Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään aamusta kävin ostamassa pahoinvointirannekkeet ja tadaaaaaa, tänään ei ole ollut mitään kuvotuksia eikä oksennuksesta tietoakaan :)
En tiedä toimiiko oikeesti vai onko korvien välissä vaikutus mutta aivan sama :D kuhan tää vaikutus pysyy ;)

Tälle viikkoa on tosissaan rantautunut etova olo tänne. :x onneksi ei oo tarvinnut oksentaa.

Joo Helmiella, tein aika monta testiä ku oon aika oireeton ja viiva oli aluks tosi haalea, ni halusin nähdä viivan vahvistuvan. Ja vahvistuihan se! :) Nyt vaan ootan tammikuun ultraa!
WP_20151223_003.jpg
Alan uskoa, että raskaana ollaan. :)

Nyt rv 5+3

Muokattu viimeksi:
Maggie etköhää sä oo raskaana :D ite ihme kyllä selvisin kahella apteekin testillä ja yhellä digillä :D ei sillä etteikö ois mieli tehnyt :p
Ar-ultran jälkeen jäi testaushimo kun näki että sielä joku mötkylä oileasti on :)

Täällä on kamala flunssa päällä. Niistän noin 1000 kertaa päivässä. Väsyttää ja muutenkin huono olo. Ja töihin pitäisi lähteä.. onneksi tää vuoro ja sit neljä vapaata. Mut on tää silti ihan perseestä..

Maggie, ompas mahtava värisuora :) Eiköhän se paranis uskoa vaan että raskaana olet <3

Mulla olis 2 viikkoa ultraan. Oloja on paljon, oksentaa ei ole onneks tarvinnu. Poikaa olen alkanut miettimään tulevaksi näiden oireiden vahvuuksien perusteella. Kahvia en ole juonut moneen moneen päivään. Mietinkin miten selviää miehen siskon luota viikon päästä ilman valehtelua kun siellä pitää juoda normaalisti kahvia pannu tolkulla. Miehen sisko on siis sellainen, että jos hän tietää niin tietää kaikki muutkin sen jälkeen.

Kokoaika taukoamatta oksettaa (jo viikon) ja useamman kerran vuorokaudessa tuleekin oksennettua. Yöt menee valvoessa kun oksettaa ja tulee kaiken maailman suolisolmuja.
Puoli vitsillä heitin jo ettei meille tän enempää lapsia tule. Ja joka kerta kun oksennan, tunne vaan vahvistuu :D
Tuntuu hölmöltä valittaa näistä oireista, kun niin kauan tätä toivottiin ja yritettiin ja kaikkeni olin valmis antamaan tämän puolesta :o

Itkuherkkyys on kans aivan omaa luokkaansa nyt, mut tää nyt on ihan ok oire vielä, samoin kun tää naaman vallaton kukkiminen :D

Olen laiska enkä jaksanut lukea koko ketjua, mutta onko muilla ollut vaaleanpunaista vuotoa raskausoireena ja silti ollut kaikki hyvin? Mulla siis ollut viitos viikon alussa kahtena päivänä, kuutos viikolla tuli yksi verinen klimppi ja taas vaaleanpunaista vuotoa ja nyt taas rv 7+6 hieman tuota haaleaa vuotoa.. haluaisin uskoa että kaikki olis hyvin mutta silti huolestuttaa kovasti vaikka tämä ilmeisesti onkin aika normaalia... mulla ei aivan älyttömästi oireita muuten ole ollutkaan. Välillä etoo, hirveä väsymys ja nälkä ja pissalla saatan käydän yön aikana jopa 3-4 kertaa. Niin ja rinnat on arat olleet alusta asti. Tai no onhan nuita oireita näköjää kuitenkin jonkun verran, mutta edelleen tuntuu ettei oikeasti olisi edes raskaana. Hassua miten voi olla näin vaikea ymmärtää että siellä oikeasti olisi joku :)

Itse oikein toivoo että tulisi oireita kai niitä sieltä joskus tulee nyt rv5+4

Muokattu viimeksi:
Anskimanski, täällä myös ollu vaaleanpunaista vuotoa välillä. Silti on vielä kaikki hyvin. Ainakin uskon niin :) Mulle nlassa sanottiin että se on normaalia. Ja kyseli että onko tullut siteeseen asti.

