Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja aBu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollut lämmöt koko aika koholla, 36.7-37.1. Äsken lämpö oli 36.5 ja paniikki suunnilleen iski. Tietääkö joku, pitäisikö lämmön olla vielä koholla tässä kohti? :o

// mutta nyt se on taas 36,8. Pitäisi varmaankin hukata tämä mittari jonnekin.. :D

Muokattu viimeksi:
Pääsimpäs kotiin seitsemän tunnin odottelun jälkeen. Maksa-arvot koholla ja kuumetta. Lääkäri epäili vatsahaavaa. Viikon päästä uudestaan verikokeisiin.

Onneks huomenna on lääkäri niin saa lääkkeet kuntoon ja voi kysyä neuvoa kun vatsa koko ajan sekaisin.

Orm onnekas: en tiedä onko oikeestaan ylikierroksilla käyntiä, mutta levoton olo ja öisin jos oon herännyt, niin ei ole uni ihan pian tullutkaan uudestaan. :-/

Mie en oo koskaan mittaillu lämpöä :D miulla on muutenkin normaalia alempi ruumiinlämpö kun huitelee normaalisti 35,5 paikkeilla ja sit jos nousee 36,5 niin olo on kuumeinen :D ja auta armias jos nousee yli 37!! Oon aivan kuollu. Nyt vaan palelen koko ajan. Äsken kävin saunassa ja helpotti mutta heti alko palelemaan ja istun taas villakamppeet niskassa peiton alla :D päivällä ku siivosin ja tein esikon soseet niin tuli kuuma. Pitäis vaan koko ajan säheltää menemään!

Mulla on lämpöä vieläkin, muuten vähän huolestuttaa tämä oireiden puute. Esikoisesta alkoi huono olo oikeastaan heti ja mikään ei mennyt alas. Samoin karmea väsymys. Nyt puolestaan en tahdo saada nukuttua millään ja huonoa oloa ei ole vielä ilmennyt. Voiko oireet erota näin paljon??

Mulla on huoli, kun olen saanut syödyksi. Tosin paha olo on edelleen, mutta jopa maustamaton broileri uppos. Sitten järkeilin niin, että kun sain smoothiet uppoamaan, niin tajusin jossain alitajunnassa et huonosta olosta huolimatta olo on parempi muuten. :)

Tissit on kipeänä kanssa edelleen. Ja vatsaa särkyilee aina välillä.

Hilla, mulla oli esikoisesta ja tosta keskenmenneestä täysin erilaiset oireet. :)

Mulla ainakin aBu oli ekassa raskaudessa niin että jos en syönyt kun ei maistunut pahan olon takianiin olo vain paheni. Pienet annokset usein auttoi kunhan taisteli ne vaan alas.

Toivottavasti eroaa esim sukupuolen takia. Jotenkin vaan outoa kun ei tulekaan pahaa oloa ja kahvikin vielä uppoaa...

Hilla mulla oli km-kerralla ihan kauheet oireet jo ennen plussaa mut esikoisesta voimakkaammat alko vasta rv6 jälkeen. Nyt on paljon vähemmän ja lievempää ku aikasemmin ja ihan eri juttuja! Jokainen raskaus on omansa lainen!

Mulla ei muuten pitäny paikkaansa toi poika vie terveyden, tyttö kauneuden ku tyttöä oottaes oli vaikka mitä terveysjuttua mutta esim hiukset ei rasvottunu ollenkaa ja tuuheni ja iho oli tosi hyvä jne.. Nyt tajusin et implantaation jälkeen hiukset pn rasvoittunu ennätysvauhtia, on suunnilleen likaset ennen ku ehtii kuivua :p Ja naama kukkii enemmän ku ikinä! Kai nääki on sitte raskausoireita.. ja mä ku ootin sitä 9kk good hair dayta :grin

Mulla esikoista odottaessa hiukset kasvoi ennätysvauhtia, mutta iho oli rutikuiva vaikka millä ois rasvaillut. Pahoinvointi ei alkanut heti plussasta, vaan oisko ollut viikon, parin päästä. Pelottaa tuleeko sitä tällä kertaa. Se oli kamalaa. Liitoskipuja en myöskään mieluiten ottais, toinen kolmannes joka kuulemma on helpoin, meni hirveissä kivuissa. Ainoastaan kävellessä oli hyvä.

Nyt alkaa vähän väsyttää. Esikoinen huutaa vähän väliä, tahtoikäänsä. Jos tavarat ei tottele, alkaa huuto. Jos keskeytetään vaarallinen toiminta, alkaa huuto, jos ruoka ei tule sillä sekunnilla kun haluaa, alkaa huuto, jos ruoka tulee mutta liian myöhään, huuto jatkuu vaikka onkin nälkäinen. Illalla huuto johtuu siitä kun on ihan väsynyt muttei suostu käymään nukkumaan vaan huutaa heti jos alkaa vaikuttaa siltä että häntä yritettäisi nukuttaa. Nukahtamisen jälkeen herää pariin kertaan huutamaan. Maitoa saa antaa kolmesti illan aikana. Yöllä herää huutamaan moneen otteeseen kun nukuttais vielä mutta ilmeisesti neliveto tahtois lähteä käyntiin (ei malta olla hetkeäkään paikallaan nyt kun osaa liikkua). Välillä olen ajatellut että sattuuko sitä johonkin, mutta itkun sävystä ja siitä että huuto loppuu kun seinään kun saa tutkittavakseen mielenkiintoisen esineen, tietää ettei ole varsinaista hätää. Onneksi on myös öitä jotka sujuu rauhallisesti nukkuen. Viimeyö ei ollut sellainen, ja kun pohjalla on ne omat valvomiset ja ilmeisesti se raskausväsymyskin on päättänyt alkaa, niin kyllä väsyttää.

Orm Onnekas, paljon paljon voimia ja jaksamista sinne! Kauhulla odottelen pojan uhmaa tohon loppuraskauteen tai sylivauva-aikaan. Täällä on myös tottelemattomuus tällä hetkellä joku trendi. Aina pitää lähteä kävelemään kohti että näpit irtoaa kielletystä esineestä. Sanat ei auta mitään.

Mut sit niitä oireita. Mun kasvojen iho on muuttunut huonommaksi. Eiii, ei tätä oiretta, eihän?

Jaksamista Orm Onnekas! Kuulostaa aika tutulta vaikkei tahtoiässä esikko vielä olekaan. Toivottavasti teillä helpottaa ja ainakin tulee useampi yö putkeen hyvän unen öitä.

Paha olo vaan on ja pysyy. Makuullaan vielä menee, mutta pystyssä ollessa vaan pahenee. Syöminen ei vieläkään ole kivaa ja aika smoothie linjalla mennään.

Onko kellään ollut "nuhaa"? Mietin kun omani alkoi pari päivää ennen plussaa. Hetkellisesti se jo helpottaa, mutta ennenkö ehtii kissaa sanoa niin nenä vuotaa jo taas tai yskittää. Onko tämä vaan jotain normi nuhaa vai voikohan nuhakin olla oire? o_O

Se voi hyvin olla oire. Mulla oli viimeksi ja kesti koko raskauden. Johtuu limakalvojen muutoksista. Onnea vaan... :)

Jep :) Mulla on ainakin semmosta ettei nenä oo tukossa kunnolla vaan vähän vaan ja nuha on juoksevaa.

Kyllä se aina välillä tahtoo olla tukossakin. Mutta ehkäpä se on ohi menevää :)

Takaisin