Oireet raskausaikana

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rrro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollaan nyt rv6+6 ja ihan kamala olo koko ajan, sellainen etova. Syödä saisi koko ajan ettei olis huono olo, tosi sekin kestää vain sen hetken ja sit taas alkaa huono olo. Maha turpoo turpoamistaan ja yöt on tosi katkonaisia.. mä vielä viikko sitten mietin että voinko olla raskaana kun en oo vieläkään oireita, no nyt on 😅

Toivon niin ettei mene samanlaiseksi viikkojen oksenteluksi montaa kertaa päivässä kun edellinen raskaus, se oli niin _kamalaaaa_

En tiedä kuvittelenko oireita, mutta tänään oon tuntenut semmosta piiiientä nipistelyä molemmin puolin alavatsaa. Vähän sellaista menkkamaista. Koen myös, että vatsa turvottaisi, mutta nämä nyt voi olla myös mielen temppuja.
Kuulostaa meikäläisen korvaan hyvin tyypillisiltä alkuraskauden oireilta 🤗

En oo nyt enää yhtään varma mihinkä ketjuun olen tästä kirjottanut😅

Tajusimpa siis tänään, että en ole muistanut käydä niissä toisissa hcg verikokeissa. Kävin sillon viikko sitten keskiviikkona ja arvo oli 12 525 ja sovittiin kontrolli tälle viikolle. Kävin kuitenkin omakustanteisessa varhaisultrassa viime viikon lauantaina ja siellä näkyi sydämen läpätys. Siitä alkoi tää huonovointisuus ja väsymys ja niiden varjolla olenkin unohtanut koko asian.

Kehtaako ensi viikolla käydä enää? 🌚 Voi olla että joudun jäämään saikulle jos tää olo jatkuu. Enkä toki tiedä mitä se hcg arvo tässä kohtaa enää kertoo.

Tajusimpa siis tänään, että en ole muistanut käydä niissä toisissa hcg verikokeissa. Kävin sillon viikko sitten keskiviikkona ja arvo oli 12 525 ja sovittiin kontrolli tälle viikolle. Kävin kuitenkin omakustanteisessa varhaisultrassa viime viikon lauantaina ja siellä näkyi sydämen läpätys. Siitä alkoi tää huonovointisuus ja väsymys ja niiden varjolla olenkin unohtanut koko asian.

Kehtaako ensi viikolla käydä enää? 🌚 Voi olla että joudun jäämään saikulle jos tää olo jatkuu. Enkä toki tiedä mitä se hcg arvo tässä kohtaa enää kertoo.
En ehkä oo paras vastaamaan, mutta ajattelisin, että käy vaan jos tuntuu oikealta!

@rrro Arvelisin, että hcg-arvolla ei tuossa kohtaa ole juuri merkitystä? Mutta jos sua itseäsi kiinnostaa, niin tottakai kehtaat käydä verikokeessa! En usko, että missään kukaan noita labrakäyntejä seurailee ja tuomitsee, ratkaiset sitten kummin vain!

Omista oireista viimeisimpänä on ilmestynyt jäätävä nälkä, joka tulee ihan yllättäen. Oon aina ollut useiden välipalojen ihminen, mutta nyt tuntuu että töissäkin pitää olla ihan koko ajan syömässä jotain. Mietin jo (hiukan vainoharhaisena), että kiinnittääkö kaikki työkaverit tähän huomiota ja aavisteleeko jotakin 👀 😅

Itse en kävisi. Ei sitä tietty kukaan kiellä, mutta pointti siinä vähän kuin meni jo kun syke nähtiin ultrassa 🤗☺️ Sitä en tiedä oisko se nousuvauhti tossa enää sit että tuplaantuu vaikka 48h välein. Ei kukaan varmaan tarkkaan tiedä sitä. Jos tuplaantuisi vielä 48h välein, niin arvo olisi varmaan yli 100 000.. Tai jopa 200 000.. Skaala on jo aika laaja! Tai sit on noussut hitaammin, ollen silti normaali.

Miten itse koet asian?

Muokattu viimeksi:
Itse en kävisi. Ei sitä tietty kukaan kiellä, mutta pointti siinä vähän kuin meni jo kun syke nähtiin ultrassa 🤗☺️ Sitä en tiedä oisko se nousuvauhti tossa enää sit että tuplaantuu vaikka 48h välein. Ei kukaan varmaan tarkkaan tiedä sitä. Jos tuplaantuisi vielä 48h välein, niin arvo olisi varmaan yli 100 000.. Tai jopa 200 000.. Skaala on jo aika laaja! Tai sit on noussut hitaammin, ollen silti normaali.

Miten itse koet asian?
Kirjotit aika hyvin omat mietteet auki. Tavallaan en nää sitä hyötyä verikokeissa, kun syke oli viikko sitten. Toki tänään illalla taas ruskeaa valkovuotoa pönttöön (🤞🏼 olispa vaan hematooma) ja se sai vähän säikähtämään. Uteliaisuudesta olis kiva tietää paljonko arvo on, mutta en nää kyllä mitään muuta syytä mennä.

@Maria2 En joo usko että sillä itse arvolla on mitään merkitystä. Just mietin sitä et jos sille ei oo enään "mitään syytä" niin kehtaako silti tuhlata niitä resursseja yms.

Pitää varmaan miettiä viikonlopun yli.

Takaisin