Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kilpparin takia mulla muutenkin lämmöt matalat (normilämpö on n. 35,3) mutta nyt ne heiluu siellä 36,6-37 paikkeilla. Koko ajan kuumeinen olo. Ja tuo aivastelu - atsiiih vaan kaikille.

Paha olo senkun jatkuu, väsymystä ilmassa ja ärsyttävintä - oon viimeisen viikon herännyt siinä 5-6 aikoihin siihen, että hirveä pissahätä. Minä joka en ikinä herää vessahätään. Tyhmää.

Ja hirveä olen miestä kohti - narinaa ja ulinaa. Ei saa koskea koska ahistaa ja oksettaa. Onneksi mä oon oikeasti ihan enkeli sillon kun en oo raskaana. :angel9

Vähän huolestuttaa kun eilen ja tänään ei ole oikeastaan ollut pahoinvointia yhtään.. Väsymys ja päänsärky jatkuu kyllä edelleen.

Mulla menee niin että toisina aamuina voin huonosti ja toisina aamuina ei oikein mitään. Vessaravaamiset ja väsymys nyt lisääntynyt kunnolla. Mikään ei oikein maistu mutta silti syötävä. Ole huoleti Fuji, sun kehokin tottuu pahoinvointiin ja saattaa olot kadota mutta eiköhän taas joku aamu ole ne olotkin :)

Joo siis yks mikä näemmä pysyy myös on se omituinen paineen tunne tossa vasemmalla :) siitä tietää että kaikki on vielä hyvin.

Mulla väheni pahoinvointi kun söin kortisonikuurin allergiaan. Liekö sitten sattumaa tai viikkoihin liittyvää tai jotain, en tiedä.
Ihan järkyttävä väsymys, en meinaa jaksaa tehdä mitään työvuorojen lisäksi.

Mulla väheni pahoinvointi kun söin kortisonikuurin allergiaan. Liekö sitten sattumaa tai viikkoihin liittyvää tai jotain, en tiedä.
Ihan järkyttävä väsymys, en meinaa jaksaa tehdä mitään työvuorojen lisäksi.

Täällä kans, väsymys on jotain tajutonta. Töiden jälkeen ei vaan jaksa käydä kaupassa tai tehdä muita kotitöitä...

Väsymyksen lisäks päänsärkyä ja alavatsakipuja toisinaan. Alaselkä kremppaa lonkan kohdalta, en tiiä liittyykö raskauteen vai onko jostain muusta syystä.

Pahoinvointi lähes kadonnut tai ilmottelee itestään aina jos syö makeeta. Väsymystä vähän ja tissit on vähän arat. Mut nyt on tullu ummetusta, oli tossa jonkin aikaa sitten lievänä, mutta nyt tuntuu että en saa itteeni mitenkään tyhjennettyä. Ihan pallo olo. Sormet on ilmeisesti myös vähän paisuneet, kun sormus ei enää lähde niin helposti pois :o

Mä luovuin jo sormuksesta kun alkoi ahistaa :wacky: Katotaan miten pitkään menee ennenkun joku kehtaa kysyä, et onks suhde katkolla...

Mulla on kans ollu jo jonkin aikaa sormus kaulakorussa. Aattelin että vielä kun helposti saa irti niin hyvä ottaa. :)

Tarvii varmaan ottaa kohta toinen sormus sormeen. Mulle on pitäny ostaa toinenkin sormus, kun ekasta tuli aikoinaam liian iso. Ei viittitty pienentää, kun on ihan tavallinen hopeesormus ni ostettiin sit vaan pienempi :-D

Mulla on ollut nyt kaksi päivää sellasta yskimistä, mitä mulla yleensä on jos oksennan, mut en oo vielä joutunut sitä kokemaan.. Kysyisinkin että onko muilla ollut samaa ongelmaa ennen kun varsinainen pytyn halaus kausi on alkanut? Nyt rv 7+6.

Minä kans ilmottaudun väsyneiden klubiin. Ja tänään on ollu harvinaisen kuvottava olo mutta samalla on ihan kamala kestonälkä.

Minäkin iloitsin liian aikaisin. Viikonlopun olin melko pirteä, mutta tänään on väsyttänyt aivan toivottoman paljon. Voisko jo olla viikonloppu taas?

Mie otin tunnin tirsat tossa ku oli semmonen omituinen olo.. Melkein niinku migreeni mut ei kuitenkaan.. No nyt on onneks parempi olla sit

Poppy_86 mulla on kans sellaista yskimistä lähes joka päivä. Joinain aamuina se yltyy oksentamiseen asti, mutta esim. tänään olen vain yskinyt. Auttaa sekin :)

Eilinen ilta menikin halaillessa wc:n pönttöä. . Hyh Hyh.. en muistanutkaan miten ikävää toi pahoinvointi on.

Takaisin