Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elmut... mulla on saman tyyppistä..mutta tulee pienimmästäkin ruoka määrästä. Tuntuu etten saa mitään alas. Heti syönnin jälkeen pakko mennä sänkyyn ja toivoa ettei oksenna. Alkoholia en käytä tämän krapula tunteen takia ollenkaan...nyt sitten joka pv krapula olo...vaikka raskaana...ugh

Ei mullakaan lucky ole turvotusta joka päivä, lähes joka päivä ihan normaali olo. Kai se on vaa uskottava että kaikki hyvin. Olen paniikissa lukenut keskenmeno sivuja ja siellä on just että valtaosa keskenmenoista alkaa kivulla ja sitten vuodolla. Yritetään olla huoleti vaikka vaikeaa se onkin.

Noniin. Kahtee asti yöllä siellä tarkkailussa maattiin.. tänää pääsen vissiin jo ultraääneen. Hcg arvo n. 3000 ja muutkin arvot kohdallaan.. tänää jos vaikka tulis varmistus että säikähdyksellä selvittiin..

Täällä yksi "krapulainen"! Töissä kärvistellään tällähetkellä, voi yökötys sentään tätä oloa!

Hhidi, tsemppiä <3 Toivottavasti tosiaan selvisitte vaan säikähdyksellä :)

Voi kun voisin teidän pelkoja helpottaa jotenkin <3 Itse kanssa odotan että millon se vuoto alkaa kun edellisessä raskaudessa se vuoto alko näillä viikoilla. Tsemppiä meille kaikille <3

Voi näitä äitien huolia ja murheita, toivon kaikille meille niin paljon vauvaliimaa että jokainen pikkuinen pysyy menoissa mukana loppuun asti :Heartred
Huh mikä olotila, nyt on kolme aamua huimannut ja ollut etova olo, yökkiä on pitänyt useamman kerran, mutta mitään ei ole vielä tullut ulos... :wtf:

Mitä syötte aamupalaksi? Ja jos ei tee mieli niin oletteko silti pakottaneet itsenne syömään edes jotain aamulla?

Mie ainakin pakotan itseni syömään joka aamu koska muuten tulee tosi huono olo.

Mulla on 12.40 naisten poliklinikalle aika. Kumpa pavulla olisi kaikki hyvin :'( ♡

Hhidi tsemppiä, toivotaan että selvisitte säikähdyksellä!

PikkuPaapu, just tänä aamuna totesin, että aika terveelliseksi on minun aamupala muuttunut: omena, mandariini ja lasillinen tuoremehua. Mitään raskaampaa ei voi edes ajatella.

Mää oon vielä saanu syötyä näkkärin :grin (Tosin kauhulla muistelen viime raskautta... syötyä näkkäriä kun piti oksentaa... yööööööök :yuck: )

Mutta joo hedelmät on se myös mikä menee alas.. Tuota typyä 10kk kun tänään syötin hälle aamupuuroa niin meinasi nousta pala kurkkuun.. huh ei mitään toivoa että söisin itsekin aamupuurot....

Kaurapuuroa olen yrittänyt syödä, mutta se kyllä oksettaa ihan kiitettävästi. Syön sen mitä pystyn ja otan jonkun hedelmän sitten lisäksi.

Tuossa äskettäin lämmitin mikrossa kinkkukiusausta ja se haju oli ihan kamala, hyi. :D

Porkkanalaatikko on ollut mun suurta herkkua. Mutta nyt se vaan etoo. mitä mie jouluna syön?? :/

Piiu84 Mä oon miettinyt samaa, mitähän tänä jouluna syödään :sorry: Rakastan jouluruokaa (ehkä juuri siksi että sitä saa vain kerran vuodessa) mutta pahoin pelkään että tänä jouluna ei ihan kaikki herkut niin vain uppoakkaan..
Sitten olen myös miettinyt sitä, että jos halutaan pitää tämä vielä salassa, niin miten se onnistuisi jouluna? Tiedän jääväni kiinni heti joulupöydässä, kun en ota graavilohta :grin:oops:

jep, täällä myös yksi joka pelkää jäävänsä kiinni joulupöydässä. Kun normaalisti syön siellä pelkästään juustoja ja kaloja:D mutta oikeestihan, ei kukaan huomaa jos ottaa esim kalaa, ja se jääkin perunan kuorien alle lautaselle:) ja ajattelin lasiani alkoholittomalla valkkarilla täytellä jossain vaivihkaa:D

Ääh. Täällä Alko menkkamainen alavatsa kipu... vois vaikka kuvitella että menkat alkais.... olis kaupunkiin lähdössä mutta jos siellä sitten alkaa vuotaa ni kannattaako ehkä sittenkään lähteä...

Juu... mulla se on ihan ilman raskauttakin...

Aamupalan syömisestä oli keskustelua. Itse olen aina ollut huono syömään aamuisin, mutta nyt en vaan saa oikein mitään alas. Lounasaikaan syön vasta ensi kerran ja sen jälkeen säännöllisesti pieniä aterioita, ettei pahoinvointi pääsisi niskan päälle.

Ja joulupöydästä itsekkin rakastan syödä kaloja ja juustoja. Eli siitä heti paljastuisi. Ollaan aatto meillä kotona ja miehen äiti ja sisko tulee meille. Anoppi jo tietää, joten ei ole stressiä paljastumisesta. Jos olisimme olleet oman sukunipuolella, niin kaikki olisivat viimeistään ruokailun jälkeen epäilleet, että raskaana ollaan.

Mulla on muuten yksi oire, joka alkoi aikalailla hedelmöittymisen päivinä: polvien kihelmöinti.. :D Joo, tämä ei ehkä ole raskausoire, mutta tein tuossa vähän googlediagnoosia ja luin, että raskaus saattaa aiheuttaa ''hermokiristelyjä'' ymsyms, niin jos kuitenkin kohtalotoveri täältä löytyisi.. :joyful:

Apua :nailbiting: ihan kuin viime raskaudesta olisi muka niin kauon etten enää muista mitä juustoja ei saanut syödä? Kuitenkin lähes kaikki (ainakin suomalaiset) juustot tehdään pastöroidusta maidosta...

Oon oottanu joulua viime joulusta lähtien :D Kiva jos nyt ei jouluruoat uppookkaan! Tai mitä jos joku haju onkin ihan hirvee eikä siitä pääse eroon!! :(

Takaisin