Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky se on kauneinta kun huomaa oireiden puuttuvan, heti tulee paniikki että onko kaikki hyvin. Eikös jossain lukenut että jos sykkeen saa näkyviin niin on enää todella pieni todennäköisyys että menisi kesken? Itse aloin itkemään tänään töissä kun luin tosta Minnin km ja pelko valtasi mielen että entä jos itselläkään ei ole kaikki hyvin ja pitää elää koko lapsettomuuspaska alusta asti ;( huom aamulla ultra,pelottaa kyllä niin paljon..

Lumihiutale: eikös se oo rv 12 asti suurentunut riski keskenmenolle. Jossain joku laittoi prosenttitkin. Piiskaa vaan osata rauhottuu ja saada tää ajatus pois päästä. Sit sen taas näkee kunhan pääsen taas takas elävien kirjoihin näistä yövuoroista. :D on nää jotenki rankkoja. Ne ei varmaan vaan sovi mulle. 2 yötä aina listassa on ok mut tää 3 tuntuu jo pahalle

Kiitos tsempeistä. Kyllä se nyt niin on, että keskenmeno mulle tuli :(. Ei ollut tämän vauvan määrä syntyä tähän maailmaan. Nyt oli 5+3 viikot. Koko päivän olen vuotanut ja kovasti. Kovemmin kuin kuukautisista. Ei ole epäilystäkään.

Nyt vaan pitäs jotenki kerätä itsensä taas uuteen yritykseen. Ainakin se lohduttaa, että raskaudun nähtävästi helposti, niin jospa kohta olisin uudelleen raskaana. Kunpa seuraava pysyisi sitten matkassa <3.

Mutta jättäydyn nyt siis elokuisista pois. Onnea matkaan teille kaikille muille! <3

Lumialida, otan osaa menetyksestäsi <3

Lucky, täällä kanssa päiviä että oireita ei ole ollenkaan ja heti alkaa ajatukset juoksemaan. Tsemppiä <3 Voi kun sitä osaisikin olla stressaamatta.

Lucky joo on rv12 asti suurempi km riski mutta joku pisti johonkin keskusteluun että kun sykkeet on saatu kuuluviin niin km riski pienenee tosi paljon :)

Lumialida olen pahoillani :( <3 onneksi km jälkeen on suuri mahdollisuus tulla raskaaksi ja jos raskauduit nytkin helposti niin toivon että raskaudut pian uudestaan :)

Oireiden määrät vaihtelee niin päivittäin. Välillä ei ole kunnolla mitään oireita ja seuraavana päivänä kuvotukselta ei saa syötyä. Nyt on taas ollut lähes oireettomia päiviä, mutta jaksan uskoa, että pieni pitää pintansa ja keikkuu menossa mukana. 7+0.

LumiAlida pahoittelut täälläkin! Hurjasti jaksamista.:Heartpink

Täällä suurin oire tissit, ihan hirveän kipeät ja tosi pallot vaikka pienet onkin. Joko turvotus tekee sen tai sitten nänneillekin on tapahtumassa jotain muutosta.:eek: Mieskin kommentoi, että onpas tisseillä oma elämä! Huolestuttavampi vaiva on kuukautisia ennen tuntuva pakotuksen/supistuksen/työntämisen tarpeen tunne alapäässä. Sitä ollut tänään ja eilen. Toivottavasti menisi ohi. Jännittää kovin seuraavat 8vkoa...

Täällä sitä ollaan sairaalassa ja odotellaan tuomiota. Verinen vuoto alkoi äsken..

mä oon viettänyt tän päivän makuuasennossa ja poika mummilassa. illalla oltiin sentään pulkkamäessä <3 mies onneksi huomenna saa pitää vapaapäivän töistä, jos samanlainen olo. sain kaverilta lainaan pahoinvointirannekkeet, katsotaan onko apua...

Hhidi tsemppiä!

Mua väsyttää koko ajan. Ku herään niin mietin jo koska meen päikkäreille. Tänään nukuin kahdet päikkärit. Ei juma ku mies vihaa mua ku nukun vaan :D

Hhidi toivottavasti kaikki hyvin <3

Täällä Alavatsalla paineen tunnetta ja välillä vihlasuja.. Ja aivan hirveä km pelko :( itkeskellyt olen pitkin päivää kun jännittää huom ar ultra..

Oi oi... tsemppiä Hhidille täältä myös!!

Täälä kanssa itkua tihrustettu ja varmaan ensi yöstä tulee uneton kun olen myös menossa ar-ultraan huomenna :o pelottaa :(

Tästä itkusta ei tule loppua. Mitään ei ole vielä selvinnyt.. ilmotan teille heti kun jotain selviää. Kiitos tuesta♡

hhidi tsemppiä!

Onko täällä muita ''krapulasta'' kärsiviä? Itselle tulee aina vähän raskaamman aterian jälkeen jokin ruokadarra ja ihan kaamea olo. Oksettaa, huimaa, tärisyttää, sydän hakkaa ymsyms.. Epäilisin monen tuntevan tän olotilan entuudestaan.. :grin Lepääminen ei auta sitten yhtään, kun maailma pyörii.. :D

Takaisin