Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääl kans naama patteja täynnä. Aamut alkaa melkein aina oksentamalla, kiitos esikoisen kakkavaipan. Sit olo tasottuu, mut nyt uutena tullut iltapahoinvoinnit. Jostain neljästä eteenpäin on jatkuvasti pala kurkussa ja huh tätä röyhtäilyn määrää.

Tais saapua tännekin pahoinvointi... Kotia päästyä piti juosta oksentamaan. Tai sit oksennustauti

Ääää ihan kamala tissikipu iski yhtäkkiä! Ei mitään aiempaan verrattuna, ennen ollu kosketusarat ja jos ottaa rintsikat pois ni tuntunu hassulta. Mutta nyt oikein puristaa ja kunnolla, jos ei olis molemminpuolista niin olisin diagnosoinut jo sydänkohtauksen

Mulla on ollu joku kauhee tunnekuohu päivä tänään. Töissäkin aloin ensin yhtäkkiä itkeä ihan ilman syytä ja heti sen jälkeen piti juosta vessaan yökkimään. Lähimmät työkaverit jo tietää mun raskaudesta niin ne onneks ymmärtää ja naureskeli vaan mun menolle. :D tuntuu et tänään on iskenyt kaikki oireet oikein voimalla päälle..

Mullakin on muuten hiukset ihan rasvaiset vaikka eilen pesin. Sekin alko itkettää kun näytin niin hirveetä sen tukan ja turvonneiden silmien kanssa :D

Mulla alkoi vatsatauti töissä 4 päivää hedelmöityksestä. Kollegat vinkkasi mun raskaudesta. Kielsin asian, mutta kuinka oikeassa olivatkaan, vaikka oksentamaan ei siitä vielä voinutkaan johtua. Voin kuvitella, mitä sanovat, kun kerron joskus, jos on kerrottavaa :)

Minis15 mulla alkoi huonovointisuus öbaut 4+3 ja kunnolla 5+0.. eka oksennus oli tuolloin 5+3 kannattaa välttää vitamiinipommeja aamuisin. Mun kohdalla kylmä purkillinen pilttiä ja rauta vitamiini perään oli liikaa.

Tosiaan en toivo oksenteluja. Pikemminkin olis kiva jos jäisi yhteen kertaan mutta jaa a :)

Täällä huhuiltiin pöntölle aamulla ekaa kertaa :( Mitään ei tosin vatsa antanut nousta ylös. Kiitos Kiivimami vinkistä. Miulla nimittäin alko tuo yökkiminen heti vitamiinin oton jälkeen. ehkä yritän muistaa ottaa ne vasta töiden jälkeen, jos sillä selviäis aamuoksuilta. Lisäks tänään on nipistelly ihan urakalla massua eikä mikkää ruoka tunnu yhtään hyvältä idealta... siellä se myky kasvaa ♡ tulis jo viikonloppu nii sais nukkuu pitkään ja nousta rauhassa ilman aamuhässäkkää ...

Mä otan kans vitamiinit vasta kun tulen töistä. Oon kuullu ton aiemminkin, et aamusta se voi vaan lisätä jo valmiiks öklöä oloa. Tietysti ne joilla pahoinvointi alkaa iltaa kohden, niin kannattaa jo aamulla napata vitskut :)

Hyvä tietää. Vois jo nyt siirtää niiden otto töiden jälkeen. Tietty vielä, jos aamulla oksentaa, ni ne tulee samantien pihalle.

Juu. Mä kans otan siinä kolmen paikkeilla vasta vitamiinit. Apteekissa on nyt uudistunut minisun mama vitamiini missä enemmän foolihappoa. Meinaan kokeilla varmaan ja sitten sitä ranneketta ettei tarvitse kärsiä koulussa. Meinasin että olisin hienosti vastannut jokaiselle mutta musta on tullut löysä. Toi unettomuus vaivaa täälläkin.. pahimmat finnit poissa mutta niistä jäänyt vielä "jälkiä" ihoon. Ou nou.

Mun Mielestä Jokainen Voi Huokaista oli sitten pahoinvointia tai sitten ei. Oli oireita tai ei. Jokaisen kohdalla kyllä luin oireita vaikka joku sanoi että ei ole varma. Minä olen varma että on :) Nautitaan. Pikkuiset kasvaa.
Huomenna soittoa neuvotaan <3

Mulla pieni siivoilu aiheutti kiristävän masun ja puuskutuksen. Esikoiselle iltasatua lukiessakin piti välillä huokaista ja puhaltaa. Masu on iltaisin kyllä jotenkin tosi iso jo. :-O

Minäkin tuhisen kuulemma :) Ja kyllä hengästyttää helpommin.
Iltaisin mulla myös sellanen kiristävä olo alavatsassa monesti. Menee heti ohi kun käy pitkälleen huilimaan o_O

Mulla on tänään alkanut juilimaan sohvalta ylösnousun jälkeen myös oikealla puolella.

Takaisin