Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rv 6-7 meni etovassa olossa 24/7. Tunnin välein piti jotain syödä jottei iskisi niin huono olo. Sitten yhtäkkiä hävisi! Nyt ainoastaan kahvi etoo, ennen join monta kuppia päivässä nyt en pysty edes lataamaan miehelleni kahvinkeitintä koska haju on niin inhottava! Ja nämä flunssat raskausaikana! Nenä on niin tukossa, kun olla voi eikä mikään auta. Tästä kun pääsis eroon olisin niin onnellinen!

Ansimanski täällä alko ihan kunnolla tulemaan verta maanantaina.. verikokeissa kävin ja hcg arvo oli kohollaan niinku kuuluu ja nyt maanantaina uudelleen verikokeille. eilen ei ollut vuotoa mutta tänään taas vähäsen. Digitestin tein eilen ja näytti 3+, että enpäs tiedä mitä tää vuoto nyt oikeen on. Epäilys herää täälläkin ku ei oikeestaan oo mitään oireita väsymyksen lisäks...

Onko muita jotka eivät tunne oloaan raskaaksi? Tai ei vielä tunteneet tässä vaiheessa, nyt viikkoja 5+2. Rinnat on kyllä painavat, turvonneet ja kipeät ja valkkaria tulee paljon. Mutta ei tarvii juosta vessassa eikä oo sellasta ahdistavaa tunnetta kun on housut jalassa vyötärön kohdalla, mitä oli viime raskaudessa. Mut en kyllä yhtään muista koska se tuli, mut mun mielestä melkein heti. Juostessa hengästyn helpommin, se lienee liittyy raskauteen. Toki on kiva, kun ei oo oireita mutta toki se vähän huolettaakin.

Onko muilla ilmaantunut matkapahoinvointia? Ihan kamalaa :yuck: Autonkyydissä tekee tiukkaa olla pieniäkin matkoja.. Itse kun ajaa niin olo helpompi, mutta se pelkääjän paikalla istuminen.. heti pyörryttää ja tekee pahaa..

Niinu, samassa veneessä ollaan. Vaikea uskoa kun on niin vähän oireita. Pelottaa ja mietityttää. Reilu viikko ni pääsen ultraan. Kerron sitten, onko oireetonkin raskaus ihan ok. Eiköhän se ole! :) :) :) Mulla ei oo ees muita raskauksia mihin verrata...

Rv 5+3

Onko muilla ilmaantunut matkapahoinvointia? Ihan kamalaa :yuck: Autonkyydissä tekee tiukkaa olla pieniäkin matkoja.. Itse kun ajaa niin olo helpompi, mutta se pelkääjän paikalla istuminen.. heti pyörryttää ja tekee pahaa..
Sama täällä :confused: viimeeksi tänään vaihdoin kuskinpaikalle muutaman kilometrin jälkeen kun alkoi tulla huono olo. Ite kun ajaa niin ei mitän ongelma. Siinä sitten tuumailtiin että olen tästä lähtien meijän kuski :)

Mullakin pelkääjän paikalla matkapahoinvointia. Joutuu katteleen suoraan eteen ulos. Vähänkin jos katsoo kännykkää tms niin huippaa ja alkaa oksettaan

Eipä ole täälläkään juuri mitään oireita, tosin tämä on tuttua jo esikoisen odotuksesta. Vain vatsan toiminta loistaa poissaolollaan, täytyy varmaan apteekista hakea jotain helpotusta, kun vedenjuonnista ja päivittäisestä tunnin kävelystä ei ole mitään apua.

Rv 8+1

Matkapahoinvointia täälläkin, Eilinen reilun tunnin ajomatka oli aika tuskaa.. (kotimatka pimeässä sujui paremmin) eikä ole väliä olenko kuskina vai pelkääjän paikalla.
Kaikki ylimääräiset tuoksut, ja varsinkin tupakanhaju aiheuttaa oloja..