Mahtaako olla raskaudesta johtuvaa, mutta jouluruoat maistuu ihan kakkalle ja niiden jälkeen tulee se kuuluisa "krapula".. Kahvi ei ole upunnot ainakaan viikkoon, vaikka ennen ei tullut kuuloonkaan, etten joisi aamulla muutamaa kuppia.

Öisin nään hirveästi (kamalia) vauvaunia. Keskenmeno tuli viimeyönä ja pari yötä sitten sain vauvan ekaa kertaa syliini, enkä muistanutkaan tukea päätä ja niskat katkesivat. Ihanan luottavaisia valmistautumisunia. Eipä silti ilmeisesti ole mitään harvinaisia kuulemmma. :D

Pahoinvointi alkanu kurkistelee aika lailla.
Puolen päivän jälkeen eka etova olo ja illalla pahin.
Litra tolkulla sitruunaviipalejäävettä vois kovasti juoda..huono olo
Yötä myöte helpottaa onneks.
Mutta tämä turvotus.
Voi helvattu sanon minä.
Niin tukala olo kun syö vähääkään ( tänää syöny aamulla 2 leipää ja tunti sitten 1 ruis leipä, 2 perunaa ja kinkku kastiketta.)
Ei voi pitää mahaa ns normaalisti vaan joutuu vähä jännittää ja sisää vetää että ois siedettävä olo.
Kaikki vaatteet ahistaa ja puristaa vaikka on nii löysät housut ku voi olla että päällä pysyy.
Mä en halua syödä kohta enää mitää koska tämä on tällaista.
Äitin luona viel söin ruuan tnää ja olin sillee että kato nyt tätä mahaa!
Äiti vaa tuumas että toi niin näyttää siltä taas että ois viikkoja kymmene kertaa enemmän.
Tammikuuta ja ekaa nla odottaen!
Terv. Rv 7

Muokattu viimeksi:
Elmut, täällä sama meininki. Kaikki ruuat ajatuksena ällöttää, kun alkaa tulla nälkä niin mitään ei tee mieli ja kun jonkun ruuan saa päähänsä niin sitä on sitten saatava. Ja sen jälkeen kauhee ähky ja huono olo. Kahvi ei myöskään uppoa vaikka just aloin taas juomaan vähän enemmänkin. Ärsyttävää tää syöminen kun kaikki kuvottaa ja blah. Noh onneksi sen huonompaa oloa ei ole ja kipujakaan ei juurikaa pariin päivään :) kopkop. Rinnat kipeät, ilmaa mahassa. :D

6+4

Jossain taiettiin mainita että ikenet saattavat arastaa raskauden aikana, aamulla kun harjailin hampaita niin oli tosi kipeät ikenet toisella puolella ja ne punoitti, verta ei kuitenkaan tullut? Onko muilla ollut tällaista oireilua? Olen aloittanut minisunin mama vitamiinit niin en jaksaisi uskoa että johtuisi mistään vitamiinin puutoksesta, kun muutenkin syön hedelmiä yms. :confused:

Kannattaa yrittää lankailla hampaita säännöllisesti. Voi tulla kunnon ientulehdus raskauden aikana. Terkuin suuhygienisti

Täällä ei oo kahvi maistunut kahteen viikkoon..ja ennen raskautta join paaaaljon kahvia!
Kiinnittymisen aikaan oli vatsa niiin kipeä ja ihan sekaisin, sitä kesti vuorokausi...nyt tänään alkoi huono olo..ja eilen tolkuton väsymys...oon käyny halailemassa pönttö, vielä ei oo tullut ruoat ulos...ihan peestä tää olo, ku en voi muuta ku maata sohvalla...ja ollaan viel joulunvietossa muualla kuin kotona!!!!:wtf:

Tänään on huolella kuvottanu kaikki ruuat, jouluruuasta kun en muutenkaan niin välitä. Oon elänyt tän päivän kolmella appelsiinilla, kahdella klementiinillä ja saavillisella itsetehtyä guacamolea maissilastujen kanssa. Ja sitä oli saatava (onneks enteilin jo ennen joulua niin oli tarvikkeet valmiina :D)... Mies möläytti vielä äsken kun käytiin pikaisesti vanhemmilla, että mäpä oon syöny vaan kaks pussii maissilastuja. Mahtoivat ihmetellä että enkö nyt muuta oo jouluna keksinyt syödä. Ei siis olla vielä kerrottu :D

Takaisin