Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään muulla uniongelma? Siis oon niin poikki mutta en vaan saa nukahtettu illalla, joskus nukahtan mut sit herään viiden min päästä. Yleensä olen viimeistään saanut 12 aikana unta mutta viime yönä valvoin puol kolmeen o.O nyt pakko jaksaa 4h yöunil touhuu 1v kanssa koko päivää :( tän valvomisen kyl tuntee oloissa. Jos tää uniongelma jatkuu nii en kyl tiiö miten tän raskauden jaksaa.. pelottaa että tulee keskenmeno valvomisen takia :(

Ei se keskenmeno valvomisen takia tule. Kai :eek: Kuullostaisi pelottavalle, koska itsekin valvoin puol neljästä puol seiskaan ja seiskalt soi herätys. Ois tehny mieli jatkaa niitä puolen tunnin unia viel pidempään.. Stressaa!!!!! Ja se vaikuttaa uniin!! :( Ja unesta sain kiinni vasta joskus puol 1 varmaan. Ei sovi kropalle yhtää toi kellojen siirto! Murr!

Oireita: Pissillä saa ravata useammin. Sanon herkemmin suoraan mitä mieltä oon, hups! Ja tää pyörrytys!

Löysin tommosen nopealla googlauksella:
http://kultasenpauloissa.blogspot.fi/2015/05/raskausoire-2-huimaus.html

Muokattu viimeksi:
Mä kans kärsin vaikeista uniongelmista, olen kärsinyt vuosia. Olen käyttänyt niihin tähän mennessä lieviä lääkkeitä, joita saan käyttää raskauden aikanakin. Teratologisessa sanottiin, että uni on tärkeämpää kuin pieni määrä lääkettä, koska unettomana kroppa vasta kärsiikin ja se voi aiheuttaa raskaudelle suuria ongelmia. Aion soittaa huomenna vielä teratologiseen ja kysyä uudelleen heidän kantaansa mutta viimeksi he painottivat todella paljon unen tärkeyttä, keinolla millä hyvänsä, jos vain on sellaisia lääkkeitä jotka eivät vahingoita sikiötä kuten mulla on. Mä en yksinkertaisesti saa nukuttua ilman, ja unettomuus ei tee mulle hyvää vaan menen ihan voimattomaksi ja itkuiseksi ja epätoivoiseksi. Mä kans pelkään, että uniongelmat voi vaikuttaa alkion kehitykseen niin että se uuvahtaa ja menee kesken. :'(

Toivottavasti ei nyt uuvahda kesken mikään! Ja toivottavasti saat noi uni hommat kondikseen! :) Onhan ne kunnon yöunet äidille sekä pikkumatkustajalle tärkeitä.

Mun oireet: Hikoilu, hiukset rasvottuu puolessa päivässä, ainakin päänahka tuntuu uivan rasvassa, hyi. Uniaika aika levotonta. Pyörrytys. Äklöt yrittää tulla kylään. Ja nyt vissiin äklövieras vissiin onnistuukin...... Yäkk!!! Ihanaa näitä odottelinkin, mut silti hiukan nöyyyyyyyyy, palaa mieleen 2013 syksy. :bag: Vaikka helpotus tää on, kun äklöttää! :wtf:

Oikeeta tissii särkee, toivottavasti ei tuu tissipuolta! Ja naama kukkii finnejä :confused:

Muoks: Vasenta tissii kutittaa nyt!! :inpain:

Muokattu viimeksi:
Mulla on oireina ollut nyt ruokahaluttomuus, oksettava olo, vähän väsymystä ja palelua. Väkisin yritän jotain saada syötyä ja sen oon huomannut että suolanen uppoo paremmin kuin makeet.. Tähän asti se on mennyt aina toisinpäin! Lisäks on koko ajan semmonen täysinäinen tunne vatsassa. Ihan ku ois justii syöny hirveesti, vaikkei oo.

Muokattu viimeksi:
Mul ei täyttä oloo mahaa saa millään. Ja oon nyt ollu hereillä puolisen tuntia ja hyi mikä olo tuli.. Jep, yäk. Tervetuloa ykät

Ps. Nää uniongelmat on kans kivat:bag::bag: Jos näi jatkuu niin mitenköhä jaksan ens kuussa esikoiselle synttäreitä järkkää! No tietysti järkkään, mut jaksaminen voi olla pyllystä..

Itsellä jo viikon verran huono olo (olen oksettanut joka päivä), palelu ja väsymys:puke_r. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään oireita.
Suosittelen noihin uniongelmiin ja muutenkin raskausaikaan joogaa. Sillä on ihmeellinen vaikutus mieleen ja uneen:gen053

Täälläpäin ei vieläkään oikeastaan mitään oireita. Jos en tietäisi olevai raskaana en kyllä ihmettelisi mitään. Tisseissä ihan pientä arkuutta ja ehkä pikkuisen aikaisemmin kuukahtaa kuin aiemmin, mut muuten nada. Vähän mietityttää oireiden vähyys, mutta muistaakseni esikoisestakin alkoi vasta joskus seitsemännellä viikolla tulla enemmän oireilua. Ehkäpä pitää sittenkin tänään kuitenkin vielä hakea joku testi :P Tänään siis rv 4+5

Ihanaa mul on alkanut aamuisin etova olo!..ja ihanaa se on vaan sen takia että esikoisen kanssa ei ollut MITÄÄN oireita :) väsymys joka alko jo parisen viikkoa sitten jatkuu..kaikkea rasvasta tekee mieli ja KOKISTA!

Nexo Mulle kans coca-cola ja rasvanen maistuis! Kunnon grillikylki prisman grillistä:bag: Sit samalla tekee mieli kevyttä salaattia!? Mitä hit..:bag:

Mulla on pariviikkoa sattunut enemmän ja vähemmän alavatsaan ja selänpuolelle. Saanut juosta vessassa jatkuvasti edellisenä perjantaina. Sitten menkat oli myöhässä päivän niin testasin sunnuntaina ja sen jälkeen on ollut parinapäivänä ihan hirveet ilmavaivat kummastakin päästä. Eilen illalla alkoi etominen joka meni syömällä ohi ja tänään aamulla sama.

Turvottaako ketään muuta? Mua turvotta ja etenkin masusta, masu ihan pömppömaha tän turvotulsen takia -.- esikkostakin turvotti mutta ei ihan näin paljon :/ tää maha on iltaisin ihan kamalan kokoinen -.-

Turvottaa ja väsyttää ja väsyttää, mutta yöt on pe*seestä. Välillä tahtoo äklö käydä, muttei kuitenkaa. Tissit on kasvanut ja mies tykkää... :bag:

Tänään ollut kyl ihan hirveä olook, oksettaa ja mahassa pyörii eikä tee yhtään mieli ruokaa :/ ja yöunet on aivan naurettavii.. nukahdin 23.15, heräsin 23:36, 2, 3:30, 5;30, 6 ja 7ltä ylös -.- miten ihmiinen voi herätä yön aikana näin usein ja joka ikinen herätys oli pakko käydä vessassa -.-

Takaisin