Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä koitin eilen selittää miehelle näitä tuntemuksia: "kuvittele, että joku tunkisi nyrkkiä tai isoa limsapulloa ilman liukkaria HYVIN hitaasta sun p*rseeseen. Monta päivää. Ihan sama mitä teet. Pääset silloin aika lähelle - ainoa vaan, että tuntuu toisinpäin." Ei ollut kuulema kiva ajatus. Jännä.
Mun on pitänyt nyt tänään ihan seurailla tihkuuko lapsivettä, kun sellaista vaalean punertavaa eritettä tulee aina silloin tällöin. Ja siis pääsääntöisesti silloin, jos oon maannut ja nousen ylös.. tulkitsen toistaiseksi tuon olevan kuitenkin limatulppaa tai valkovuotoa, koska ei ole mun mielestä ihan nestemäistä eikä mennyt paperistakaan läpi. Pitää nyt kuitenkin tarkkailla tilannetta tässä illan mittaan..
Hirvittävän kuivat alapään limakalvot! Mä jo ehin aattelee et nyt alkaa tapahtuu mut ketut,veri paperiin tuli iha vaa nuista limakalvoista.. onkoha siitä jotai haittaa noin nii ku synnytyksen aikana? Suurempi repeämisvaara tai jotai? Mies nauraa et eihä se vauva pääse ulos tuolta ku alhaalla on nii kuivaa.. :D vastasin et eikös ne vauvat oo syntyessää iha liukkaita ni eiköhä tuo liukastuta ite oman tuloreittinsä..
Tää on taas vähän ällömäistä mutta onko muut huomanneet samanlaista oiretta? Näin on käynyt nyt pari kertaa.
Olin menossa suihkuun ja ennen kuin kerkesin sinne asti niin huomasin kun lattialle alkoi valumaan jotakin. Se näytti lattialla kellertävälle, mutta kun otin peilin käteen ja katsoin alakertaan niin huomasin miten valkovuotoa valui ihan norona lattialle. Ei nyt periaatteessa paljoa, mutta kuitenkin. Mies sattui olemaan vieressä ja kyllä oli hänenkin ilme näkemisen arvoinen, kun valkoista mönjää työntyi ja työntyi ulos.. Tais jäähä tähän meidän yhteiset suihkutteluhetket :D
Noni huh hyvä tietää että en oon taas jotenkin epänormaali :D
Ja haha niimpä, tietäsittepä mitä mun mies on joutunu kokemaan mm. ton valkovuotoepisodin lisäksi :D leikkaa mun varpaankynnet, öljyää mun alapään kun se on niin kuiva, ottaa lähikuvia mun revenneistä raskausarvista, kattoo taskulampun kanssa mun alapäätä löytääkseen nirhauman mistä välillä tulee verta, ajelee mun alapääkarvoituksen ja mitähän vielä?!? Vieläköhän jatkossa haluaa mun kanssa lisää lapsia.. :D