Oireet ovulaation jälkeen?

Mulla on kans tosiaan jotain ihme vuotoo.. Menkat tuli viimeks syyskuun lopulla (kun lopetin pillerit sillon), siitä noin pari viikkoo niin rupes tuleen oletettuja ovislimoja (tuli vissiin neljän päivän ajan), ja sitten pari päivää myöhemmin tuli tiputtelua, mikä jatkuu edelleen runsaampana.
Mutta menee vissiin sen piikkiin, että kierto on sekasin vielä pillereiden lopetuksen jälkeen. No, jos hormonit nyt tasaantuis, niin kaiken järjen mukaan seuraava ovulaatio pitäis olla tän kuun lopulla..
 
Larissa: meillä on varmaan ovulaatio suunnilleen samoihin aikoihin sitten :)
Ite koitan olla jopa tutkailematta, niin ei tuu stressattua että tärppääkö vai ei :) tulee kun tulee :)
 
No voi sentään, mutta Onnea uuteen kiertoon!! :) Mulla kp 28/31-33 nyt, olo on kun menkat ois alkamassa, et kohta käynnistyy varmaan täälläkin uus kierto!
 
Heippa! Onkohan tää ketju vielä elossa? Luin koko ketjun nii rupes kiinnostamaan että onko kellään tärpänny? :) Itsellä on viikko oviksesta ja koko alamahassa tuntuu vihlovaa kipua, välillä selässäkin.
 
Hiljasta on ollut, mutta ei oo ainakaan täällä vielä tärpännyt. Kp2 nyt menossa, ja kierrot heitelly 27-31pv välillä.
 
Meillä menossa vasta eka kierto missä ihan yrittämällä yritetään. Pidän peukkuja teille kaikille!! :)
 
Just näitä asioita itekin kelaillut pitkin viikkoa.Ovulaatio oli sunnuntaina ja nippaillut pari päivää mahassa ihan reippaasti,mitä en todellakaan ole ennen tuntenut.valkovuotokin ollut tosi runsasta.Havainnoin heti suuhun tulleen aftankin ja googlasin raskausoireeksi :D pahoin pelkään,että kuitenkin vain toiveajattelua... On kyllä niin tuskaa oottaa,että pääsee tekemään testin.
 
Mulla tärppäs myöhemmin, sillä kertaa ovisoireet ja limat oli kovat mutta tikku ei vahvistunutkaan.. ovis oli vasta yli viikon päästä tuntemuksista ja silloin ei tuntunut mitään. Kiinnittyminen tuntu menkkakipuna ja luulin tulleeni flunssaan, vuotoa ei tällä kertaa tullu. Raskausoireita ei oikein ollu ennen plussaa (joka kyllä tuli jo dpo9) mutta jotenkin aavistin raskauden vaikka pidin sitä järjellä hyvin epätodennäköisenä ko. Kierrossa.
 
Juuri samoja miettinyt koko viikon, ihan sama tilanne kuin sirsulla!!

Ovis oli sunnuntaina ja meille tämä ensimmäinen yritys. No mulla iski torstaina VTI päälle, kuulin kaveriltani että hänellä alkanut 2 raskautta pissatulehduksella. Torstaina tuli myös vähän ruskehtavaa verta sekä tänään. Aamulla siivosin koiran jätöksiä niin laaattahan siinä meinasi väkisin lentää, vaikka olen hoitoalalla ja en ikinä reakoinut mihinkään noin. Saatan alkaa itkemään vaikka en ajattelisi mitään tai en puhuisi kenenkään kanssa mitään :D Olen kuoleman väsynyt, voisin nukahtaa pystyyn ja koko ajan todella kylmä. (Laitan nämä VTI antibiootin syyksi). Ja tuntuu, että olen kehitellyt mielikuvituksessani kaikki oireet. Menkkojen pitäisi ja luultavasti alkavat perjantaina..
 
Ei vielkään mitään muutosta tilanteeseen.oireita on.kp 33/28.ei menkkoja,muttei myöskään kahta viivaa.korkeintaan kuvitteellisia haamuja... :/
 
Sirsu, huhhuh! Ehkä kannattaisi käydä ottaa labrassa testi jos ei menkat ala ja näyttää silti testit negaa.

Mulla alkoi sunnuntaina menkat myöhässä tai menkat ja menkat.. Paperiin jää verta siteisiin ei ja kivuista ei tietoakaan ja oon kuoleman väsynyt :D
 
Clear blue näytti kyllä negan tänään... :sad001 apteekin omat seuraavaks käyttöön.ens viikolla sitten verikokeet jos ei mitään tapahdu suuntaan tai toiseen.menkat siis ennen ollut säännölliset,en oo syönyt vuosiin pillereitä...
 
Mulle iski 5-6 päivää oviksen jälkeen aivan jumalaton pahoinvointi, joka kesti muutamia tunteja. Sitten ei enää mitään, kunnes tuossa 8 dpo alkoi jännät pienet juilimiset mahassa. Vähän kuin menkkakipua muttei kuitenkaan. Ja menkkoihin piti olla vielä 5 päivää vähintään aikaa. 10 dpo ilmestyi suuhun metallin maku. Ihan kuin olis ollut kolikko suussa. Kun sain googletettua sen olevan raskausoire, päätin tehdä heti testin. Sain jo tuolloin haalean viivan 10 IU testiin. Seuraavana päivänä sain hieman selvemmän viivan 25 IU testiin.

Ja noista testeistä vielä, että minäkin veikkaan että jos olisin tuolloin 10 dpo jo tehnyt heti tuon 25 IU testin (joka on se yleisin, mm. digien herkkyys), en olisi ehkä saanut vielä silloin viivaa laisinkaan...
 
Vähän hiljainen ketju, mutta katsotaan josko saisin muilta vastauksia ja kokemuksia. Oletettu ovis olisi ollut viikko sitten, pientä vihlontaa vasemmalta puolelta. Seuraavana päivänä hiukka vielä nippaili, mutta sitten meni ohi. Tasan viikko tästä eilen/ tämän päivän aikana taas alkoi vihlominen vasemmalla puolella. Ei kuitenkaan se oviskaan kahta kertaa kuussa tule :D et mitä tää nyt sitten on?
 
Moi Zer! Ovulaation jälkeen saattaa olla kaikennäköisiä vihlontoja ja tuntemuksia, mutta itse laittaisin ne keltarauhasen piikkiin :) Jos samassa kierrossa ovuloi 2 kertaa, niin toinen munasolu irtoaa 24h sisällä ensimmäisestä, eli viikkoa ei voi olla välissä. Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea! :)
 
Mä kirjoittelin tuolla aikaisemmin kuinka oireista meni vielä viikko ennen kuin tikku näytti kunnon oviksen ja silloin ei ollut oireita. Seurasin myös aamulämpöjä ja nekin nousivat tikun osoittaman oviksen eikä oireiden perusteella. Mutta kun kierrosta tuli tärppi niin ultrassa vahvistui että tärppiovis oli sittenkin jo oireiden aikaan ja nähtävästi toinen ovis (josta ei vauvaa lähtenyt kehittymään) oli sitten viikon myöhemmin, mikä antoi selkeämmän ovisplussan ja minkä jälkeen lämmöt vasta nousi. Joten tämmöiset kierrot missä irtoaa 2 munasolua muutaman päivän viiveellä ainakin voivat olla vähän sekavia.
 
Takaisin
Top