Ajattelin laittaa oman keskustelun pystyyn ja kartoittaa, onko täällä paljonkin pääkaupunkiseutulaisia ja omakohtaisesti kaipaisin juuri Espoosta kavereita, joita voisi treffatakin joskus ja lähteä yhdessä kävelylle/kahville/leikkikentälle yms.
Huomasin samantyyppisen listan tuolla yleisestä raskauskeskustelusta, mutta siellä lista taitaa tulla jo vähän liiankin pitkäksi - siksi laitoin tänne oman listan.
Hih! Mä olenkin niin seurankipeä, että olen ilmoituksen laittanut varmaan jokaiselle treffipalstalle ja omankin perustin[:D][:D].
Mutta kun tämä foorumi on kuitenkin koko kansan kattava niin vaikea ihan naapurin mammoihin on törmätä ilman että niitä vähän kaivelee [;)]. illi78 Mistä päin espoota itse olet?
Viisi meitä näyttäisi nyt olevan koolla, mutta odotellaan vielä, josko lisääkin olisi tulossa, niin voitais ehkä sopia treffejä joko jo ennen äippälomia tai sitten ennenkin, miten nyt kullakin kiirettä tuntuu pitävän.
Vantaalta olen, mutta voisin kyllä mielelläni osallistua tapaamisiin Espoossa tai Helsingissäkin, lenkille tosin Espooseen on meiltä vähän turhan pitkästi [:D]
Treffit kuulostaa nastalta.
Vaikka isoon omppuun kaffel/syömään tms!?
Onko ihmisillä minkälaisia aikarajoitteita?
Mulle käy yleensä arkena 4:n jälkeen mainiosti.
Viikonloput menee enempi perheen parissa.
Jes syömään/kahvitteleen, sopii oikein hyvin [:D] täällä aikataulut vaihtelee, yleensä iltapäivät just neljän jällkeen passaa hyvin. Tällähetkellä jopa aamupäivätkin käy, kun oon pitkällä saikulla, josta ei tiedä että kestääkö ihan sinne mammaloman alkuun asti.
Viikonloput tosiaan menee meilläkin perheen parissa[:)]
Pitu on ainakin Jorviin tulossa synnyttämään...ja lasketutajat on niin lähekkäin että saatetaanpa olla yhtäaikaa synnärillä[:)]
Onko täällä muita jorviin tulijoita? vai vetääkö kättäri voiton?[:D]
Pitu, mä olen ihan kaupungin toisella toisella puolella eli Korson ja Savion puolessavälissä, juuri ja juuri Vantaan puolella. Olen kuitenkin töissä Espoossa eli työpäivän jälkeen voisi onnistua Omenaankin tulo.
kukkuu..nostelen tätä ketjua, joskos vielä löytyis lisää porukkaa näiltä kulmilta ja mites olis ns.mamma-meetingit [:D]
Osa porukasta vaikuttais olevan kiinnostuneita esim. kahvittelemaan.
Olis mukava saada mahollisimman monta mamia paikanpäälle[:)]
tälle mamille käy muutkin kun Omppu...asun ihan radan varressa joten radan varsi paikat soppii mainiosti.
Sellossa tulee käytyä useasti joten sekin on ok paikka nähdä.
Mites muut....ehdotuksia vaan kehiin paikasta ja ajankohdasta[:D]