sama. Sit mua alkanut kiristää mahaan ja levottomat jalat on ja turvottaa
Rv 15+5

Mulla on 2 pvä ollu menkkamaista jomotusta ja välillä ihan hirveetä pistävä kipua niin etten pysty liikkumaan. Pelottavaa..
Torstaina ois np-ultra

mulla on kanssa päänsärkyä ollu muutaman päivän !! pissahätä on tavallaan jäänyt, en tunne enää hätää, mutta jos vaan käyn vessassa ni jopas tulee... mistähän se voisi johtua, onko rakko tottunut suurentuneeseen virtsanmäärään? :D väsymystä ja flegmaattisuutta on, toivon menevän kohta ohitse kun kesä kuluu vaan maatessa...

Olen lukenut, että alkuraskaudessa virtsarakkoa painetaan kohdun osalta mutta kun kohtu nousee ylemmäksi, niin keskiraskaudessa pahin pissahätä helpottaa. Voisiko kyse olla siis siitä? Itsellänikin pahin pissahätäily helpottanut, tosin mulla oli myös VTI, emätintulehdus ja hiivatulehdus, jotka hoidettiin.

Nännijomotus. Pistää ja viiltelee, kamala kipu. Vuorokauden kestänyt ja molemmat nännit.

Kipua on ollut kyllä koko ajan, mutta tämä on paljon kovempaa.

Mula tuntuu aina aamusin ennen nousemista mahassa kova kuula, yleensä vielä vähän toispuoleisesti. Se häviää, kun nousee, mutta ihmetyttää, että mikä se oikein on. Onko muilla samanlaista?

^ mun "kova kuula" on kohtu joka tuntuu makuulla alavatsalla, navan alapuolella. Hieman enemmän vasemmalla :) noustessa tietenkin "valahtaa" eikä niin kovin ole tyrkyllä. Kivutonta kovettumista on tapahtunut myös.

Takaisin