Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, löysää on. Kaapissa ois visibliniä paketti, sitä on pitänyt alkaa syödä, on ainakin ennen tasapainottanut vatsaa.

Mulla oli vatsa löysällä esikoisestakin, tosin ei näin pahasti, että monta kertaa päivässä joutuu käymään, mutta sillon kuitenki kokeilin jotaki visibliniä vastaavaa, mutta se maistu niin kaameelta, etten saanu sitä alas :/ Tarttee kokeilla varmaan ihan visibliniä, jos se menis alas paremmin.

Edit. Nii ja tässä mahassa nyt kaikkein ärsyttävintä on se, ettei se pahemmin ennakkoon ilmottele. Sitte kun tuntuu että on mentävä nii on jo kiire.

Mulla on vatsa löysällä joka aamu. Suunnilleen 5min se antaa makoilla valveilla ja sitten saa jo juosta vessaan..

Täällä nukuttiin 9,5 tuntia ja siirsin vitamiinit iltapäivälle, niin ei tullu paha olo ollenkaan. Toivotaan, että sama olotila jatkuu huomenna.

Täällä on ollu tänään tosi ärtynyt mielentila koko päivän. Samanlaista ketutusta kuin ennen menkkoja yleensä. Toivottavasti ei enteile pahaa.. Muuten aika oireetonta, vähän paha olo välillä ja tisseihin sattuu. Ärsytystä nosti entisestään vielä kun töissä pihalla portista karkasi eskarilapsi, jonka perään jouduin lähteä juoksemaan ja raahaamaan sitä takaisin pihalle, kun se heittäyty maahan. Onneksi sain huudettua siihen työkaverin avuksi, kun pelotti raskaana alkaa raahaamaan sellasta niin isoa lasta, jos se olis alkanu vielä potkia tai lyödä. Hitto kun ne osaa availla niitä porttejakin. Onneksi se ei päässyt juoksemaan kauas kun oli niin liukasta, niin se kaatui melkein heti portin ulkopuolelle. Siinä olisin mäkin voinut kaatua pahasti, jos olis pitänyt kauemmin juosta sen perässä. Ja onneksi oon ite pienempien ryhmässä niin ei tarvii tollasta joka päivä tehdä.. :mad:

Siis meillä on Sannis ihan samat oireet! Just oon muutaman päivän ollu ärsyyntynyt siihen aamuöiseen valvomiseen ja tohon ummetukseen!!

Onneks munki kovat vatsakrampit mitä oli on lähteny pois ja vaihtunut ihan normaaliin menkkajuilintaan

Täällä kans maha temppuilee, tiistaiaamun yökkäilyistä lähtien myös maha ollut löysällä:< Ei ny onneks tarvi koko ajan vessassa juosta. Mä luulin että tuo liitty vaan yökkäilyyn, ku mulla menee maha helposti sekasin, mut ilmeisesti kuuluu oireisiin... Tänään poltellu tosi inhottvasti, granny smith-omppu oli vissiin liian kirpeä ja miehen tekemä pastakastike:hungover:

Masukki: huojentavaa kuulla et muilla samoja vaivoja :P Kuuluu ehkä siis asiaan.
Tuo penteleen aamuyöllinen valvoskelu mua häiritsee nyt eniten, kun muutenkin väsyttää niin tuntuu ihan kohtuuttomalta valvoa joka yö vaikka väsyttää! o_O

Täällä kans ei enää kolmas valvoskeluyö ole tervetullut. :mad: Niinpä onkin nyt mun heräilyä liikehdinnällään aiheuttavat koirat teljetty alakertaan nukkumaan ja mulla on korvatulpat korvissa. :D

Oireiden osalta melko leppoisa päivä, mitä nyt se vähän väliä iskevä nälkä edelleen vaivaillut ja sen päälle käydessä on hirveä kiire ja tarve saada ruokaa ja NOPEASTI. ;)

Ihanaa kun saa piereskellä! Tänne kaasukammioon kyllä saattaa kohta kuolla tai niinku mieheni sanoi, että ei hän ainakaan uskaltais tikkua raapaista :D Esikon kanssa rouskutettiin äsken omenaa täällä sängyssä ja poika totesi siihen että onpa mukava syödä. Niin asian ytimessä! Mää voisin vaan maata, syödä ja oksentaa :D Mieskin vittuilee,kun koko ajan oon syömässä. On se helppo huudella, kun ei mistään mitään tajua :o

Jollei tällä foorumilla notkumista lasketa oireeks, oon aika oireeton. Tissitkään ei oo enää niin kipeät. Oksetusta kesti tasan sen yhen illan, mahaakaan ei enää vihlo. Vitutus on, mut se kyläilee kyllä tuon työn puolesta muutenki niin usein. Tää taitaa enteillä huonoa. Ja hel...tin fiksuu aatella tämmösiä, ku pitäis olla kovaa kyytiä nukkumassa. Voi että, ku vois mennä jo huomena ultraan, mää tuun hulluks :BangHead Tai no entistä hullummaks:nailbiting:

Tuo aamuyön herääminen on kyllä niin ärsyttävää! Mie osaan nukkuu oikeestaan vaan mahallaan, ja nyt jo on silleen, et ei oikein kykene. Rinnat niin kipeet ja mahakin tuntuu jotenkin epämukavalta. Täytyy keksiä jotain... :p

Oih, olipa ihana nukkua! <3 Vaikka heräilin nytkin aamuyöllä, mutta unet onneksi jatkui. :)

Oih, olipa ihana nukkua! <3 Vaikka heräilin nytkin aamuyöllä, mutta unet onneksi jatkui. :)

Mä oon valvonut taas kolmesta asti. Tulee pirteä työpäivä... :arghh: No onneks on sentään perjantai.

Mä heräsin yöllä mahakipuun, mut onneks sain hetken päästä uudestaan unta.

Itsekin heräilly yöllä pissalle ja sit koirat nukkunu jaloissa ja niille sit ärissy ja kohta pyytäny kainaloon :D

Takaisin