Odottajan ilmaiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hellu<3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on joku vauva-odotukseni sovellus, ihan ookoo :-D näyttää jäljellä olevan odotusajan minuuteissa ja sekunneissakin :-D joka on myös huono, muutama minuutti vielä jäljellä :-D
Kääntääköhän se sitten veistä haavassa, kun menee yli lasketun ajan?
"Vauvan piti syntyä 1 päivää 3 tuntia ja 5 sekuntia sitten"? :grin

Mulla oli puhelimessa jo yritysvaiheessa Glow ja nyt sitten siihen luonnollinen jatke Nurture. Tykkään :) Muistuttaa tekemään lantionpohjalihaksia ja ottamaan vitamiinit :)

Mulla vau.fi sovellus ja vauva- odotukseni ja tykkään kovasti :)

Käy kirjottamas sinne kauppaan vau.fi odotus muuten en osaa neuvoa

Hei te joilla on vau-sovellus puhelimessa, se mikä näyttää raskausviikot. Miksi se näyttää minulle aina väärää viikkoa? Olen siis raskausviikolla 5+0 niin silloin kuuluisi seurata viikon kuusi tapahtumia? Silti puhelin laittaa minut automaattisesti kuvassa olevaan näkymään ja eikös se ole väärä?

Liitteet

• image.png
    image.png
    956.1 KB · Katsottu: 105
Hei te joilla on vau-sovellus puhelimessa, se mikä näyttää raskausviikot. Miksi se näyttää minulle aina väärää viikkoa? Olen siis raskausviikolla 5+0 niin silloin kuuluisi seurata viikon kuusi tapahtumia? Silti puhelin laittaa minut automaattisesti kuvassa olevaan näkymään ja eikös se ole väärä?

Hmm omituista! Kurkkasin omaani ja näyttää oikeaa päivää ja viikkoa.

ImageUploadedByVau Foorumi1464287064.341442.jpg

Auttaako jos käynnistät sovelluksen uudestaan tai poistat kokonaan ja lataat uudestaan?

(Edit: tulipa huonolaatuinen ja pieni tosta kuvasta. No ehkä siitä kuitenkin näkee)

Koitin käynnistää sovelluksen uudestaan ja myös ladata uudestaan plus et asetin raskauden sinne uusiksi mutta näyttää mulle silti viikkoa näkymä edelleen tämä. Eihän se voi olla noin!

image.png

Se vau.fi appi vaihtaa sitä kuvaa vasta ko. viikon ensimmäisenä päivänä. Eli vaikka 5+1. Jostain syystä ei vielä vaikka 5+0. Eli odottele huomiseen :)

Aa, okei! Kiitos tiedosta :wink
Itsekin sitä esikoisen odottajana ihmettelin tovin, kun nää viikkojen laskeminen muutenkin oli alkuun ihan hepreaa. Sit vielä yksi sovellus koettaa sekoittaa päätä ;)

Androidilla koko sovellus on ihan erinäköinen, ja vaihtaa kyllä viikot oikein (eikä päivää myöhässä). :o

6d9533baf312ea7dd563a031b39d525d

dbb2ab87202d016481b549346df6d11a

Takaisin