Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihmeellisen uuden oireen tapasin tänään. Ensin tuli pissahätä enkä mennyt heti vessaan kun oli kaupassa. Ylävatsa ja selkä tuli törkeän kipeiksi ja teki kipeää hengittää ja hengenahdistusta. Pakko pysähtyä kauppareissulla vanhempieni luokse, oksetti ja vatsassa ilmaa. Vatsa muutenkin sekaisin, muttei tule kuin pieru ja liru pissaa. Hieman olo helpotti, vielä etoo ja vatsa turvoksissa. Pään sain kipeäksi ja väsy tuli.

Mulla on kans ollu vähän samanlaista jos ei mee vessaan ajoissa.. Tavallaan rakko sattuu niin paljon ettei tyhjene kun olla ennen ku kipu laantuu hieman. Ja saa kyllä jatkuvasti ravata vessassa :(

Mulle on ilmeisesti pamahtanut oireeton pissatulehdus. Ekalla neuvola käynnillä oli valkosolut vähän koholla ja sit ku kattoivat pikatestillä ni ei ollu kuitenkaan tulehdusta. Nyt keskiviikkona ku kävin lääkärinvastaanotolla ni katottiin uudestaan pissa ja vieläkin koholla. Lähetettiin labraan ja tänään soiteltiin et lääkäri haluaa alottaa mulle viikon antibiootin kun on arvot koholla :confused: tarkistuskäynnille viiminen päivä.. mulla on silti taipumus pissatulehdukselle, mut yleensä kyl huomaan jos semmonen tulee.

Mie toivon ettei mulle tule ollenkaan koska viimeksi ei ollu oireita muuten ku paineen tunne alavatsassa ja nythän sitä on kokoajan.. En meinaan usko että tunnistaisin lainkaan niin sais jatkuvasti kyllä ottaa näytettä

Pahoinvointi ei helpota.. rv 10+1 mutta tänään oon oksentanu ja ruoka ei maistu, kauhee olotila..pakko oli soittaa töihin ettei tänää pysty tulee. :/

Eilen piti koko ajan napostella mysliä, että kuvotus pysyi poissa. Tänään oli niin kiire, että en ehtiny syödä lounasta lainkaan, mutta en myöskään ajattelemaan kuvotusta.

Ihan jäätävää vatsan turvotusta iltaisin. Näyttää siltä kuin olis puolivälissä vähintään menossa jo! :wacky:

Täällä on taas vaihteeksi laatattu ihan kunnolla. Luulin, että pahin olisi jo ohi, mutta ei. Nyt taidetaan olla keskellä sitä pahinta. Rv 10+4

Eilinen meni lähes oireettomasti ja tänään taas on huono olla vaan... No onneks riittää että teen ton kakun itelleni valmiiks.. Voi illalla popsia sitä sit jos maistuu.

Tekee tosi tuskaa tuon väsymyksen kanssa ku pitää esikoisen kans heräillä pitkin yötä, käydä töissä ja jaksaa vielä äiteilläkkin kotona :( onneksi tässä raskaudessa ei oo pahoinvointia nimeksikään. Ja tuo iltaturvotus, komppaan lacrimaa :D

Oon toista kertaa tän raskauden aikana kuumeisessa flunssassa... Edellisestä ehdinkin olla varmaan viikon täysin terve kun iski uudestaan :(

Paha olo (ei mitään uutta siis). Neuvolantäti tosin yritti tsempata kun totesi, että paha olo on hyvä asia koska se kertoo, että raskaushormoonia erittyy. No kiva.

Lyhyitä kiputiloja vatsan kohdalla sattunut pari kertaa viikonlopun aikana - jos nousen liian nopeasti sohvalta niin tuntuu sellaista repivää kipua.

Oma huumori on ihan tipotiessä, koko ajan ärsyttää kaikki. Ja mitä pahinta - mulla niin paha turvotus et mun ranteet on norsunjalan levyset :arghh:

Eilen oli hirveä virtapiikki. Pesin koirat, trimmasinkin ja laitoin punkkimyrkyn. Sitten kuurasin kylppärin, leikkasin nurmikon ja käytiin vielä siipan kanssa lenkilläkin.. Ihmettelin "normaalia" oloa ja hiipi jo pelko persiiseen, että kesken on mennyt. MUTTA eipä huolta.. Illalla alkoi tuttu kuvotus, kohdun nipistely ja rintojen pakotus ja sama jatkuu. Nyt tuntuu, että eilinen oli ihan hyvä. :D

Mulla tuntuu oireet (lievä kuvotus, pahin väsymys) kadonneen kokonaan. Pakko oli kaivaa esikon aikainen raskauspöiväkirja esiin ja rv8+ luki vaan "ei ihmeellisempiä oloja" ja rintatuntemuksia, lieviä kohdunseudun kipuja :grin juurikin näin!

Tänään ei meinannu pillerit mennä alas. Antibiootti+vitamiini. Meinas tulla heti ulos. Ihan hirveetä.
Sit eilen alkanut toispuoleinen selän jomotus, venyttäessä tuntuu että on jumissa tai vähä kireämpi kuin toinen puoli :-(

Mulla on kans ollu tota toisen puolen jumitusta ja kipuilua. Vasemmalla puolella tuntuu että olis jotain ylimääräistä jumittamassa. Pääasiassa tuntuu enemmän vastan puolella mut eilen oli selän puolella kyllä tosi pahasti jumissa ja koko kauppareissun ajan hieroin alaselkää :(

Takaisin