Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin, 5+0 kunniaksi aamukahviini ilmestyi uusi aromi. Tiiättekö sen tuoksun, miltä fläppitaulun tussit haisee? mmm. öouhgt

Nykyään jos juon kokista niin se maistuu ihan piparkakuille :D tiedä siten miksi... Mutta eipä tarvi sitten kokista juodakaan...

Mullakaan ei oikein noi colat uppoo. Oon ostanu itelleni kyl välillä pikku pullon pepsiä mut kahden päivän päästä siitä on hävinny vasta pari huikkaa..

Täällä oireet hävinneet ja usko loppunut. Kävin ostaa lisää lugeja ni ostimpa vielä cb digin. Jospa olis edelleen 3+ :D pitäis olla rv 8+1 :D lievästi ehkä hullu tai jotai :D

Lucky, älä menetä toivoas! Eikös täälläkin oo monet sanonu että ne oireet voi tulla ja mennä eikä se tarkota mitään sen kummempaa. Itekin täällä yritän tätä oireettomuutta selitellä sillä, että mun kroppa ottaa uuden tulokkaan avosylin vastaan eikä oireile kummosemmin. :) :) :)

Ja mä selitän et pikkunen ilmottelee olemassa olostaan oireilla, selityksiä on monia ja niillä on hyvä yrittää pitää järjen päässä oli oireita tai ei :D pääasia että kaikilla ois kaikki hyvin <3

Lainaus-nappula ei nyt toimi kännykällä, joten Lumihiutale.: hauskaa tosiaan että juuri kun asennoitui siihen, että keinotekoiset hormonit kehiin niin heti tärppäsi :D ja gynekologi kirjoitti reseptin clomeihin ja teroluteihin elokuussa ja sanoi että aloita sitten kun vuosi yritystä takana. Ja totesi vielä, että yleensä kyllä tärppää heti kun on resepti taskussa tai hankkinut lääkkeet :) ilmeisesti jotenkin lakkaa stressaamasta, kun tietää että noh, kai ne nappulat viimeistään auttavat asiaan. Monella kuitenkin olleet suureksi avuksi.

Hyvä näin :P

Ärsyttävänä oireena eilen ja tänään perusturvotuksen megakertaistuminen iltaisin!! Hirveä paineen tuntu alavatsassa ja vatsa sekaisin, kertyy ilmaa ja eilen järkytyin kun menin peilin eteen. Vatsa oli kuin olis yhtäkkiä siirtynyt 20. raskausviikolle! Armoton pallo!!

Mua naurattaa kyllä tää turvotus kun normisti littana maha ja jopa vatsalihakset näkyy. Nyt iltasin just semmonen kunno pallo :'D varsinki just ku syöny mahan täytee. Onneks ei oo rantakelit :D

Muokattu viimeksi:
Lucky, turhaa varmasti ostit sen digin mut teitkö sen? Ite aattelin tehdä toisen digin 5+1 ja toivion saavani sen 3+. Ehkä siinä vaiheessa on jo oireetkin lisääntyny... Ekan digin tein 4+0 ja näytti 1-2 vk. Oisin tietty toivonu isompaa lukua mut toihan on ok, kun just ja just osuu haarukkaan. Jos ootte tehny digejä, millon teillä on vaihtunu 3+?

Maggie 4+4

Täällä on ollu tänään aika oireeton päivä. Eilen taas oireita senkin edestä. Toivotaan että huomenna oireita olisi taas :)

Onko teillä ollu kyljessä tuntemuksia, mua nyt jonkin aikaa tuikkinu tonne oikeelle puolelle kylkeen ja mahaan.viikkoja 7+1

Nibs joo ja mulla oli tässä plussauskierrossa melkein kokoajan antibiootit niin olin jo heittänyt kirveen kaivoon ja katseet oli sitten vasta seuraavassa kierrossa :D niin se elämä voi väliin yllättää positiivisesti <3

Maggie odota vielä vaikka vähä vajaa rv6 asti jos odotat sitä digin 3+ tulosta. Ite tein rv5+4 ja näytti tuloksen 2-3 ja sen jälkeen en oo tehnyt. Mutta hedelmöittyminen on Tapahtunut varmaan myöhemmin mutta turhaa huolta aiheutti toi digin tekeminen... :/

Okei, hyvä tietää. Mulla on se ovispäivä ainakin melko täsmällisesti tiedossa, kun tikutin. Mut tietty voihan siinä olla muutaman päivä heittoa. Ja todella en halua huolestua lisää! Oon ihan hermoheikkona muutenkin :)

On oikeestaan molemmissa kyljissä pistoja. Samoin nivusissa ja selkään särkee välillä. Mutta ei mitään kovin kipeitä kuitenkaan niin en oo ollu edes huolissani:)

Mua naurattaa kyllä tää turvotus kun normisti littana maha ja jopa vatsalihakset näkyy. Nyt iltasin just semmonen kunno pallo :'D varsinki just ku syöny mahan täytee. Onneks ei oo rantakelit :D
Niinpä! Olis ihan kamalaa jos nyt olis kesä :D parempi olla sit "oikee", kunnon raskausmaha kesällä :P

Mulla oli järkyttävä flunssa joka kesti kunnolla viikon ja pari viikkoa sitkeetä kakomista vielä sen jälkeen. Ajattelin kanssa että eihän tällasessa bakteeripesässä voi mikään alkaa kasvaan! Ja niin vaan alkoi! Ilmeisesti oli limaista räkää liukastuttamassa ja lämpimät olosuhteet pesiytyä :P

Takaisin