Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lara88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös hankalaa närästystä ollut ja alkuun käytin siihen Renniee, mut sit kun niistä ei ollut enää mitään apua otin kokeilin Galieven (sen nestemäisen). Se on kyllä aivan järkyttävän makuista, mut toimii ainakin mulla.

Mä käyti alkuraskauden aikana niin paljon gavisconia, rennietä ja galievee etten pysty niitä enää ottaan, lentää oksennus muuten. Refluksitautiin pyysin lääkäriltä lääkettä mut käski olla syömättä ja juomatta 1h ennen nukkumaan menoo...

mulla ei onneks (koputtaa puuta) oo vielä ainakaan närästys tehnyt comebackia!
Eikä tarttis tullakaan... oli ihan hirvee närästys ja refluksioireet joskus 11-14-viikoilla (lievempiä oireita ennen ja jälkeen). Renniee ja galievee söin, kummastakaan ei suurta apua ollut... oli ihana 5:n viikon pahoinvoinnin jälkeen oksennella mahahappoja. :/

Närästys on kyl niin rasittava. Ja ihana pahoinvointi/etova olo palas näräsryksen takia. Noo jospa se tästä helpottais kohta

Suonenvetoihin auttaa magnesium sekä heti kun suonenveto alkaa laita merisuolakide kielen alle niin helpottaa nopeasti

No nii on mul nois vitamiineissa magnesiumia mut aina unohtaa ottaa sitä.. ja no keskellä yötä unen pöpperössä vaan lähinnä kiukuttaa se tunne eikä oo suolakiteet miellessäkään :D ärrr! Noooh.. pitäs vaan yrittää muistaa noi magnesiumit ja vetää banaaneja kaksin käsin.

Täällä tuli rv18 kunniaks viikonloppuna aamupahoinvointi takas! En oo edelleenkään oksentanu kertaakaan mutta ei meinaa sängystä päästä ylös kun heikottaa ja kuvottaa. Syömisen jälkeen taas normaali olo :D

Mulla oli edellisessä raskaudessa suolakiteitä valmiina yöpöydän laatikossa rennien kaverina :D

Mun fyssari suositteli magnesium-suihketta, se kuulemma auttaa 1-2 minuutis, pitäs kokeilla jostain ostaa sitä jos auttas. Pelkkä mg tbl ei mulla aina tepsi levottomiin kinttuihin :/

Mulla taas magnesium auttaa suonenvetoon hyvin, kun sen ottaa iltaisin mutta levottomiin jalkoihin se ei auttanut yhtään. Alkuraskaudessa kärsin levottomista jaloista monta viikkoa mutta se meni onneks ohi.

Mullaki helpotti jo yhes vaihees mut tuntuu et kaikki alkuraskauden oireet on tullu ny takas. Tänää rv 18

Levottomat jalat on kyllä niin inhottava vaiva, kun joskus siihen ei tehonnut mikään eikä nukkumisesta tullu yhtään mitään. Täytyy toivoa, että pysyis poissa.

En tiedä kuuluuko tää tänne osioon vai, mutta :D

Onko kellään tullut tässä tai aiemmassa raskaudessa jo raskauden aikana "maitoa" rinnoista ja monennelta viikolta lähtien.. Täällä on tullut jo 13 viikolta lähtien ja ai että on ikävää :shifty:

Mulla tuli ihan alkuviikoilla sellasta kuivunutta tiplua nänneihin mut nyt ei oo näkyny. Käsittääkseni melko harvinaista että ihan maitoa tulee. Onks sulla seurattu asiaa neuvolassa? Tai sanottu mitään ku mulle jäi käsitys että se voi johtua jostain aivojen liikatuotantohommasta..

Mulla on alaselkä ruvennu vihottelemaan ihan tosissaan töissä. Ja loppupäivästä alkaa myös iskias oireilemaan voimakkaammin, riippuen minkälaisia liikkeitä töissä on joutunut tekemään. Neuvolassa täti antoi pari venyttelyliikettäkin noihin vaivoihin, mut en ole vielä kokeillut niitä. Väsymys vaivannu myös edelleen.

Neuvolatäti sanoi että ihan normaalia on että maitoa tulee, kun viimeksi kysyin rinnoista tulevasta nesteestä. :D

Ja googlailujen perusteella on useammilla alkanut puolen välin aikaan tulemaan, mulla vaan alkoi tosi aikasin..

Siis ei tuo neste miltään maidolta näytä mitä tulee, mutta kuulemma maitoa on. :D

Aivan :) nooh eiköhän se oo ihan normaalia sit. Kyllä mullekkii sanottiin että on ihan normaalia se mun möhnä et joku maidontuotanto alkoi käynnistyä nyt on vaaan pysyny tosiaan poissa sen alun jälkeen :)

Joo, no mä en huomannu ollenkaa mitään möhnää tai vastaavaa aluksi, yöllä vaan heräs semmosiin märkiin läikkiin lakanoissa ja nyt joutuu nukkumaa rintsikat päällä jos haluaa pitää lakanat puhtaana :/

Takaisin