Mesiangervo
Satasella mukana keskusteluissa
Ompa monella kurjia kokemuksia. Ihan tuli paha mieli. Itselle aika sairaalassa on ollut mukavaa. Henkilökunta on ollut asiallista ja huonetoveritkin kivoja ja jokaisen omaa tilaa kunnioittavia. On ollut ihana keskittyä vain vauvaan, nauttia valmiista ruoasta, pyykkipalvelusta ja ammattilaisten avusta muutenkin. En löydä mitään moitittavaa kahdelta edellisesltä kerralta. Olen ollut myös todella "vauvapöllyissä" ja onneni kukkuloilla koko sairaalassaoloajat. Hormonit ilmeisesti vaikuttavat minuun sillä tavalla.
Jos on jotain "vastoinkäymisiä" ollut, eivät ole vaikuttaneet minuun, enkä enää edes muista. Olen ollut vain maailman onnellisin ihminen. 
Imetys on lähtenyt sujumaan ja maito on noussut muistaaksesi jo toisena päivänä. Ainakaan omalla kohdalla ei ole ollut vaikutusta sillä, että olen saanut lääkkeellistä kivunlievitystä. Oon muistanut juoda reilusti, syödä hyvin, sekä olen ottanut tosi rennosti.
Jos on jotain "vastoinkäymisiä" ollut, eivät ole vaikuttaneet minuun, enkä enää edes muista. Olen ollut vain maailman onnellisin ihminen. 
Imetys on lähtenyt sujumaan ja maito on noussut muistaaksesi jo toisena päivänä. Ainakaan omalla kohdalla ei ole ollut vaikutusta sillä, että olen saanut lääkkeellistä kivunlievitystä. Oon muistanut juoda reilusti, syödä hyvin, sekä olen ottanut tosi rennosti.