Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli esikon odotuksessa usein selkä kipeä. Nyt aion kahvakuulailla hieman silloin tällöin vaivojen ehkäisemiseksi :) tänään oli piiiitkästä aikaa aamukuvotusta kun aamupalan valmistus kesti. Silti kiitollinen että vähän oireita, nyt ollut yli viikon oireetonta.väsymystä tietty mutta sekään ei ihan hirveää. Voi myös olla etten tunnista väsymystä kun esikoisen kanssa muutenkin kiirettä ja valvomisia ollut viime aikoina.

Muokattu viimeksi:
Oltiin katsomassa miehen tyttären kevätjuhla-esitystä. Kuinkas ollakaan kun eskarilaiset esitti "maailmassa monta on ihmeellistä asiaa", niin itkuhan siinä tuli, mies naureskeli ja pudisteli päätään vieressä. Ja siis miehen tytär ei siis ollut näiden eskareiden joukossa.

Miten niin oon hiukan herkällä päällä? :D

Loppuis jo tää kuvotus ja huono olo :/
Uusia oireita tullut viimeisen viikon aikana tullut ilmi: en siedä yhtään oliivin (myös öljyt ja rasvat) enkä sipulin(+valkosipulin) hajua tai makua jopa niiden näkeminen alkaa puistattaan... :hungover:

Mullon loppunu oireet... ei kuvota ei palele. Joko se on kymppiviikon autuus alkanu tai sitte km.

Voi caarina. Oliko sun aiemmat raskaudet oirehtinut millä tavoin sun viikoilla? Kieltämättä itsekin hämmästelin viime viikolla oireettomuutta, ei kuvottanut/kovasti edes väsyttänyt ja luin esikon aikaisesta odotuskirjasta että samanlaista oli näillä viikoilla hänestäkin. Helpottikummasti :)

Johan kerkesin huutelemaan oireettomuudesta :) tänään aamulla ällötti niin paljon ja kaikki hajut puistatti o.O menin vessaan kakomaan ja tuskahiki oli otsalla. Lisäksi päätä särkee ja yöt nukun huonosti. Nyt rv 8+5

Kirjaa en pitänyt, mutta en muista kuitenkin kokeneeni pahoinvointia aiemmista lapsista. Tässä raskaudessa sitä taas on ollut huomattavan paljon ja yllättäen loppunut enkä tunne raskaana olevani enää ensinkään. Ihan omituista...

Ihan idiootti olo.

Tänään ekaa kertaa tunsin alavatsalla semmosta kuplintaa/poksuntaa. Oli aika jännän tuntuista. Ja sitä kesti tosi pitkään. Nännit edelleen aristaa ja pahoinvointi on hieman laantunut mutta edelleen joka päivä on pahoinvointia. Huomenna olis 10+0.

Ja eilen illalla alko taas jomottelua yms nivusessa niin oli pakko ottaa särkylääke ihan :( se kieltämättä hieman huolestutti mutta nyt kuitenkin tuntuu että kaikki on hyvin.

Muokattu viimeksi:
Kaikki vahvat hajut etoo. Oksettaa koko ajan ja röyhtäilen jatkuvasti. Närästys on mukana arjessa ja pakki sekaisin <3
Nää on nyt jatkunu pari kk jo, pikkuhiljaa voisi alkaa helpottamaan - ei jaksa ees töissä käydä kun tekis mieli vaan istua pöntöllä tai sohvalla.

Kissanruoka on hyi, muuten oon tällä hetkellä oireeton :D Usein kun tuun ulkoa sisälle, yksin ja lähes yökin sitä kissanruuan hajua... No, ehkä sekin lakkaa joskus ottamasta nokkaan :D

Mulla on tällä viikolla joka päivä ollut ihan jäätävä päänsärky. Migreeni ollut jonain päivinä ja muuten sit kai ihan tavallista päänsärkyä. Esikoisesta oli myös samoilla viikoilla päänsärkyä ja sitä kesti pari kolme viikkoa. Sais mennä äkkiä pois. Tää on ihan rampauttavaa..

Heittäänty joku puoli oireeton olo ja tunne ettei ole raskaana enää ollenkaan. Dopplerillakaan en selvää sykettä ole löytäny ja nyt 9+3 :blackeye:
Muutaman km kokeneena, ajatukset laukkaa juurikin nopeaa. En vaan tiedä saanko mitää armoa julkiselta puolelta, kun en vuoda enkä oireile muuten keskenmenoon liittyen.
Viimeisin keskenmeno tapahtui juurikin näin ja vko 12 ultrassa sikiö oli lopettanut kasvamisen 9+3 :meh:

Mulla ei ole muita oireita kun aamuisin heikko olo, päänsärkyä ja sit mulla ei ole ruokahalu. Leivän ja aamupuuron saan pakottamalla alas mut päivällinen ei meinaa millään mennä, pakotamalla pystyn tosi pienen annoksen päivällistä syömään. Paino tippunut nyt joka ilta mikä tietenkin johtuu että niin huono ruokahalu ja kummiskin esikon kanssa liikun paljon.. toivottavasti sikiölle ei ole haittaa tosta. Pitäö ens viikon neuvolakäynnillä muistaa kysyä
Rv 13+5

Ikenien verenvuoto. En tiedä onko oire vai oonko kehitellyt itselleni tulehduksen. Ei tarve ku näyttää hammasharjaa ja jo norona valuu veri.

Käsittääkseni voi kuulua raskauteen, limakalvojen verekkyys kasvaa ja tätä myöten myös ikenet vuotaa herkemmin.

Mulla on ollut kaikenlaisia "yleisimpiä" oireita, ne on tullut aika kevyenä, että ei oo ollut esteenä arjessa mihinkään. Lantion seudulla, alaselässä, on ollut kipua. Lähinnä silloin kun on istunut jonkun aikaa ja nousee ylös niin sattuu prklsti hetken aikaa :wideyed: ja jos pitkään kävelee niin alkaa tuntumaan :D
Rv 10+6

Takaisin