Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!
Olenkin ihan uusi täällä sivustolla :happy: Mulla vähän ehkä eritilanne vielä, kun en ole varsinaista raskaustestiä tehnyt, mutta olen silti miltein sata varma että olen raskaana. Kuukautiset ovat jo pari viikkoa myöhässä ja oireetkin viittaavat raskauteen. Viime menkoista laskettuna olisin tällä hetkellä 5+5. Mulla ihan kauhea väsymys, siis sellainen väsymys että ei oikeen jaksa tehdä mitään, ja kesken päivän saattaa nukahtaa melkein pystyyn. Turvotus iltaisin on myös ollut täällä, maha näyttää kun olis syönyt kokonaisen pullataikinan o_O

Tarkoitus olis tehdä se tällä viikolla, mahdollisimman pian..:)
Mulla on 10kk poika kotona hääräämässä, viime raskaudesta siis melko vähän aikaa. Mutta mitä viime raskausoireisiin luottaminen niin samat oireet ovat tälläkin hetkellä.

Mulla on toistaseksi vähän oireita. Lähinnä tuntemuksia kohdussa, repäisykipuja, palelua ja rinnat on kipeät. Jotenkin sitä toivoisi voimakkaampia oireita, että olis varmempi raskaudesta.. 5+risat tänään. Keskenmeno kun on taustalla, sitä pelkää pettymystä. 15.2. asti pitäis jaksaa oottaa ultraa.

Ainiin. Tajusin tänään yhdistää tän oireen raskauteen, nimittäin ilmavaivat :oops: niitä löytyy ja ihan kiitettävästi..

Ikuisesta pikku ummetuksesta kärsivänä oon syöny pellavansiemenrouhetta päivittäin kunnes eilen luin ettei saa. Siispä hain nyt chiasiemenet tilalle.. :)

Ainiin. Tajusin tänään yhdistää tän oireen raskauteen, nimittäin ilmavaivat :oops: niitä löytyy ja ihan kiitettävästi..

Ikuisesta pikku ummetuksesta kärsivänä oon syöny pellavansiemenrouhetta päivittäin kunnes eilen luin ettei saa. Siispä hain nyt chiasiemenet tilalle.. :)

Täällä kans :D ja joka toinen vessa reissu on erilainen joko maha iha löysällä taikka toistepäi :D

Täällä ei vielä sen kummemmin oireita. Ilmavaivoja minullakin on. Viime viikolla niitä oli ihan kauheasti, tällä viikolla onneksi vähän helpottanut. Muita oireita on jäätävä väsymys lähes koko ajan ja (ehkä juuri tästä johtuva) lyhyt pinna. Viime viikolla oli myös aika paljon menkkakipuja, mutta ne ovat nyt vähentyneet. Lisäksi minulla kuumottanut poskia, onko muilla ollut tätä? Tää oire alkoi jo mielestäni viime viikolla tai heti oviksen jälkeen ja tätä siis on vaikka minulla on muuten kylmä :eek:

Mulla posket helottaneet punaisina pari päivää. Työkaveri totesi, että oikein hehkun (ei siis tiedä mitään raskaudestani). Tosin, vaikea tietää, mikä tilanne on, kun tuota tuhruvuotoa on ollut...onko pikkuinen vielä tulossa. Mutta posket tosiaan kuin paloauto.

En nyt tiedä onko tämä oire, mutta tän raskauden aikana ilmennyt nyt kuitenkin. Eli jalkapohjat hikoaa, ei muut. Onneksi ei tartte kotosalla ollessa pitää sukkia.

Mulla alkoi tänään heikottava, huono olo. Aamulla oli vaikeuksia olla suihkussa sekä aamutoimien tekeminen tuntui todella raskaalta. Hengästyttää, tuntuu jonkinlaista rintakipua. Nytkö tää jo alkaa?! :O pitää vaan ottaa rauhassa ja lepäillä tarvittaessa.. Huh!

Pikkusiili: mulla kanssa jalkopohjien hikoilua, sen lisänä vielä kuumat aallot.

Mulla on oireena arat ja turvonneet rinnat ,ihan kuin ois jo maitoa täynnä,sekä tosi kova väsymys ja ilmavaivat. Toivottavasti ei paljon muuta ilmaannukaan

Mulla nyt 4+3 ja rinnat kipeät, pissattaa jatkuvasti (myös yöllä), hermo kireellä ja palelee. Flunssainen olo, lämmöt ollu 37.2 - 37.8 välillä jo jonku aikaan. Esikoinen on valvottanut öisin ja siksikin olen tavallista väsyneempi. Maha sekasin tai ummetuksella.

Mulla jäätävä nälkä heti ku herää eikä todellakaan voi juua kahvia heti ku sängystä nousee niinku vielä viikko sitte !

Mulla hävis oireet :confused005. Jäi vaan tää mahan turvotus.. Joka on aika selkee. Vatsa ei oo kipee, on vaan tällänen pallura nyt. Ja ennen raskautta oli vielä ihan normaali. Oikeesti toivois jotain oireita edes. Nyt on liian "normaali'' olo :sad001

Tänään sain aivan järkyttävän nauruhepulikohtauksen. Kyyneleet vaan valu ku nauratti ja lopulta aloin itkeä kun tajusin kyynelten valuvan. Nyt on hormonit kohillaan! Enpä ole moista kokenu aikasemmin:wideyed:

Täällä ei hirveästi oireita.Pissalla nyt välillä saa ravata ja menkkamaista jomoa on,tiedän et normaalia on ollut myös edellisissä mutta silti kokoajan pieni pelko alkaako vuoto.Ei toki edellisistäkään ole paljon ollut oireita.Menisi nyt vain nopeasti aika kun olisi eka ultra(ehkä neuvolassa) niin vähän voisi huokaista ja vajaan 8vkon päästä sitten voi enemmän huokaista jos kaikki menee hyvin.

Saas nähdä kuinka tutuksi pönttö vielä tulee. Tänään tuli aamiainen, jota en edes normaalisti aamuisin syö,ylös. Ei vaan maistu. Ja onneksi maha edes vähän toimii. Pahoinvointia ei muutamaan päivään edes ollut, ja ajattelin säästyväni siltä.

RV 5+3

Takaisin