Newmama joillain ne oireet alkavat helpottaa rv 6 lähtien(paitsi pahaolo joka yleensä alkaa vasta silloin jos on alkaakseen) eli on ihan normaalia et oireet alkavat katoamaan. Kaikilla ei edes ole oireita raskaana ollessa ja joillain on aivan kaikki. Ja palelu on yksi raskauden oire, se alkaa yks kaks ja hävisi jossain vaiheessa. Ja joillain jotka odottavat poikaa oireet on voimakkaat ja toisilla ei, ja sama tytöistä: jollain on kaikki oireet ja toisella ei oo mitään oireita. Eli aika 50/50. Edellisistä raskauksista voi yrittää arvata, mut siltikin oireet voi olla erilaiset joka raskaudessa vaikka kaikki olisi tyttöjä/poikia. Rakenne ultrassa voi sitten kysellä kumpi siellä on, mut sekään ei oo 100% ja varmuus on vasta sitten kun nyytti on maailmassa.
Swan-81 mulla myös vatsa sekaisin ja liittyy mulla ainakin raskauteen. Sama oli esikoisesta. Joillain on ummetusta ja joillain löysää vatsaa. Mulle neuvottiin neuvolassa edellisessä raskaudessa huomioimaan juominen(et muistaa juoda) ja syömään kuituja (valkosta höttöä piti välttää). Ja mulla se vatsan löysyys jatku synnytykseen saakka.
Ah, kamala vaiva esikoisen odotus ajalta palasi..... Oikea olkapää on taas pinteessä kun nukkuma asento alkaa pikkuhiljaa rajottumaan. Viime yönä en voinut nukkua mahallaan kun maha kramppas ja alamahaa vihlo, niinpä nukuin kyljellään ja tadaa olkapää taas otti itteensä. Mää ens kestä jos tää alko jo nyt kun viimeeks tää helpotti kun pääsin synnytyksen jälkeen nukkumaan taas mahallaan.
Swan-81 mulla myös vatsa sekaisin ja liittyy mulla ainakin raskauteen. Sama oli esikoisesta. Joillain on ummetusta ja joillain löysää vatsaa. Mulle neuvottiin neuvolassa edellisessä raskaudessa huomioimaan juominen(et muistaa juoda) ja syömään kuituja (valkosta höttöä piti välttää). Ja mulla se vatsan löysyys jatku synnytykseen saakka.
Ah, kamala vaiva esikoisen odotus ajalta palasi..... Oikea olkapää on taas pinteessä kun nukkuma asento alkaa pikkuhiljaa rajottumaan. Viime yönä en voinut nukkua mahallaan kun maha kramppas ja alamahaa vihlo, niinpä nukuin kyljellään ja tadaa olkapää taas otti itteensä. Mää ens kestä jos tää alko jo nyt kun viimeeks tää helpotti kun pääsin synnytyksen jälkeen nukkumaan taas mahallaan.