Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oletko selaimella vai sovelluksella? Mä olen selaimella läppärillä, ja saan (tai saisin) lisättyä kun ensin klikkaan ylhäältä 'vau.fi', sitten omat nimikirjaimet oikeasta ylänurkasta (tässä vaiheessa voi olla, että pitää kirjautua sisään vau -kirjaan), sitten 'minun lapseni' ja sitten alhaalta 'lisää lapsi tai raskaus'.Hei mä ootan uutta vauvaa. Miten saan lisättyä uuden raskauden tietoihini?
Kiitos! Nyt toimii!Oletko selaimella vai sovelluksella? Mä olen selaimella läppärillä, ja saan (tai saisin) lisättyä kun ensin klikkaan ylhäältä 'vau.fi', sitten omat nimikirjaimet oikeasta ylänurkasta (tässä vaiheessa voi olla, että pitää kirjautua sisään vau -kirjaan), sitten 'minun lapseni' ja sitten alhaalta 'lisää lapsi tai raskaus'.
Näin se näkyy tulevan, rekisteröin juuri tilin ja tälläkin tuo banneri näkyy. Tammimammojen ei ole syytä olla huolissaan, tällä bannerilla ei kuitenkaan pääse lukemaan tammikuisten salaista puolta. (Senkin testasin.)Miks mulla lukee tossa nimen vieressä tammikuunmammat 2016 vaikka just liityin koko foorumille?
Miten saan lasketun ajan mukaisen tägin, esim "toukokuiset 22"