Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mie eilen naureskelin miehelle et alkaa hitto olla oireita, mitä esikon kohdalla oli huomatavasti pidemmällä ollessani. Nyt siis viikkoja vajaa 8, ainakin laskureiden mukaan. Maanantaina pääsee ton varmisteleen sitte. Mut tosiaan esikon kohdalla, joskus viikoilla 14+ alkoi erityisesti oikeasta etureidestä, pinnasta kadota tunto kun seisoi pitkään paikallaan. Eilen laittelin ruokaa ja nyt ihan samaa ja samassa kohdassa. Viimeksi syynä oli jollain tapaa jonkun hermon painuminen tms. Ei siis kivulias mut ärsyttävä. Toisekseen hengästyttää varsinki kumarrellessa samoin ku viimeksi joskus viikoilta 30+ :D
Illalla näille naureskeltii et maanantain ultran jälkeen mennäänki synnärille ku viikot täynnä :laughing025

Mullakin on ollut nyt unettomuutta.. viime yönä heräsin parikin kertaa selailemaan facea puhelimella :D ja kerran heräsin hirveään mahakipuun, tais johtua siitä kun oli niin paljoon ilmaa mahassa :wacky:

Mulla jatkunut eilisestä illasta ihan hirveä vellova olo.. Ensin valahdin kaupassa valkoiseksi oli pakko päästä kotiin ku luulin että tulee oksennus jo ylös asti. No ei mitään tullut ja olo parani hiukan. Sitten koko yö kärsitty tästä olosta ja nyt matkalla töihin:hungover: Nyt täytyis vielä pystyy pidättelee oksennusta koko työpäivä..

Valvottu on taas perinteisesti täälläkin :P
Ja koira kun tajus mun olevan hereillä, niin könysi totutusti taas mun kainaloon rapsutusten toivossa... Siinä taas sit lusikassa ton 40kg turjakkeen kanssa loppuyö torkuttiin. :P Ainakaan mulla ei ollu kylmä tänä yönä o_O Nyt töihin, saas nähdä painuuko silmät kiinni jo pelkästä työpaikan oven avauksesta...

Mä myös valvoskelin vähän, tosin mulla syynä oli nännien aristus. Siinä kun kävi niin, että kolme kertaa kävi joku pieni ihminen niitä lussuttamassa, niin ei pystyny nyt nukahtaa samoin tein kun pikku vierailija siihen asettuu, vaan hereillä siinä pysy koko ajan. Toivottavasti ei kovasti kipeemmäks rinnat ja nännit käy, muutoin täytyy kyllä oikeesti pohtia uudelleen tätä imetyksen jatkamista.

täällä ellova olo löytänyt tiensä..oksentamaan en ole joutunut, mutta pyörii vähän väliä ja silloin alkaa samalla myös huimaamaan :/ inhottavaa....ja väsymys on ihan kauhiaa :hungover: nämä siis aamuisin hiemn parempana, mutta klo 11 jälkeen alkaa oireet tulla....töissä vaikia keskittyä loppu päivä..,,
ensi viikolla lähen ulkomaille ja ootan ku saa vain rennosti ottaa, ainut että jännittää helle, kuinka paha olo yltyy..mutta rentoutumaan kyllä pyrin lähtemään :)

Kohtalotovereita! Täällä valvottu myös puoli yötä, ei yhtään hauskaa, tykkään nukkua. Ja sitten kun nukahtaa ja ei oo pakko herätä kahdeksalta niin tuppaa aamut venymään

Onneksi täällä ei ole nukkumisongelmaa. Se vielä puuttuisi kun olen 6kk valvonut yskivän lapsen takia ja nyt on saatu tilanteeseen helpotusta että saadaan yöt nukuttua. Mutta jatkuvasti on syötävä... Välillä mietin onko mulla paha olo raskauden takia vai kun oon syönyt jatkuvasti xD

