Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ehkä alavatsa kipu siirtyi vähän ylemmäksi ja vatsa toimi... Olisiko sitten ollu taas vatsan toimimattomuuden syytä... voi jospa... ikäänkuin navan vasemmalle puolelle koskee ja siitä säteilee vähän nivuseen

Mullakin on semmosia menkkajomojen tuntusia kipuja. Tänään kerrottiin että ne on normaaleita ja ei kannata huolestuu. Lääkäri myös sanoi ettei verestä tarvitse huolestua jos sitä tulee vähän, eikä siinä ole hyytymiä.

Täälläkin menkkakipuja Alavatsalla ollut koko päivän. Ja vihlasuja jos tehnyt jotain äkillistä. Neuvolan täti sanoi että kuuluu asiaan kun kohtu kasvaa eikä tarvii olla huolissaan :)

Kiva kuulla että neuvolantädit on menkkakivuista noin sanoneet :) mulla niitä ollut kokoajan. Tosin tänään koveni, päälle syömättömyys (verensokerit alhaalla) johti melkein pyörtymiseen. Hetkellisesti taisi jopa taju lähteä osittain... Näitä toivottavasti ei enempää!

Mulla alkoi aamulla niukka rusehtava vuoto, lähinnä pyyhkiessä ja menkkamaisia kipuja taas.. Toivottavasti kaikki on kunnossa. Onneksi huomenna ar-ultra.

Tyttäret! Täällä kokopäivän kestäneet alavatsa kivut muuttuivat ristiselkäkivuksi joka säteili oikeaan pakaraan. Ja nyt kipu on poissa. Hittolainen ku koko päivän itkenyt että tämäkin menetetään ja sama rumba uudelleen. Mutta ei vielä. Huomenna ukon veljen perheen luo paljuilemaan. :D kivut olivat vähän voimakkaammat kuin menkka jomot.

Piu : onneksi huomenna ultra. Pyydähän kuva jos siellä sintti vaan säikytti sut.

Tää lähtis tänää taas koittaa työntekoa. Taas ollu helpompi aamu. Ei oo ollu kipuja ja olo melkein normaali. Ärsyttää vaan tää kova yskä ja tukkonen olo.. sais helpottaa sekin jo.

Täällä ei tänä aamuna yhtään mitään oloja mihinkään suuntaan. Kahvikin maistu. Onko sitä raskaana ollenkaan. Pelottaa niin odotella sinne tammikuun 15 päivään asti kun on nt ultra et jos siellä ei ketään enää olekaan. Luulis jo että jonkunsortin kohtu tulehduksen siihen mennessä lykkäis jo...tai sit oon vaan turhaan huolissaan... sehän tässä on kun ei yhtään tiedä...pitäis olla tällaselle vainoharhaiselle kehitetty koti ultra laite... Vähänkö olis kiva seurata mukelon kasvua massussa :D varmaan Muuta en tekiskään kun kävis moilkailee pientä. Ainoo on et oo turvonnut ja normi housut puristaa... Samoin kollarit puristi. Vaatteet näyttää hirveeltä päällä Ja ukko laukoo sammakoita suustaan mun ulkonäköön että "ainahan sä ton näkönen oot ollu"

Vähän olis kätevä sellain kotiultra! Tilasin eilen dopplerin ☺ täälläki mies välil möläyttelee. Uhkas mm. Laittaa jääkaappiin lukon ku syön niin paljon. Ite en oo kahvia juonu 2 viikkoon, yök.

Ihan raato olo...aamu menny oksentaessa. Kesto krapula...tuntuu ettei minusta oo mihinkään. Mitenkään ei oo hyvä olo...

Mulla alkoi pahoinvointi muutama päivä sitten ja tänään aamulla piti oikeen kunnolla yökkiä, mitään ei kuiteenkaan tullut ulos :/ Viikot nyt siis 5+4, että sinällään olihan tuon jo aikakin alkaa :D

Byhyyyyh :( Mä en voi lukea mainoksia kun kuvottaa kaikki ruuat ja suklaat summuut :eek::(

mä en voi syödä ollenkaan lämmintä ruokaa, kun velloo paha olo. kävin hakemassa äsken ison salaattiannoksen kaupasta mutta näköjään senkin jälkeen tuli paha olo. huoh tää on ihan pepusta kyllä. ei mulla esikoisesta ihan tällaista ollut, sillon sain oltua töissä, nyt oon kotona siis pojan kanssa mutta ei todella pystyis olla töissä :/

Täälläkin nyt tosi huono olo. Lieköhän työpaikan syytä.. :D

Nostan hattua työssä käyville... minusta ei olis pahoinvoinnin takia. Miehen kans kaupassa käytiin...jäi lihatiski käymättä. Etoo niin pahasti. Hirvee nälkä kuitenkin..käytiin hampparilla, itkukurkussa sain puolet syötyä..kiivejä ostin jos niitä sais alas

Täällä ruvennut valkkari haisee voimakkaammalle... en tiedä ennen sa oli hajultaan makea mutta nyt se on sellasen makean ja mädänneen sekoitus. ..ei nyt ihan mädänny mut ei mikää hyväkään haju... Ootteko te huomannu mitään muutosta tossa haussa tms. Voiskohan olla kuitenki joku tulehdus...luulis että kipujaki olisi enemmän. ..

Mulla alkoi pahoinvoinnit viikon 5 paikkeilla, mutta nyt ilmeisesti (ja toivottavasti) olot huipussaan. Kaks päivää maannut sohvalla, kun mihinkään ei pysty. Ihan väkisin sain äsken paistettua lasten leipomat piparit, onneks ovat isoja jo, et osaavat tehdä keskenään monenlaista. En kyllä kestä, jos joulu menee tämmösissä oloissa.

Nyt siis 7+3.

Yllättävän hyvin jaksanut töissä ja kotona mies hoitaa 1veetä+koira päälle. No toivottavasti mies saa kohta uuden työpaikan niin jään kotia... Muuten varmaan joutais pian saikulle sairauteni takia. Nukun kaikki alkuillat aina, nytkin nukahdin kesken pojan leikin, ei ollur mies kotona. Jätkä oli ehtinyt sohvalle pelleilemään, onneks ei sattunut mitään. Mut joo, kuitenkin, yllättävän hyvin... Vielä. Oisko nyt 7+2...

Takaisin