Tiinav
Oman äänensä löytänyt
Neuvolasta antoi mukaan esitietolomakkeen synnytystä varten. Laitoin toiveita muutaman ja olis kiva kuulla mitä teillä muilla on?
- Haluaisin olla koko ajan tietoinen mitä tapahtuu
- Tarpeen mukaan kipulääkkeitä voi ehdottaa ja haluaisin myös epiduraalipuudutuksen
- En halua mielellään ylimääräisiä katsojia synnytykseen, vaan mahdollismman hiljaisen ja rauhallisen tilanteen
- En halua episiotomiaa ellei ole ihan pakko, mutta silloin toivoisin edeltävästi perustelun
- Haluaisin että mies on lähellä koko ajan ja jos vauva joudutaan viemään pois mun luota niin haluan että mies seuraa vauvaa
- Isä saisi leikata napanuoran
- Rauhallinen ihokontakti ja ensi-imetys, vauva saisi itse ryömiä rinnalle
- Haluaisin olla koko ajan tietoinen mitä tapahtuu
- Tarpeen mukaan kipulääkkeitä voi ehdottaa ja haluaisin myös epiduraalipuudutuksen
- En halua mielellään ylimääräisiä katsojia synnytykseen, vaan mahdollismman hiljaisen ja rauhallisen tilanteen
- En halua episiotomiaa ellei ole ihan pakko, mutta silloin toivoisin edeltävästi perustelun
- Haluaisin että mies on lähellä koko ajan ja jos vauva joudutaan viemään pois mun luota niin haluan että mies seuraa vauvaa
- Isä saisi leikata napanuoran
- Rauhallinen ihokontakti ja ensi-imetys, vauva saisi itse ryömiä rinnalle
nyt kun sitten tietää mitä tuleman pitää niin osaa laatia jo pitkän listan toiveista synnytystä koskien
muutamia muitakin toiveita varmaan vielä tässä ehdin vielä paperiin kirjoitella mutta tuossa ainakin nuo minulle tärkeimmät! Pääasia että synnytys olisi itselle mahdollisimman rauhallinen ja että minua pidetään ajan tasalla tapahtumista. Eiköhän se mene sitten omalla painollaan kun ei odota mitään ihmeempiä!