Mulla auttoi väsymykseen (ja päivittäisiin päänsärkyihin) monivitamiinin ohella magnesium ja D-vitamiini (extraisona annoksena, taidan ottaa 60-80mg/pv). Lisäksi käytän kalaöljyä ja probioottia (maitohappobakteeri GG) päivittäin. Mulla myös hemoglobiini tippunut reiluun sataseen, joten päivittäinen lisärautakin on jo kuvioissa (ekaa kertaa).
Täällä on liitoskivut astuneet tuttuina mutta ah niin ärsyttävinä ja kivuliaina mukaan kuvaan. Kävellessä varsinkin iltaa kohden alan vaappua kuin ankka tai pingviini, asennon muutos tulee luonnostaan kun nivusalue on niin hellänä. Pitää silti yrittää pysyä hieman liikkeessä ja aktiivisena, koska istumatyö ja pitkään paikallaan oleminen noita kipuja tuntuu enemmän pahentavan kuin pieni touhuaminen (tai tunnin hikijumppakaan, heheh). Myös harjoitussupistukset on vaivanneet viime viikolla päivittäin, minkä vuoksi olenkin tän viikon ollut sairauslomalla. Onneksi odottelen jo kolmatta lasta niin tiedän, mitä nuo ovat. Ja vaikka ne ovatkin epämukavia niin itse jo tunnistaa tehosta, että eivät ne niin kivuliaita ole kuin oikeat supistukset, joten en pelkää että alkaisi paikkoja vielä liikaa pehmentämään.
Onkos muilla ollut "ilo" nauttia jo näistä tämmöisistä?