Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ÄllötyksenöllötyksenYÄK! Väkisin syöty ja väkisin pidetään sisällä... Asiaa ei ainakaan helpota tuo ihana NujuNiilo kun vääntää ja kääntää ja kiipeää ja kuolaa <3

Kävin vähän jakamassa rakkauttani vessanpöntölle nyt ensi kertaa. Just kun luulin että ei ehkä tarttis joutua sitä kokemaan. Oon tosi huono oksentaan muutenkin niin tuntu aika kurjalta. Lisäksi on vatsaa nippaillu tässä koko aamun, mutta tissejä ei arista enää ollenkaan :wideyed:

Heippa! Täällä ei oo vielä plussattu menkkojen pitäisi alkaa parin päivän päästä.. Saa nähdä miten käy oireita mulla on jo.. Rinnat kipeet, eilen illalla oksensin, jatkuva etova/huono-olo, pääkipee, väsyttää ihan julmetusti, vaikka oon nukkunut 11h putkeen niin ei auta.. ja sitten löytyy menkkakipuja, tässä jännään että alkaako menkat vai ei. Ihan samanlaista kipua, särkeny maha jo toista päivää, menkkoja ei vaan kuulu plussa ois todella toivottu ❤️☺️

Muokattu viimeksi:
Nyt mullakin etovaolo alkoi. Esikoisesta oli vielä pahempaa huonovointisuutta, mutta nyt mahaa korventaa ja etoo. Ja ihan kamala väsy. Muuta oiretta sitten ei ollenkaan. Ainiin paitsi jäätävä vatsan turvotus! Huh. Näyttää kun olisin jo pidemmällekin raskaana :D

Itsekin nauroin kun otin kuvan mahasta viime viikolla ja eilen niin hirveä pötsi x

Täällä myös aamu aloitettu oksentamalla. :/ Tsempit kaikille kohtalotovereille!

Nelroni, mulla ihan samanlailla maha turvonnu ja iltaa kohti varsinkin on turvoksissa...koitappa sitte täsä vielä tyköistuvia työhousuja käyttää tyköistuvan paidan kanssa

Mä on siis ihan järkyttynyt kun luulin tähän asti ettei maha näy vielä kuukausiin - ja eikä se muuten näykään mutta tosiaan tämä turvotus on jotain ihan hirveetä. Siihen kun ynnää tämän jo luonnostaankin ison pömpön ni huhhuh. :wideyed:

Koita tässä sitten olla kertomatta ihmisille vielä että oon raskaana kun ne huomaa tän mahan jo ekoilla viikoilla.

Sekavat tunteet täälläkin, pinkeä vauvamaha olis kiva, mut mikä tää ilmava pullataikina tässä on?!

Saanko sen verran vielä tuulettaa että tänään on ollut suhteellisen hyvä olo koko päivän! Voi miten paljon toivon että viikonloppuna oli vaan joku hormonitasojen kasvupyrähdys ja se todella huono olo oli ja meni siinä...

Mulla ei ole turvotusta ilmennyt ja painokin oli eilen matalampi kuin aikoihin..

Täh siis onks noi nelronin kuvat samana päivänä otettu? Kylläpä voikin turvotusta tulla:joyful: Mulla ei ollut turvotusta ekassa eikä nytkään näyttäis olevan. Just katsoin esikon ajalta otettuja mahakuvia, niin 17 viikollakaan maha oli täysin littana :D ja kun sitä mahaa niin odotti!

ai Juu ei ne nelronin kuvat vissiin ollutkaan samalta päivältä :)

Mulla turpoo maha niin et se näyttää samalta kun esikoista oottaes viikoilla 20+ tuli jo eilen anoppilassa olo et nyt ne varmaan huomaa..Yritin siinä sit vetää vattaa sisään :D anoppi on aina niin tarkkanäkönen, mut toivottavasti ei nyt hoksannut.. Viimeks sille jäin kiinni kun se löysi roskiksesta raskaustestin..ei paljo auttanu siinä keksiä mitään :D

Oksentelu ja ympäri vuorokautinen paha olo on nyt virallisesti löytänyt tiensä tänne :(

Takaisin