Kuukauden pitää olla ollu jäsen ja 30viestiä kirjoittanut että pääsee salaiseen ryhmään. Että voipi olla vielä pari viikkoa aika hiljaista siellä? Tuskin monella on vielä kuukausi täynnä foorumia ?
Mulla oli ennen plussausta viikon päivät kamalan väsyneitä ja kiukkusia. Ei mikään huvittanu, kaikki ketutti. Tissit oli myös arat. Plussauksen jälkeen alko kuvotus ja porkkanahimo! Vaan 'kevyet' ruuat menee alas. Turvottaa kans, ja pissalla ravaan. Öisin ja päivisin jano. Tänään 5+6. Koskas tonne neuvolaan soittasin? Ensimmäistäni odottelen:angelic:
Tiikerikuu, Tein viime raskaudessa digitestit päivällä ja sain tulokset 2-3 ja seuraavalla viikolla 3+. Eli mulla ainakin antoi toivotun tuloksen päivällä :)
Mä voin tän pahoinvoinnin luovuttaa ensimäiselle ottajalle.. onneks ei oo tarvinnu vielä oksentaa.. ei silti olo oo mitenkään hyvä. Ja töihin pitäs lähtee.. yäk.
Toivottavasti näin olis asia. Tää on vaan niin outoa, kun ei ole aiemmin ollu raskaana :)
Tosi outoa myös seurata kropan muuttumista, ja kuinka nopeasti sekin loppuviimein tapahtuu. Tissitki on jo sitä luokkaa et varmaan pia saa mennä rintsikkaostoksille.
Mä oon kans huomannu rinnoissa tosi ison eron :) pinkeet ja turvonnut. Onko muilla nänni alueella sellasia näpyn näkösiä juttuja koholla?:) oli vähä huono selitys :"D mut varmaan tajusittr mitä meinasin :)
Mulla menossa 4 (ja viimeinen) raskaus joten uskallan sanoa että kokemusta on :D täällä myös rinnat jälleen ensimäisenä muutoksessa mukana. Kasvaneet, pinkeät ja näppyjä löytyy. Nännipihat myös tummemmat.
Hyvä, et on konkareitakin mukana, jonka tietää asioita, ja voi rauhotella paniikissa olevia ensareita:)
Mulla rinnat on turvoksissa, nännit jatkuvasti "pitkät päällä , nännien ympäristö tummentunu, verisuonet näkyy, ja niitä nystyröitä on kans ilmaantunut.
Eilen tuli uutena se, että joutuu jatkuvasti ravaamaan vessassa. Meinasi mennä hermot. Näytelmäharkat ei tee yhtään hyvää, kun rinnat on kipeät ja pitäisi pystyä tanssimaan ja pomppimaan ja vaikka mitä. Ja sitten samaan aikaan vielä oksettaakin ja mahaan sattuu. Näin meillä rv 5+0.
Onkos täällä kuinka moni kuullut lauseen "tytöt vie äitinsä kauneuden ja pojat terveyden", eli siis että pojasta tulee pahoinvointia ja tytöistä kukkii naama? Itsellä pitänyt paikkansa hyvin. Tytöistä finnejä tuli lähes koko raskauden ja pojasta oksentelin rv 32 asti lähes päivittäin