Just mietin tossa, että miten ihmeellä jaksaisin nämä valvotut yöt jos vielä olisi ennestään lapsia. Hyvä kun oot siis NaBS saanut nukuttua nyt. Uni on kyllä uskomattoman tärkeä juttu. Ei arki oikein pyöri pidemmän päälle huonoilla unilla.
Mulla kans tuntuu et syötävä on koko ajan. Nälkä ei oo, mutta jotain tekee kokoajan mieli mässätä. Sit tulee turpea olo siitä ja sellanen "huono olo" sen takia et on syöny yli tarpeen :wtf: Tänään näköjään pullan puputus päivä, työkaverin vaimo oli laittanu pullalähetyksen meidän työpaikalle.... Nammmmm! :rolleyes:

Huh. Söin eilen illalla kiukkuspäissäni hesen kebabhampurilaisen. No, yö meniki sit huonon olon kourissa, ei tykänny maha ku eka on melkeen syömättä päivän ja sit mättää hampparin naamaan. Lisäks esikoinen heräs jostain syystä itkemään ainakin 6 kertas yöllä, vaikka normaalisti nukkuu heräämättä. Ja sit aamuyöllä tuli nälkä ja piti senki takia nousta. Nyt väsyttää. :wacky:

Samat "oireet" oli mullakin Kippu sillon alussa. Palelu oli ihan hillitöntä, ja tuo suolasen himo nyt ei oo vieläkään poistunut... :) Eikä myöskään ne epävarmat fiilikset o_O

Sannis susta tuli mieleen makkarasoossi, taidampa tänään laittaa kun suolakurkkujakin löytyy jääkaapista :) En ole päässyt ajatuksesta yli :D

:laughing021Kiva et jostain mut joku muistaa. Edes siitä makkarasoossista :P
Aah, niiiiin hyvää! Meillä voiskin TAAS viikonloppuna olla makkarakastike ja perunamuussi vuorossa. Ja niitä suolakurkkuja tietysti :smiley-bounce012

Ei muuten ole hyvä idea lukea näit juttuja ku on kauppaan lädössä. Mul OLI jo valmis lista mut nui suolakurkut ja makkarakastike ja ja ja :hungry:

Hormooni-itkut on saapunut taloon..vähän jo naurattaa eilinen. Meillä rempataan olohuonetta ja anoppi on tulossa huomenna tapetoimaan. No, mies sit erehty eilen sanoo mulle et pitäskö mun mennä siskon luokse siks aikaa, jos mulla on taas huono olo ja anoppi arvaa raskauden sit sata varmana. Minäpä aloin sit itkeen, et en mä voi mitää huonolle ololle. Mies totes et ei nyt sen takia itkee tarvi ja siitäkös ne itkuhanat sit aukes oikeen kunnolla :D eipä paljo turhemmasta vois enää itkee..

Mulla vielä ehkä hieman turhempia itkun syitä... Kun ei ole niitä syitä. Saatan alkaa itkemään heti perään jos oon jollekin asialle vaikka nauranut eka xP Yksikin päivä mies ja lapset vähän kutitti mua niin eka nauratti ja hetken päästä jo itkeä pillitin xP

Mä aloin eilen illalla itkeä, kun mies luki niitä neuvolasta postissa tulleita esitietolomakkeita, ja sit alko kysellä kaikkia vauva- ja raskausjuttuja multa. Se oli jotenkin liikuttavan kiinnostunut mun kuukautiskierroista jne. :rolleyes: Ihanaa kun se on kiinnostunut, mut mä liikutun nyt niin herkästi, että se luuli et loukkaannuin kun se kyseli :sorry:
Ja sit kun oon sille tilittänyt mun huolista, mm. oireiden vähyydestä, niin mulla tulee itku kun se on niin lohduttava vaikka ei tajuakaan yhtään mistään mitään, eikä ne sanat mua varsinaisesti kyllä lohduta.
Mutta kun se yrittää parhaansa :love7

Takaisin