Rv. 4+3

Muumimamma1992 onko sulla ollu mitää vatsakipuja? Ja millä viikolla oot? Mä oon näistä vuodoista lukenu ihan hirveesti mutta eihän noista silti voi tietää onko normaalia vai ei. Mulla on onneksi 30pv neuvola ja ultra, nii pääsee näkee onko tuolla kaikki hyvin. :)

Ihan hirveä olo. Eilinen päivä meni ihan ok yhdellä oksulla mutta tänään ei pysty tekemään mitään muuta kuin makaamaan vaakatasossa ja syömään väkisin klementiineja. Heti jos nousen pystyyn tai yritän syödä jotain muuta niin tulee ylös. Ja tätä pitäis kestää 1,5 kk? 2 kk? Yyyh. Rv 6+4. Onneksi tää ei kestä ikuisesti....

Toivoraan inja että se siitä helpottaa kun eka kolmannes on ohi. En halua pelotella, mutta varaudu että se ei välttämättä lopu. Itsellä esikoisesta jatkui yli puolen raskautta. Jollain muullakin taisi olla täällä niin.

Joo mun kaverilla kesti kans tosi pitkään :( onneksi ei taida olla kuitenkaan kovin yleistä että niin pitkään jatkuisi...

Nolo subissa käynti miehen kanssa...vetävin askelin autoon ja oksentaan itken ja oksennan..tuntuu että koko elämänhallinta hukassa...haluaisin vaan nauttia odotuksesta

Kerran olen oksentanu, kipuja ei ole elää tullut!
Tissit kipeet ja kasvaneet huimasti ja itkettää kaikki. Helpolla pääsen esikoiseen nähden kun ei tarvii toivonmukaan oksentaa loppuun asti vaan onhan tuo kerenny heti alkuun huolia tehdä.

Mulla ollut pientä vihlontaa/tuntemuksia alavatsalla. Lisäksi pissan väri tummempi kuin normaalisti, vaikka juonut olen paljon. En tiedä kuvittelenko vain, mutta äänille olen ollut herkempi. Joulunakin, kun oli iso poppoo koolla ja ihmiset puhuu ristiin rastiin, aloin voimaan jotenki pahoin siitä melusta :confused: Etovaa oloa on ollut pienissä määrin ja ihan hetkellisiä.

On ruvennut särkemään edellisessä synnytyksessä syntyneitä pintarepeämiä, sekä niitä tikattuja repeämiä... ei kiva.

V*tun saa**nan ummetus. Eipä mulla muuta :oops:
Muilla samaa vikaa? Oisko jotain vinkkejä antaa :rolleyes: ?
Nimimerkillä 5päivää paskomatta
(laxotberonit, jauhemaiset vatsanpehmikkeet ja luumut käytössä eikä MITÄÄN :mad::confused:)

Rass mulla ruvennut kanssa oleen samaa vaivaa ja nyt menossa vasta kuudes viikko! Edellisessä raskaudessa tää vaiva vaan paheni ja yritin aivan kaiken, luumuja meni pussikaupalla päivittäin ja apteekin jauheet oli käytössä. Mutta sit se helpotti joskus 30++ viikolla, muutenkin mulla oli loppuraskaus parasta aikaa. Kultainen keskiraskaus pahinta ummetuksen ja ähkytunteen kanssa. Painokaan ei noiden kahden syyn takia noussut grammaakaan viikkojen 20 ja 30 välillä. Ei muuta, kun tsemppiä! Rauta pahentaa asiaa, syötkö vitamiineja, joissa on rautatabletteja?

V*tun saa**nan ummetus. Eipä mulla muuta :oops:
Muilla samaa vikaa? Oisko jotain vinkkejä antaa :rolleyes: ?
Nimimerkillä 5päivää paskomatta
(laxotberonit, jauhemaiset vatsanpehmikkeet ja luumut käytössä eikä MITÄÄN :mad::confused:)

Meidän vauvalle annettiin kovaan vatsaan mallasuutetta. Toimisiko se?

Takaisin