Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sympatiat kaikille kuvotuksesta kärsiville.. saa nähdä liitytäänkö jossain vaiheessa kerhoon, esikosta 24/7 kuvotus ja aamuoksentelu alkoi rv6.
Belle_A mulla on kans käyny nyt 2 kertaa noin et lemmiskelyn jälkeen iskee kova kuvotus o_O En kertonu miehelle mut sanoin että nyt pakko huilata hetki silmät kiinni :grin Toivottavasti toi menee ohi :eek:

Mulla tulee vaan ihan kauheet kivut aina touhujen jälkeen, mikä on aika ikävää katseltavaa miehelle kun kärvistelen kaksin kerroin tuskissani :D ja sit on alkanu pelkäämään sitä kipua ja siitä johtuen nyt on ollu aika hiljasta xD haluja kyllä olis enemmän ku ikinä

Eipä auttanu tankkaukset. Pönttöä halailtu x 2. Ja esikko tulee vessan oven taakse nauramaan, ku ykään vessassa. :D

Mun ei oo onneksi tarvinnut oksentaa, mutta muistan kun kärsittiin noro jonkin aikaa sitten (kauhulla muistelen!) Niin lapselle parasta huvia oli nauraa räkättää vieressä kun joku oksentaa. Jo pelkkä yökkäily saa sen nauramaan :D

Päivitystä mun mielenkiintoiseen oireeseen: korvassa on edelleen kosketuksella kipeähkösti tuntuva kohta korvakäytävän sisäpuolella yläosassa. Ihan tuossa korvakäytävän suulla siis kuitenkin. Vyöhyketerapiassa siellä on kohdun heijaste. Edelleenkään en oo sitä kauheasti painellut etten tee vahinkoa.

Onkohan keskittymiskyvyttömyys oire? Yritän litteroida haastattteluja mutta se onnistuu viiden minuutin pätkissä :D

Mulla nännit ei kasva, mutta tissit senku paisuu! :D ja ympäri vuorokautinen pahoinvointi tais palata.. Ja joku särky on alaselässäkin.

Täällä on kuvottaa ja etoo pitkin päivää.. Tää oire siis ilmesty jo viime viikonloppuna :oops: Rv 3+1 oli silloin? En tiennyt että se on edes mahdollista noin aikaisin :grin
Tässä viime päivänä myös palelu ja yhtäkkiset kuumuus aallot iskeneet :D mikään lämpötila ei ole hyvä.
Rinnat ovat myös arkana.
Ja nyt 3+6o_O

Mullakin alkoi tuo kuvotus ja etova olo jo ennen plussaamista.. :/ Sillon en sitä osannut yhdistää, mutta näin jälkikäteen kyllä. Et kaipa ne voi alkaa - itse kun en uskonut edes että tästä kierrosta plussaa tulisi :D

Tyli mieleen että itsellä onneks maha helppo piilotta, kun sairaanhoitajan vaatteet löysiä :D

Mulla sama juttu ku sulla abu, en siis ollut plussannut vielä viime viikonloppuna mietin vaan että mitö kummaa oonko niin sekaisin vauvakuumeesta että pahoinvointikin iskee:grin Noh oikeaa pahoinvointia se sitten olikin :)

Minulla ennen plussaa toinen tissi oli arka, alamahaa juili, valkovuoto muuttui kellertäväksi ja lisääntyi, tupakanhaju tekee pahaa ja yöllä hikosin niin että tyyny ja lakana oli märkiä :) Nyt sitten ei vielä ole mitään kunnon oireita. Edelleen en kyllä kestä tupakanhajua ja kuumia aaltoja tulee vaikken tee kunnolla mitään. Edellisissä kahdessa raskaudessa ei tarvinnut oksentaa ja toivon, että ei tässäkään raskaudessa tarvii. Nyt on vasta 4+ menossa, että kyllähän niitä oireita vielä kerkeää tulemaan :)

Voi apua, mitä nyt lueskelin niin aika vähäisillä oireilla moni teistä selvinny tähän mennessä! Mulla on viikon verran tuntunu olevan kaikki mahdolliset oireet vuorotellen. Turvotus kaikista selkein. Etominen ja kuvotus on nyt nostanu päätään kunnolla, vielä ei oo tarvinnu oksentaa onneks. Rinnat arat, menkkamaiset krampit, hetkelliset kuuma-kylmä-olot, hajuherkkyys, huimauksen tunnetta hetkittäin. Mitähän vielä... :P Koko ajan on "täysi" olo ja ikäänkuin painetta vatsassa + ilmavaivoja...

Ehkä näistä oireista pitäis nyt osata nauttia, mut kieltämättä voisin antaa teille oireettomille parit... o_O Tuota pahoinvointia pelkään eniten jos yltyy pahaksi, muuten kestän kyllä kaiken...

Itse olen tyytyväinen pelkkään tissikipuun ja ajoittan etovaan oloon :) ja mahanippailut ja tietenki väsymys ja pissatus :D olihan niitä sittenki

Yllättäen niitä löytyy, kun käy miettimään! ^^ :D mä täällä yritin jo tarjota, että josko tuo mies ottas osan, mut ei vissiin kelvannu :(

Minäkin tarjosin miehelle, et josko ees osan vois jakaa mun kanssa :) Lupas tulla pitelee mun hiuksia sit jos alkaa pöntön halailut :P
Aika jaloa... :)

Toi on kyllä kieltämättä ihan kohteliasta ja reilua! Mulla ei luvannut edes moista. Sen sijaan se juoksee päivittäin kaupassa, kun joka päivä uppoaa mitä ihmeellisimmät jutut ja ei tokikaan samat kuin edellisenä! Joten täytynee tyytyä siihen :)

Hyvä palvelu abu! Mulla ei ookaan vielä tullu mitään mielitekoja joilla vois miestä juoksuttaa kaupassa :D Paitsi sokerinhimo, mut sille en aio antaa periksi nyt kun kohta viikko ilman karkkia ym herkkuja on jo takana :)

Takaisin