Odottajan ilmaiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itäkeskuksen Lastentarvikkeessa ei ainakaan ole babyboxeja tällä hetkellä eikä myyjä osannut sanoa koska tulee edes, joku ongelma toimituksessa tms...

Tein uuelleen. Tuli heti näköjään. Mitähän oon sekoillu edellisellä kerralla. Ainoo et nyt siel lukee et ota printti mukaan tai näytä tekstiviesti. Sellast ei ainakaa oo tullu. :'D

Näytät vaan sen sähköpostiin tulevan koodin. Se riittää :)

Jokos joku on saanu sen liberokassikupongin ja käyny noutamassa omansa?

Vieläkö babyboxit on lopussa? Joka liikkeessä vai vaan Hki seudulla?

Mä ainakin vielä odottelen omaa liberokassi kuponkia. Just mietin, että pitäis varmaan kysellä onko muut saaneet, mutta en vaan saanut aikaseks..
Sen babyboxin ehdin saada jo hyvissä ajoin, enemmän kyllä ootan liberon kassia.
Ja tilailin myös Natylta ja Muumilta vaippanäytteet.

Sen liberokassinha voi saada yli kk synnytyksen jälkeenki

Onko joku nyt jo saanu liberolta sen kupongin kassia varten? Eikös ekoilla ala parin päivän päästä jo rv 35? Käytiin eilenkaupassa niin mies kyseli vauvahyllyllä et tarvitaanko me vielä jotain tästä niin mä sanoin et eikö me ehitä vielä tutit ja vaipat ostaa? Mä oon vaa ihan pikkasen hätänen kyn babyboxinkin hain varmaa jo ennen rakenneultraa...

Onko joku nyt jo saanu liberolta sen kupongin kassia varten? Eikös ekoilla ala parin päivän päästä jo rv 35? Käytiin eilenkaupassa niin mies kyseli vauvahyllyllä et tarvitaanko me vielä jotain tästä niin mä sanoin et eikö me ehitä vielä tutit ja vaipat ostaa? Mä oon vaa ihan pikkasen hätänen kyn babyboxinkin hain varmaa jo ennen rakenneultraa...

Sain tämän viikon alussa kupongin. Rv 34+6.[emoji5]

Jokunen viikko pitää siis vielä odotella tällä viikolla tulee se 8 viikkoo laskettuun aikaan!

Jokos joku on saanu sen liberokassikupongin ja käyny noutamassa omansa?

Vieläkö babyboxit on lopussa? Joka liikkeessä vai vaan Hki seudulla?

Samaa mietin, tietääkö joku onko babyboxeja tullut itikseen? Ku ei malttais odottaa... Lääh!:woot:

Ps soitin tuonne Itikseen Lastentarvikkeeseen ja kuulemma babyboxeja löytyy taas!:happy093
Mä luuin et soitin itkien... ja ne oli löytäny sulle babyboxin mut hienoa et niitä saa taas!! Tammikuiset saa omat boxinsa!!

Oli hieman pettymys tuo babybox, kun tänään itsellekin tuli. Neljä vaippaa, pesuaine testeri, kosteuspyyhkeitä ja tutti. Mitä edellisiä vastaavia oon nähnyt, niin siellä on ollut sukat, kuolalappu, tuttipullo tms isompikin juttu mukana. Liekö suuri kysyntä supistanut sisältöä sitten. Mutta ilmainen on aina ilmainen. :angelic:

1+2 koon vaippoja (5+9kpl), Libressen siteitä paketti, yks pari liivinsuojia, näytepakkaukset puhdistuspyyhkeitä, pesunestettä ja vauvaöljyä. Se perhonen, minkä voi laittaa vaikka turvakaukaloon roikkumaan, sit oli joku kirjanen 'hyviä neuvoja uudelle perheelle' ja vielä Tenalta näyte pikkuhousunsuojasta.

Takaisin