Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ruokatottumuksia en ole muuttanut mitenkään. Ruokahalukaan ei ole lisääntynyt merkittävästi niinkuin ekassa raskaudessa, teki kokoajan mieli syödä. Toinen juttu mikä toistaiseksi puuttuu oireilusta verrattuna ensimmäiseen on rintojen kivut. Muistan että ekassa raskaudessa tissit oli tosi kipeät ja kivikovat.. Nyt ei mitään. En tiedä sitten että jääkö osa pois kun elimistö on jo kerran kokenut saman ja "muistaa" että että jaahas tää oli tää juttu.. Hiukset mulla irtoilee... Aargh. Sellaista ei ollut ekassa raskaudessa, nyt tuntuu että suihkussa irtoaa tuplasti enemmän hiuksia kuin normaalisti. Mitäs vielä... Välillä juilii tuolta kohdunsuun tai peräsuolen tietämiltä, jostain syvältä, samaa vikaa oli ekassa raskaudessa.. itse asiassa kun noi erikoiset pistokset alkoivat jo ennen kuin menkat oli myöhässä aloin epäillä että olisin raskaana, noi oli niin tunnistettavan samanlaisia tuntemuksia kuin ekassa raskaudessa. Turvoksissa on myös maha selvästi... ja HERMOT kireellä. 

Mulla ei oikeastaan oo muita oireita, kuin nännien kipuilu ja kosketusarkuus. Rinnat on myös vähän kasvaneet. Jotain mahatuntemuksia on ajoittain, mut en osaa eritellä niitä, voisivat yhtä hyvin olla ihan tavallisia vatsavaivoja...
älä huoli kaikki on varmasti ihan hyvin
just tosta rintojen arkuudesta, väsymyksestä ja turvotuksesta oon lukenu et on ihan normaaleja oireita... Onko teillä ensimmäinen tulossa?